Mysz Logitech Anywhere MX 2

Data: 2016-01-27 10:31:15
Autor: Jacek
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-25 o 22:33, ToM pisze:
Hej,
Kilka miesięcy temu pisałem o padających mikroprzełączniku w myszy
Logitecha z zestawu S520. Za namową niektórych przelutowałem felerny
switch z innej myszy (też logitecha), ale niestety na długo to nie
pomogło.
Kup nowe mikroprzełączniki 5 zł sztuka. Jak potrafisz przelutować, to ma spokój na lata.
http://allegro.pl/mikrostyk-do-myszek-omron-d2fc-f-7n-4-1-gratis-i5869006796.html
U mnie mysz Logitecha wytrzymuje 3 lata, a dość dużo klikam. Przekładka prawego za lewy nie ma sensu, a ze starej myszy to loteria.
Na Logitecha złego słowa nie powiem.
Jacek

Data: 2016-01-27 14:14:17
Autor: ToM
Mysz Logitech Anywhere MX 2
W dniu 2016-01-27 o 10:31, Jacek pisze:

[...]

Dzięki za link, co prawda mam już nową myszkę, ale wymienię w starych switche to będą w rezerwie :)

T.

Mysz Logitech Anywhere MX 2