Mysz bezprzewodowa

Data: 2014-01-21 12:00:03
Autor: Waldek
Mysz bezprzewodowa
Witam

Aktualnie eksploatowana mycha od Logitech MX700
jest juz cała powycierana od łapy i wyglada dość oblesnie
aczkolwiek działa i nie stwarza (wiekszych) problemów
- cóż, slizgacze tez juz ma powycierane i zaczyna szorowac brzuchem :)

Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek
- łape mam jak wiekszość normalnych facetów
a.. nie jestem maniakiem gier, ale zdarza się raz na czas ;)

Pozdro

Data: 2014-01-21 12:37:17
Autor: \(c\)RaSz
Mysz bezprzewodowa

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w
: (...) mycha od Logitech MX700
: jest juz cała powycierana od łapy i wyglada dość oblesnie
(...)
:

A ile chcesz za starą z kosztami wysyłki na Sadybę (Wa-wa)?

Data: 2014-01-21 13:33:50
Autor: Waldek
Mysz bezprzewodowa

Użytkownik "(c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52de5bef$0$2212$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Poki co nie mam jeszcze nastepcy tegoz gryzonia  ;)

W pracy katuje podobna ilośc czasu MX500 (z ogonem)
- tez wytarta farba, ale dzieki temu ze jest  w jasnym kolorze
nie rzuca sie to tak w oczy ....

Data: 2014-01-21 14:44:41
Autor: Marek
Mysz bezprzewodowa

Użytkownik "Waldek" <jakis@tam.mam> napisał w wiadomości news:lbljvt$ahm$1node1.news.atman.pl...
Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek
- łape mam jak wiekszość normalnych facetów
a.. nie jestem maniakiem gier, ale zdarza się raz na czas ;)

W takim razie polecam Logitecha M705, rozmiarem zbliżona do większych myszy przewodowych, ponoć
długo trzyma baterię, fajnie leży w dłoni, cicho klika, kupiłem ją za około 140 zł. Tu masz jej opis:
 http://www.logitech.com/pl-pl/product/7108

Sporo użytkowników narzeka na rolkę w tej myszy (która ma dwa tryby pracy: skokowy i płynny, co sobie chwalę),
że niby źle się ją obsługuje, że chrobocze przy przewijaniu. Zgadza się, ale jeśli jest nowa, nieśmigana.
Wystarczy ją sztucznie postarzeć, czyli przy włączonym trybie krokowym przez 5 minut energicznie przejeżdżać
dłonią po rolce nadając jej duże obroty, przez co szybko się dotrze niczym silnik w aucie i już pstryka dużo ciszej
i przyjemniej.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-01-21 15:03:53
Autor: Chris
Mysz bezprzewodowa
Marek nabazgrał(a):

[...]

Mam taką w domu, bardzo dobrze się sprawuje zarówno w pracy pod win jak i w grach, dodam że wolę grać M705 niż myszką Razora stworzoną do gier. Co do baterii to nie mam pojęcia kiedy wsadzałem ale trzyma już bardzo długo i nie widać końca. Co do rolki i przewijania czasami ma jakieś przeskoki i ciężko zmienić tryb pracy ale jest to sporadyczne.

Data: 2014-01-21 15:07:05
Autor: Waldek
Mysz bezprzewodowa

Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w wiadomości news:lbltkh$cco$1news.task.gda.pl...

[...]

Zastanawialem się na tym modelem,
ale wlasnie ciut zniechęciły mnie te narzekania na rolke
Jest jeszcze z tej stajni G700 i G602 - ale cena juz w okolicy 300

A może jakies sensowne typy bezprzewodowe od innego producenta ?

Data: 2014-01-21 15:37:29
Autor: Jacek Maciejewski
Mysz bezprzewodowa
Dnia Tue, 21 Jan 2014 15:07:05 +0100, Waldek napisał(a):

A może jakies sensowne typy bezprzewodowe od innego producenta ?

Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek ze swoim pytaniem :) Chciałbym kupić
sobie mysz która:
1. Działa co najmniej rok na 2 AA
2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.
3. Kosztuje do 50 zł (może być używka)
4. Wcale nie służy do grania :)

Wie ktoś coś na ten temat? Producenci jakoś się nie chwalą tym ile baterie
wytrzymują w ich myszach.
--
Jacek

Data: 2014-01-22 00:21:15
Autor: gadacz
Mysz bezprzewodowa
[...]

nikt nie używa tego?
http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mouse-mx?crid=7

osobiście używam od 6 lat prawie (poprzedniczke),
powiedzmy, że bez awaryjna, bo "klikacze" musiałem wlutować nowe 2-3 razy na lewo klik..., ale jest dość mocno eksploatowana.
Cena niestety wyższa niż zakładany limit, ale za 300zł idzie gdzieś
pewnie ją skubnąć.
Dłoń bardzo dobrze leży i nie męczy jak te małe badziewia.
Bateria do miesiąca przy solidnym obciążeniu.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2014-01-22 00:25:27
Autor: gadacz
Mysz bezprzewodowa
[...]

Jacek, za 50zł to można kupić średniej jakości vodke,
a co do zasilania rok na 2 AA...
to pozwolę sobie podpowiedzieć,
takie rzeczy tylko w Erze...,
która poniekąd jest marką już nie do końca istniejącą ;)

pozdr
gadacz

Data: 2014-01-25 19:43:37
Autor: Akarm
Mysz bezprzewodowa
W dniu 2014-01-22 00:25, gadacz pisze:
[...]

Logitech M705 nie spełnia tylko warunku ceny.
Używam chyba ze 2 lata, nie wyłączam, baterii jeszcze nie trzeba wymieniać.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2014-01-27 13:00:00
Autor: Marek
Mysz bezprzewodowa

Użytkownik "Akarm" <akarm@wp.pl> napisał w wiadomości news:52e405e2$0$2144$65785112news.neostrada.pl...
Logitech M705 nie spełnia tylko warunku ceny.
Używam chyba ze 2 lata, nie wyłączam, baterii jeszcze nie trzeba wymieniać.

Ooo, 2 lata. Ja mam ją zaledwie 2 miesiące, ale od razu wymieniłem te ciężkie (dołączone) baterie
Duracella i wstawiłem zwykłe, lżejsze, bo przesuwanie myszy z Duracell-ami inside to jak
przesuwanie małego mebla, takie ciężkie i szorujące. Wolę już krótszą żywotność baterii, niż męczyć rękę.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-01-30 22:24:39
Autor: Jacek Maciejewski
Mysz bezprzewodowa
Dnia Sat, 25 Jan 2014 19:43:37 +0100, Akarm napisał(a):

Logitech M705 nie spełnia tylko warunku ceny.
Używam chyba ze 2 lata, nie wyłączam, baterii jeszcze nie trzeba wymieniać.

Kupiłem, używam od pół godziny i wygląda na to że jest OK. Co więcej, choć
Logitech nie daje sterów pod linuksy, ta mysz na moim Mincie 16 ma
większość funkcji. Brak jedynie obsługi przycisku pod kciukiem, do zmiany
aplikacji.
--
Jacek

Data: 2014-01-22 11:35:11
Autor: Dominik & Co
Mysz bezprzewodowa
Dnia 21.01.2014 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek ze swoim pytaniem :) Chciałbym kupić
sobie mysz ktĂłra:
1. Działa co najmniej rok na 2 AA

NieuĹźywana? ;-)

2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.
3. Kosztuje do 50 zł (może być używka)
4. Wcale nie służy do grania :)

Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mouse-1000

Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA). Kupiłem w promocji za 37 zł w Carrefour. Używam i jestem zadowolony.

Fajna i tania (25 zł nowa) myszka jest też obecnie w Leclercu (Vakoss), ale nie spełnia warunku (2). Jest na 2xAAA, które starczają też na dość długo (ca 2 mies).

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT

Data: 2014-01-22 13:44:17
Autor: Chris
Mysz bezprzewodowa
Dominik & Co nabazgrał(a):

Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mouse-1000
Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA).
Kupiłem w promocji za 37 zł w Carrefour.
UĹźywam i jestem zadowolony.
Fajna i tania (25 zł nowa) myszka jest też obecnie
w Leclercu (Vakoss), ale nie spełnia warunku (2).
Jest na 2xAAA, które starczają też na dość długo (ca 2 mies).

