Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke

Data: 2009-02-24 13:52:39
Autor: DingDong
Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke
Witam,
czy wiecie po co obsluga myjni automatycznych zaklada na tylna wycieraczke worek foliowy? Mam na to swoja teorie, ale jestem ciekawy opinii innych.

Pozdrawiam,

Data: 2009-02-24 13:59:42
Autor: Kriso

Użytkownik "DingDong" <mt@%terefere%poczta%;:%.onet%blabla%.pl> napisał w wiadomości news:go0qil$ovi$1news.onet.pl...
Witam,
czy wiecie po co obsluga myjni automatycznych zaklada na tylna wycieraczke worek foliowy? Mam na to swoja teorie, ale jestem ciekawy opinii innych

Taaa, i jeszcze prezerwatywe tez zakladaja .... gratis od firmy.

Dzises .... a co to za teoria ???

Kriso

Data: 2009-02-24 21:42:35
Autor: castrol
Kriso pisze:

Taaa, i jeszcze prezerwatywe tez zakladaja .... gratis od firmy.

No zakladaja takie folie, sam widzialem :D

Jacek Kustra

Data: 2009-02-24 14:09:11
Autor: Sebastian Ciesielski
Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke
czy wiecie po co obsluga myjni automatycznych zaklada na tylna wycieraczke worek foliowy? Mam na to swoja teorie, ale jestem ciekawy

nie spotkałem się z takim procederem

S.

Data: 2009-02-24 23:17:22
Autor: lukasz
Sebastian Ciesielski pisze:
czy wiecie po co obsluga myjni automatycznych zaklada na tylna wycieraczke worek foliowy? Mam na to swoja teorie, ale jestem ciekawy

nie spotkałem się z takim procederem

S.

W Krakowie na myjni przy obok BP przy wadowickiej zawsze zakladaja ;) Ale jest to tak myjnie 'polautomatyczna' ;) Najpierw gosciowi sie placi, pozniej on jedzie karcherem zeby wstepnie syf zmyc, a pozniej to juz szczoty normalnie myja.
I tez nie wiem po co to zakladaja, poza tym pelno ludzi stamtad wyjedza z ta folia dalej na miasto ;)

pozdrawiam

Data: 2009-02-24 14:25:31
Autor: SOCAR
Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:52:39 +0100, DingDong napisał(a):

[...]

Żeby samochód nie merdał ogonkiem, gdy się zacznie cieszyć jak go będą myć
za lusterkiem ?

--
SOCAR

Data: 2009-02-24 14:26:05
Autor: Kriso

Użytkownik "SOCAR" <socar@os.pl> napisał w wiadomości news:u1z7whhchxfc.dlgnorad.mil...
[...]

Hehe Dobre tego nie znalem :)

Data: 2009-02-24 14:39:15
Autor: tomekok
DingDong pisze:
Mam na to swoja teorie, ale jestem ciekawy opinii innych.

Teoria dlaczego to umieszczają to raz, a dwa to dlaczego wiele samochodów z tym jeździ po wyjeździe z myjni? :)

Pzdr.
T.

Data: 2009-02-24 14:59:54
Autor: .Peeter
Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke
Użytkownik "tomekok" napisał
dlaczego wiele samochodów z tym jeździ po wyjeździe z myjni? :)

To proste przecież.

Żeby się wycieraczka nie brudziła. :)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-02-24 15:31:31
Autor: Marcin
Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:52:39 +0100,  napisał:

Witam,
czy wiecie po co obsluga myjni automatycznych zaklada na tylna  wycieraczke worek foliowy? Mam na to swoja teorie, ale jestem ciekawy  opinii innych.

Może zaczepić się włosie o wycieraczkę i ją urwać.

Data: 2009-02-24 15:02:42
Autor: kamil

"Marcin" <kontogrupx@gazeta.pl> wrote in message news:op.upu1atmi7mqpf9main...
[...]

A przednich nie moze?

Swoja droga, raz bylem an takiej myjni, malo nie urwalo anteny i lusterem, a w srodku modlilem sie tylko, zeby lakier nie wygladal po calej operacji jak przetarty papierem sciernym. Nigdy wiecej.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-02-25 09:50:39
Autor: Wojtekk

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:go126l$1c6$1inews.gazeta.pl...

Może zaczepić się włosie o wycieraczkę i ją urwać.

A przednich nie moze?

