Mylane laser - lampka na tył

Data: 2012-09-18 01:39:57
Autor: Lisciasty
Mylane laser - lampka na tył
Witam,

Kompletuję powoli oświetlenie dla mamuśki, poczuła zew rowerowy i od
dłuższego czasu zasuwa codziennie po 2h, w szoku jestem ;)
Przód już jakoś wygląda, zastanawiam się nad tyłem. Napatoczyło mi się
takie coś:

http://www.youtube.com/watch?v=3tHIFPEFqyc

czy taka wydumka ma sens, czy to raczej będzie wkurwiać kierowców?

Pzdr.
L.

Data: 2012-09-18 02:08:58
Autor: rmikke
Mylane laser - lampka na tył
W dniu wtorek, 18 września 2012 10:39:58 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

[...]

To lepsze: http://u.42.pl/2J7r

(a temat był wałkowany na preclu parę razy i lepiej kupić dobre światełko).

Data: 2012-09-18 02:14:39
Autor: Lisciasty
Mylane laser - lampka na tył
On Sep 18, 11:08 am, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
(a temat był wałkowany na preclu parę razy i lepiej kupić dobre światełko).

No szukałem przed wrzuceniem zapytania i nie znalazłem nic pod
"mylane" ani "laser", chyba że źle szukam?

L.

Data: 2012-09-18 02:27:35
Autor: rmikke
Mylane laser - lampka na tył
W dniu wtorek, 18 września 2012 11:14:39 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]

No szukałem przed wrzuceniem zapytania i nie znalazłem nic pod
"mylane" ani "laser", chyba że źle szukam?

Raczej faktycznie ciężko znaleźć, bo nie padła nazwa :D

Data: 2012-09-18 10:50:39
Autor: bans
Mylane laser - lampka na tył
W dniu 2012-09-18 10:39, Lisciasty pisze:

> czy taka wydumka ma sens, czy to raczej będzie wkurwiać kierowców?

Jeśli o mnie chodzi, to za wąski ten pas. Prowokuje do wyprzedzania "na gazetę".

--
bans

Data: 2012-09-22 15:10:48
Autor: J.F.
Mylane laser - lampka na tył
Dnia Tue, 18 Sep 2012 01:39:57 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3tHIFPEFqyc
czy taka wydumka ma sens, czy to raczej będzie wkurwiać kierowców?

A niech wk* wazne zeby widzieli :-)

Powodow do wk* raczej nie daje, ale w dobra widocznosc jako nie bardzo
wierze. W glebszy sens tez nie. Wiec bezsensowna wydumka :-)

J.

Mylane laser - lampka na tył