Mysz Logitech

Data: 2010-04-20 15:04:11
Autor: Reseller
Mysz Logitech
Witam,
szukam informacji na temat myszy Logitecha. Chcę kupić pełnowymiarową mysz laserową, bezprzewodową z odbiornikiem Logitech® Unifying.
Czy oprócz M505, B605 są jeszcze jakieś urządzenia Logitecha spełniająca te wymagania? No i oczywiście cena - do 200 zł.
--
Reseller

Data: 2010-04-20 16:40:14
Autor: Tomek
Mysz Logitech
Użytkownik "Reseller" napisał w wiadomości news:hqk8od$imm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Może Marathon Mouse M705 - cena na aledrogo mieści sie do 200zł.

T.

Mysz Logitech