Myśli Prezydenta...

Data: 2009-04-04 23:29:52
Autor: Lorn
Myśli Prezydenta...
Kandydatura polska nie była realna, ale myślę, że następny sekretarz generalny musi być z nowych krajów członkowskich NATO. Konkretnie z Polski - tak Lech Kaczyński skomentował wybór Andersa Fogh Rasmussena na szefa NATO. Prezydent podkreślał, że ws. wyboru nowego sekretarza nie miał żadnych "instrukcji" rządowych. - Prezydent znał stanowisko rządu - powiedział Donald Tusk.

http://tnij.org/mysli_prezydenta

Nagle uświadomił sobie, że Polak nie ma szans, a musi być za lat pięć. Podziwiam. :> Zyzaka mi tu brakuje. Niech się wypowie ten młody magister, jak to się powinno poprawnie wysławiać. :>

Data: 2009-04-04 23:38:07
Autor: Piotr
Myśli Prezydenta...
Dnia Sat, 04 Apr 2009 23:29:52 +0200, Lorn napisał(a):

Nagle uświadomił sobie, że Polak nie ma szans, a musi być za lat pięć. Podziwiam. :> Zyzaka mi tu brakuje. Niech się wypowie ten młody magister, jak to się powinno poprawnie wysławiać. :>

Tłumaczę, dla głuchoniemrawych:
Pan prezydent uprzejmie powiadomił, że Sikorski, jak bardzo chce, to może
pięć lat poczekać, na te gruszki na wierzbie, panu prezydentowi się nie
spieszy.
pz
Piotr

Data: 2009-04-04 23:45:19
Autor: Lorn
Myśli Prezydenta...
Piotr pisze:
[...]

Oczywiście, że mu się nie śpieszy... Mając za rok perspektywę niebytu politycznego :>

Data: 2009-04-05 10:36:39
Autor: cytryna
Myśli Prezydenta...
Piotr pisze:

> [...]
> spieszy.

Oczywiście, że mu się nie śpieszy... Mając za rok perspektywę niebytu politycznego :>

Na ten "niebyt polityczny" poczekasz cwaniaczku jeszcze 6 lat. Boli, bardzo boli i na nic zacieranie nózkami. W tym czasie Nowak w niebycie przestanie płacić za obrzydliwe posty przeciwko panu Prezydentowi. Boli?

Data: 2009-04-05 23:46:56
Autor: Lorn
Myśli Prezydenta...
cytryna pisze:
Piotr pisze:
[...]

Przypomnę Ci jesienią 2010 roku coś wypocił.

Boli, bardzo boli i na nic zacieranie nózkami. W tym czasie Nowak w niebycie przestanie płacić za obrzydliwe posty przeciwko panu Prezydentowi. Boli?

Że co ? :>

Data: 2009-04-06 15:39:40
Autor: Krzysztof
Myśli Prezydenta...

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:1562.00000211.49d86d97newsgate.onet.pl...
Piotr pisze:

> [...]

boli i na nic zacieranie nózkami. W tym czasie Nowak w niebycie przestanie
płacić za obrzydliwe posty przeciwko panu Prezydentowi. Boli?
A co nie bedzie wyborów prezydenckich ? D:D:D Temu panu już dziękujemy -> patrz pepepe.pl i ciesz oczy...

K.

Data: 2009-04-05 08:25:33
Autor: konserwator
Myśli Prezydenta...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:6ld4klou7u55$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Sikorski jest juz skonczony, tylko jeszcze o tym nie wie...

rym

Myśli Prezydenta...