Myjnia podwozi w Krośnie

Data: 2013-05-02 19:00:08
Autor: TM
Myjnia podwozi w Krośnie
Witam

Szukam w Krośnie (podkarpackie) dobrej myjni podwozi z użyciem podnośnika. Wyguglałem dwie: jedną na Pużaka, drugą na Łężańskiej, ale bez info o kontakcie telefonicznym. Może Ktoś zna te tajne numery  tel. Dla złośliwych: mieszkam 30 km od Krosna :-).

Pozdrawiam

Data: 2013-05-02 21:06:53
Autor: ToM
Myjnia podwozi w Krośnie
W dniu 2013-05-02 19:00, TM pisze:
[...]

Rozumiem, że automat na Statoilu nie spełnia twoich oczekiwań?

Sprawdź na PKS-ie w Krośnie - link poniżej. Tam znajdziesz telefon.

http://www.pks-krosno.pl/myjnia.php

--
-- -
Berlingo 2.0HDi 90KM; Krosno

Data: 2013-05-03 11:12:54
Autor: TM
Myjnia podwozi w Krośnie

[...]

Automat nie umyje dobrze podwozia. Dziękuję za wskazówkę.

Pozdrawiam

Myjnia podwozi w Krośnie