Mysz Logitech Anywhere MX 2

Data: 2016-01-25 22:33:35
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
Hej,
Kilka miesięcy temu pisałem o padających mikroprzełączniku w myszy Logitecha z zestawu S520. Za namową niektórych przelutowałem felerny switch z innej myszy (też logitecha), ale niestety na długo to nie pomogło. Znowu wyszedł ten sam problem tzn. podwójne kliknięcia czy problemy z przeciąganiem.
Oznacza to, że przyszedł czas na zakup nowej myszy! Rozważam wybór Logitecha MX Anywhere 2. Czy jest to dobry wybór przede wszystkim jakościowo, bo nie chciałbym po upływie gwarancji znowu zmieniać myszy. Jakieś doświadczenia użytkowników mile widziane :)
Dodam, że mysz nie ma służyć do gier, a głównie do pracy z plikami tekstowymi, grafiką, przeglądanie stron www.

dzięki i pozdrawiam
T.

Data: 2016-01-26 07:56:45
Autor: Trefni¶
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu .01.2016 o 22:33 ToM <labeo7USUN@poczta.onet.pl> pisze:

Hej,
Kilka miesiêcy temu pisa³em o padaj±cych mikroprze³±czniku w myszy  Logitecha z zestawu S520. Za namow± niektórych przelutowa³em felerny  switch z innej myszy (te¿ logitecha), ale niestety na d³ugo to nie  pomog³o. Znowu wyszed³ ten sam problem tzn. podwójne klikniêcia czy  problemy z przeci±ganiem.
Oznacza to, ¿e przyszed³ czas na zakup nowej myszy! Rozwa¿am wybór  Logitecha MX Anywhere 2. Czy jest to dobry wybór przede wszystkim  jako¶ciowo, bo nie chcia³bym po up³ywie gwarancji znowu zmieniaæ myszy.  Jakie¶ do¶wiadczenia u¿ytkowników mile widziane :)
Dodam, ¿e mysz nie ma s³u¿yæ do gier, a g³ównie do pracy z plikami  tekstowymi, grafik±, przegl±danie stron www.

Uwa¿aj, takie problemy (np. podwójne klikniêcia) niekoniecznie musz± byæ  spowodowane awari± myszy.
U mnie takie efekty wywo³uje b³êdny (ale konieczny dla mnie) sterownik  urz±dzenia USB.
Podk³ada³em ró¿ne myszki, ka¿da zachowywa³a siê "dziwnie".

--
Trefni¶

Data: 2016-01-26 12:57:00
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-26 o 07:56, Trefni¶ pisze:

[...]

Masz racjê, ale u mnie to zu¿ycie styków. Przylutowanie pomog³o switcha, wiêc nie móg³ byæ to sterownik.
T.

Data: 2016-01-26 11:10:40
Autor: radekp@konto.pl
Mysz Logitech Anywhere MX 2
Mon, 25 Jan 2016 22:33:35 +0100, w
<56a694af$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>, ToM <labeo7USUN@poczta.onet.pl>
napisa³(-a):

[...]

Przelutuj jeszcze raz :)
Jako dawcê wybierz prawy mikrostyk w myszy.

Data: 2016-01-26 12:55:40
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-26 o 11:10, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Te¿ o tym my¶la³em, bo mam dwie myszy jako dawcy organów :) Tylko pewnie bêdzie to operacja, która bêdê musia³ okresowo powtarzaæ, wiêc nie wiem czy warto.
Druga sprawa, to gdzie¶ na jakim¶ forum wyczyta³em, ¿e Logitech mia³ problemy ze switchami w starszych modelach myszy (a taki mam). Ponoæ problem w nowych nie wystêpuje.

T.

Data: 2016-01-26 13:26:33
Autor: radekp@konto.pl
Mysz Logitech Anywhere MX 2
Tue, 26 Jan 2016 12:55:40 +0100, w <56a75ebd$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Druga sprawa, to gdzie¶ na jakim¶ forum wyczyta³em, ¿e Logitech mia³ problemy ze switchami w starszych modelach myszy (a taki mam). Ponoæ problem w nowych nie wystêpuje.

We¼ po prostu nowy mikrostyk :) O ile pamiêtam to Logitech ma standardowe,
chyba mo¿na je kupiæ nawet w sklepach.

Mikrostyki w ka¿dej myszy padaj±. Je¿eli jeste¶ z niej zadowolony, to
przelutuj.

Data: 2016-01-27 09:24:27
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-26 o 13:26, radekp@konto.pl pisze:

Mikrostyki w ka¿dej myszy padaj±. Je¿eli jeste¶ z niej zadowolony, to
przelutuj.

Kupi³em now± :) dobra mysz to dobry komfort pracy - trzeba siê tylko przyzwyczaiæ do nowego kszta³tu.

T.

Data: 2016-01-26 13:04:52
Autor: Maciek
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-25 o 22:33, ToM pisze:
[...]
Ja się do Logitecha zraziłem. Gdzieś na ich stronie znalazłem ślizgacze
do myszek. Pomyślałem, że zamówię sobie do mojej starej (choć wtedy
jeszcze wciąż produkowanej) bezprzewodówki, w której jeden ślizgacz się
odkleił, pozostałe się zużyły. I co? I nic. Do tego modelu nie mamy
ślizgaczy i co nam pan zrobi :-> A za darmo ich nie chciałem.

Maciek

Data: 2016-01-27 10:31:15
Autor: Jacek
Mysz Logitech Anywhere MX 2
[...]
Kup nowe mikroprzełączniki 5 zł sztuka. Jak potrafisz przelutować, to ma spokój na lata.
http://allegro.pl/mikrostyk-do-myszek-omron-d2fc-f-7n-4-1-gratis-i5869006796.html
U mnie mysz Logitecha wytrzymuje 3 lata, a dość dużo klikam. Przekładka prawego za lewy nie ma sensu, a ze starej myszy to loteria.
Na Logitecha złego słowa nie powiem.
Jacek

Data: 2016-01-27 14:14:17
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-27 o 10:31, Jacek pisze:

[...]

Dzięki za link, co prawda mam już nową myszkę, ale wymienię w starych switche to będą w rezerwie :)

T.

Mysz Logitech Anywhere MX 2