Przednia szyba jest myta tylko sczotką obracającą się wokół poziomej osi. Szczotka ta nie zmienia kierunku ruchu ani obrotu w miejscu gdzie są przednie wycieraczki.
Tylna szyba (nie w sedanach) jest myta zarówno poziomą szczotką jak i pionową (jedną lub dwoma), oprócz tego szczotki te "zawracają", co powoduje, że przez moment włosie zachowuje się dosyć chaotycznie i jest ryzyko wplątania w wycieraczkę.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-02-24 16:05:04
Autor: Mario
Marcin pisze:
[...]

dokładnie, tak mi kiedys powiedział gostek z obsługi na BP.

A tak apropos, zgadnij jak daleko leci magnesowa antena CB? :-D
Kiedyś taki kretyn przede mną wjechał z taką antenką, ML145 - 1.5m długości :-D

pozdrawiam
mario

Data: 2009-02-24 18:35:30
Autor: stebi
Mario pisze:

Marcin pisze:
[...]

Co Cię okłamał. Myjnia automatyczna, jest automatyczna i działa bez ingerencji obsługi.  A jeśli ktoś z obsługi zakłąda jkieś fole na wycieraczki, to znaczy, że myjnia jest do dupy i uszkadza wycieraczki.

Data: 2009-02-24 22:13:01
Autor: Kazik Zmijowski
Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke
On Tue, 24 Feb 2009 18:35:30 +0100, stebi <michalsnielupiespamu@net.pl>
wrote:

Co Cię okłamał. Myjnia automatyczna, jest automatyczna i działa bez ingerencji obsługi.  A jeśli ktoś z obsługi zakłąda jkieś fole na wycieraczki, to znaczy, że myjnia jest do dupy i uszkadza wycieraczki.

Przemyśl sprawę w jaki sposób poruszają się szczotki w stosunku do
wycieraczki tylnej, a wszystko się stanie jasne.

Kazio

ST220

Data: 2009-03-12 02:02:03
Autor: stebi
wrote:

[...]

Ja jakoś myje na automacie i żadnych siatek na wycieraczki nie zakładam

Data: 2009-02-24 21:47:37
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Tue, 24 Feb 2009 16:05:04 +0100, Mario napisał(a):

A tak apropos, zgadnij jak daleko leci magnesowa antena CB? :-D
Kiedyś taki kretyn przede mną wjechał z taką antenką, ML145 - 1.5m długości :-D

Lepiej - na parking pietrowy w CH Arkadia (DC) nie mieszcza sie auta z
boxami na dachu... Widzialem taka pania, co tego nie wiedziala.

Wiesz jak fajnie lataja takie trumienki? :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-02-25 08:56:15
Autor: Mario
Rafał Grzelak pisze:
[...]

:-D ROTFL nieźle.
To chyba nic już mnie nie zdziwi. ;-)

pozdrawiam
mario

Data: 2009-02-25 20:21:59
Autor: Piotrek
Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke
:-D ROTFL nieźle.
To chyba nic już mnie nie zdziwi. ;-)

no ja widzialem samochod ktory szczotki wypchnely z myjni :)
mina wlasciciela i kierowcy ktory stal nastepny( a kolejka byla i nie mog cofnac) bezcenna :)
we dwoch wpychali samochod do srodka, troche mokre rece i rekawy mieli......

ale najlepsza byla mina kolesia ze stacji co przylazl i zatrzymal myjnie(takim wielkim czerwonym przyciskiem ktory sie dosc rzuca w oczy :)
chyba sie zdziwil mocno jak zobaczyl ze nikt nie wpadl na takie proste rozwiazanie, ale wola trzymac myty samochod w myjni :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-02-25 09:42:03
Autor: JG
Rafał Grzelak pisze:
Lepiej - na parking pietrowy w CH Arkadia (DC) nie mieszcza sie auta z
boxami na dachu... Widzialem taka pania, co tego nie wiedziala.

Wiesz jak fajnie lataja takie trumienki? :D
A widziałeś kiedyś spadający rower wyrywający bagażnik? :)
Parking pod Blue city (DC), koleś zupełnie zapomniał i wjechał z całkiem niemałą prędkością...

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-02-25 16:14:31
Autor: Rafał Grzelak
Dnia Wed, 25 Feb 2009 09:42:03 +0100, JG napisał(a):

Wiesz jak fajnie lataja takie trumienki? :D
A widziałeś kiedyś spadający rower wyrywający bagażnik? :)
Parking pod Blue city (DC), koleś zupełnie zapomniał i wjechał z całkiem niemałą prędkością...

Kolejny specjalista. ;]

Ale ja to nie lubie parkingu pod BlueCity... nigdy nie wiem gdzie jade po
tych ich kretych alejkach.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Myjnie automatyczne, a folia na tylna wycieraczke