Myo RXP vs Icon

Data: 2010-08-13 08:11:15
Autor: Dominik Mirowski
Myo RXP vs Icon
Marek 'marcus075' Karweta wyklepał(a) :

Stanąłem przed wyborem i różne głosy mnie dochodzą... Otóż: chcę kupić
czoło. Mam na nie 250zł. W tej cenie można dostać Petzle: Myo RXP,
Myo XP Belt albo BD Icon. Zastosowanie "różne, różniste, od A do N."
;-) Od nocnej jazdy na rowerze (jako oświetlenie dodatkowe! Na
rowerze już mam porządną lampkę dającą 130 lumenów) po łażenie nocą
po górach, a w niedalekiej przyszłości jakieś łażenie po jaskiniach.
Wstępnie wymyśliłem sobie tak, że za Myo XP Belt przemawia mała "masa
świecąca", a bakterie wsadzę w jakąś kieszeń i gra (a w zasadzie
świeci). Za Iconem prostota obsługi i dwa "typy" źródła światła. Za
RXP - programowalność.

O ile nie bierzesz Myo XP Belt aby podpiąć sobie zasobnik 4x aku to wybierasz Myo RXP - icon odpada po drodze za brak dyfuzora, brak stabilizacji, makabryczny zystem wymiany baterii, marne działanie na akumulatorach.

Przy okazji, może mi ktoś powiedzieć jak jest z upierdliwością zmiany
baterii w RXP? Obecnie mam bieda-Tikkinę i jest to jakaś masakra.
Miałem "na testach" Icona i też jakoś bardzo wygodne to nie było. Czy
w RXP można zmienić baterie bez problemu?

Zdecydowanie lepiej niż w Iconie.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA