Mysz Logitech Anywhere MX 2

Data: 2016-01-26 11:10:40
Autor: radekp@konto.pl
Mysz Logitech Anywhere MX 2
Mon, 25 Jan 2016 22:33:35 +0100, w
<56a694af$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>, ToM <labeo7USUN@poczta.onet.pl>
napisał(-a):

Kilka miesięcy temu pisałem o padających mikroprzełączniku w myszy Logitecha z zestawu S520. Za namową niektórych przelutowałem felerny switch z innej myszy (też logitecha), ale niestety na długo to nie pomogło. Znowu wyszedł ten sam problem tzn. podwójne kliknięcia czy problemy z przeciąganiem.

Przelutuj jeszcze raz :)
Jako dawcę wybierz prawy mikrostyk w myszy.

Data: 2016-01-26 12:55:40
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
napisał(-a):

[...]

Też o tym myślałem, bo mam dwie myszy jako dawcy organów :) Tylko pewnie będzie to operacja, która będę musiał okresowo powtarzać, więc nie wiem czy warto.
Druga sprawa, to gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że Logitech miał problemy ze switchami w starszych modelach myszy (a taki mam). Ponoć problem w nowych nie występuje.

T.

Data: 2016-01-26 13:26:33
Autor: radekp@konto.pl
Mysz Logitech Anywhere MX 2
Tue, 26 Jan 2016 12:55:40 +0100, w <56a75ebd$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Druga sprawa, to gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że Logitech miał problemy ze switchami w starszych modelach myszy (a taki mam). Ponoć problem w nowych nie występuje.

Weź po prostu nowy mikrostyk :) O ile pamiętam to Logitech ma standardowe,
chyba można je kupić nawet w sklepach.

Mikrostyki w każdej myszy padają. Jeżeli jesteś z niej zadowolony, to
przelutuj.

Data: 2016-01-27 09:24:27
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-26 o 13:26, radekp@konto.pl pisze:

Mikrostyki w każdej myszy padają. Jeżeli jesteś z niej zadowolony, to
przelutuj.

Kupiłem nową :) dobra mysz to dobry komfort pracy - trzeba się tylko przyzwyczaić do nowego kształtu.

T.

Mysz Logitech Anywhere MX 2