Myśl o żarówkach...

Data: 2010-01-11 09:45:52
Autor: Darek.
Myśl o żarówkach...
Zatrzymałem się dzisiaj na stacji benzynowej, żeby kupić do samochodu
najzwyklejszą w świecie żarówkę do świateł mijania typu H7. I co się
okazuje - usilnie próbuje mi się sprzedać żarówkę 80W, a najlepiej od
razu komplet ,,żeby równo świeciły''. Wydawało mi się, że stacja

Jesteś pewien że 80 W? Nie spotkałem jeszcze takich przy 12V,
a przyznam że szukałem. Może proponowali Ci 24V?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-01-11 10:57:39
Autor: J.F.
Myśl o żarówkach...
Użytkownik "Darek." <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w
[...]

24V sa ograniczone do 70W, 12V do 55W.

Cos to faktycznie dziwne, bo w obecnych czasach powatpiewam czy to legalne - jako zwykle samochody nie spelniaja homologacji, jako zwykle zarowki byc moze sie lapia pod unijny zakaz - IMO na tym powinien byc stosowny duzy napis napis ostrzegawczy.

IMO to po prostu kts musi wyprzedac stare zapasy .. choc do dlugich sam bym chetnie kupil, a moze nawet i do krotkich :-)

J.

Data: 2010-01-27 07:35:02
Autor: Pszemol
Myśl o żarówkach...
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hiesm8$27q$1news.onet.pl...
[...]

HIDy też są do 55W ograniczone? Bo jeśli tak, to będą
dawać po oczach 2x jaśniej niż halogeny o tej mocy...

Myśl o żarówkach...