Mysz Logitech Anywhere MX 2

Data: 2016-01-26 13:04:52
Autor: Maciek
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-25 o 22:33, ToM pisze:
Oznacza to, 偶e przyszed艂 czas na zakup nowej myszy! Rozwa偶am wyb贸r Logitecha MX Anywhere 2. Czy jest to dobry wyb贸r przede wszystkim jako艣ciowo, bo nie chcia艂bym po up艂ywie gwarancji znowu zmienia膰 myszy. Jakie艣 do艣wiadczenia u偶ytkownik贸w mile widziane :)
Ja si臋 do Logitecha zrazi艂em. Gdzie艣 na ich stronie znalaz艂em 艣lizgacze
do myszek. Pomy艣la艂em, 偶e zam贸wi臋 sobie do mojej starej (cho膰 wtedy
jeszcze wci膮偶 produkowanej) bezprzewod贸wki, w kt贸rej jeden 艣lizgacz si臋
odklei艂, pozosta艂e si臋 zu偶y艂y. I co? I nic. Do tego modelu nie mamy
艣lizgaczy i co nam pan zrobi :-> A za darmo ich nie chcia艂em.

Maciek

Mysz Logitech Anywhere MX 2