Myślicie, że doszłoby do rozbiorów...

Data: 2009-05-02 14:09:41
Autor: Tzva Adonai
Myślicie, że doszłoby do rozbiorów...
... gdyby Polską rządzili Żydzi?... Moim zdaniem bylibyśmy dzisiaj europejską
potęgą trzymającą wszystkich pod butem...

Data: 2009-05-02 18:15:32
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gthk75$5dp$1inews.gazeta.pl...
.. gdyby Polską rządzili Żydzi?... Moim zdaniem bylibyśmy dzisiaj europejską
potęgą trzymającą wszystkich pod butem...

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jeshula myle ze do rozbiorow doszlo wlasnie dlatego ze tu byli zydzi
awe

Data: 2009-05-02 20:01:28
Autor:
> [...]

> .. gdyby Polską rządzili Żydzi?... Moim zdaniem bylibyśmy dzisiaj europejską
> potęgą trzymającą wszystkich pod butem...

Tak jak jesteśmy nią dzisiaj, za sprawą tych samych jątrzycieli.

boukun

Data: 2009-05-03 00:33:49
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gti90u$3od$1inews.gazeta.pl...

Tak jak jesteśmy nią dzisiaj, za sprawą tych samych jątrzycieli.

Żydzi w odróżnieniu od Polaków potrafią dbać o swoje narodowe (a nie tylko
partykularne) interesy.. Gdyby Polska była ich własnością i ojczyzną, to
zależałoby im na tym, by była jak najsilniejsza... A że u władzy są w
większości etniczni Polacy, to wszystkie się sypie - od wieków...
-- -- -- -- -- -- -- -
w 2 glownych miastach Rzeczpospolitej zydzi mieli zakaz osiedlania sie. Krakow i Warszawa - dzieki temu miasta te rozwijaly sie. Byl zreszta taki poglad - z czym mozna spotkac sie w literaturze. Tam gdzie nie bylo zydow byl lad i porzadek.
awe

Data: 2009-05-03 03:02:53
Autor: Panslavista

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
poglad - z czym mozna spotkac sie w literaturze. Tam gdzie nie bylo zydow

    Takich miast było więcej np. Gorlice były miastem prywatnym i dopiero
pod zaborem został usunięty zapis statutu zabraniajacy się osiedlać Niemcom
i mośkom.

Data: 2009-05-03 08:00:16
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtir1c$r5s$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

   Takich miast było więcej np. Gorlice były miastem prywatnym i dopiero
pod zaborem został usunięty zapis statutu zabraniajacy się osiedlać Niemcom
-- -- -- -- -- -
no wlasnie i Zygmunet August zamiast budowac w Elblagu flote wojenna powinien wybudowac z 5 duzych statkow wojennych i sfinansowac ja za bilety podroznicze na te statki plywajace w stalym polaczeniu na Madagaskar. Kilkaset kursow i po problemie. Myslisz Jeshula ze to dobry pomysl?
awe

Data: 2009-05-03 08:13:03
Autor: Panslavista

> [...]
>
>    Takich miast było więcej np. Gorlice były miastem prywatnym i dopiero
> pod zaborem został usunięty zapis statutu zabraniajacy się osiedlać
-- -- -- -- -- -
[...]

Powinien zrobić tak jak to zrobili Chińczycy z zarażonymi prostytutkami -
wypłynęli w morze i wrzucili do wody, nakarmili homary. Nam starczyłby jeden
statek... jako wahadłowiec.

Data: 2009-05-03 23:07:37
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtjcp6$4dd$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

>    Takich miast było więcej np. Gorlice były miastem prywatnym i > dopiero
> pod zaborem został usunięty zapis statutu zabraniajacy się osiedlać
-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- --
tylko nie wrzucaj tam Jeshuly bo homary wytrujesz, albo jak bedzie mial duzo szczescia to sam je pozagryza...
awe

Data: 2009-05-03 08:49:17
Autor: konserwator
Tzva Adonai wrote:
w 2 glownych miastach Rzeczpospolitej zydzi mieli zakaz osiedlania
sie. Krakow i Warszawa - dzieki temu miasta te rozwijaly sie.

Bredzisz, kretynie... Kraków był drugim miastem w Polsce pod Łodzi z
największą populacją żydowską, a w Księstwie Warszawskim po raz
pierwszy w Polsce przyznano Żydom takie same prawa jak Polakom....

i od tego wszystko sie zaczelo...

rym

Data: 2009-05-03 23:12:01
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000105.49fd3d93newsgate.onet.pl...
[...]

nie bredze tylko tak bylo, sprawdz sobie. Potem pozwolono zydom osiedlac sie w dzielnicy zydowskiej na Kazimierzu o ile pamietam, ale tez ich przeganiano, potem znow wydawano jakies pozwolenia i tak w kolko ale generalnie krolowie nie polscy nie chcieli miec w swoich stolicach zydow i taktowali takie przypadki jako konieczne zlo. W czasie sie to wszystko oczywiscie zmienialo, ale absolutnie tak bylo.
awe

Myślicie, że doszłoby do rozbiorów...