Myjnia parowa - ktos myl tym auto?

Data: 2011-08-03 18:52:04
Autor: Olo
Myjnia parowa - ktos myl tym auto?
W dniu 2011-08-03 10:27, Papkin pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wh7LDex4bsQ

Film zobaczcie. NIE WIERZE w to za cholere ale czekam na wasze opinie

w/g mnie to ściema, nie mam kompletnie przekonania do takich urządzeń... jedyne co mi się podobało w tej reklamie to prezenterka ;) nie ma czegoś takiego jak "sucha para" z wody, zawsze pozostawia wilgoć, troche śmieszna scenka jak pani tym psika w środku i komentarz o grzybobójczym działaniu myjki - jak to zawilgotnisz to dopiero zaczną ci pieczarki rosnąć ;)
Poza tym ceny tych myjek są zabójcze , już lepiej sobie pojechać na jakiegoś Karchera za 5 zł umyć auto ciśnieniówką...

Data: 2011-08-03 17:55:24
Autor: Waldek Godel

http://pl.wikipedia.org/wiki/Para_sucha

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-08-03 19:35:51
Autor: Papkin
Myjnia parowa - ktos myl tym auto?
urządzeń... jedyne co mi się podobało w tej reklamie to prezenterka

i tu sie zgadzamy

http://www.mydeal.pl/wroclaw/deal/2771/ ale 50 osob mysli ze to dziala, szanujemy takze ich.

No i jako zalete wymienili "usuwanie drobnoustrojow" hahah kto w to wierzy, debil? Autoklaw u dentysty chodzi po kilka godzin pod wysokim cisnieniem... dmuchniecie para moze zabije komara.

Szczotkowa myjnia to jedyna rada na szybkie i sprawne umycie auta :-)

Myjnia parowa - ktos myl tym auto?