Fajne myszki od modelu 1000 do chyba 5000 , miałem i polecam.
Z wad w/w serii to palące się od tak sobie odbiorniki i uszkodzenia rolki poza tym bardzo fajnie się na niej pracuje a bateria faktycznie na parę miesięcy.

Data: 2014-01-22 20:06:41
Autor: Jacek Maciejewski
Mysz bezprzewodowa
Dnia Wed, 22 Jan 2014 11:35:11 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mouse-1000

Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA)

Właśnie obejrzałem sobie stronę MS o tej myszy i tam napisali że potrzebne
są 2szt  AA. No i ciekawym czy warunkiem tak długiej pracy jest ręczne
wyłączanie myszy, bo to się chyba realizuje wtykając odbiornik w gniazdo
transportowe myszy, co w stacjonarnym kompie jest do kitu.
--
Jacek

Data: 2014-01-22 21:01:46
Autor: Dominik & Co
Mysz bezprzewodowa
Dnia 22.01.2014 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> napisał/a:

Właśnie obejrzałem sobie stronę MS o tej myszy i tam napisali że potrzebne
są 2szt  AA. No i ciekawym czy warunkiem tak długiej pracy jest ręczne

Sorki, pomyłka. Ja mam tę:
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mobile-mouse-1000
Sztuka AA. Ma wyłącznik, ale nie korzystam (chyba, że na wakacje).

Data: 2014-01-30 22:21:07
Autor: Jacek Maciejewski
Mysz bezprzewodowa
Dnia Wed, 22 Jan 2014 21:01:46 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

Sorki, pomyłka. Ja mam tę:
http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-mobile-mouse-1000
Sztuka AA. Ma wyłącznik, ale nie korzystam (chyba, że na wakacje).

Kupiłem, wypróbowałem i oddałem :) Za mała do mojej graby i rolka obraca
się za ciężko ale za to rolkowy "środkowy przycisk" wciska się ze zbyt
małym naciskiem. Skutek taki że bez przerwy uruchamiała mi się strona wiki
w Operze :)
--
Jacek

Data: 2014-01-22 22:26:16
Autor: Chris
Mysz bezprzewodowa
[...]

Miałem MS 6000/5000/4500/4000 i o ile pamiętam to miały 2xAAA ale to było dawno i mogę się mylić. Realnie zestaw baterii starczy na ok 3 miesiące (ale używana dużo w tym do grania w D3) poza wersją 6000 bo to BT. Dla czego tyle modeli ? bo za każdym razem poza ostatnią padały odbiorniki, nagle robił się gorący i death :( ostatnia sztuka padła tak że gumka która jest na rolce zrobiła się taka że można ją było założyć na koło auta :) poza tymi felerami (u mnie) myszka super a najbardziej podobała mi się jej cisza przy clicku bo obocny Logi M705 to przy tym traktor.

Data: 2014-01-22 12:34:40
Autor: 666
Mysz bezprzewodowa
Chwalą, ale to nie jest IMHO tak ważne, jak cała reszta (brak lagów, lekkość, wspólny z innymi peryferiami odbiornik wi-fi, dobry laser pracujący na dowolnej powierzchni).
Są myszy, do których wedle swojej woli możesz włożyć albo obydwie baterie na raz, albo tylko jedną (i też działa, co prawda krócej, ale jest lżejsza, np. do podróżowania).
Próbowałeś baterii litowych?

-- -- -
Producenci jakoś się nie chwalą tym ile baterie wytrzymują w ich myszach.

Data: 2014-01-23 11:33:51
Autor: Gotfryd Smolik news
Mysz bezprzewodowa
On Wed, 22 Jan 2014,  666 wrote:

Chwalą, ale to nie jest IMHO tak ważne, jak cała reszta (brak lagów, lekkość,

  No tu jest już "kwestia gustu".
  Nie przepadam za zbyt lekkimi myszami (podobnie jak za małymi).
  Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć... ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-01-23 11:52:10
Autor: Czarek
Mysz bezprzewodowa

W dniu 2014-01-23 11:33, Gotfryd Smolik news napisał/a:
  Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć...

Przestanie wtedy spełniać wymogi dyrektywy RoHS ;-)

--
Czarek

Data: 2014-01-23 16:40:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mysz bezprzewodowa

"Czarek" lbqs8r$p0h$1@usenet.news.interia.pl

  Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć...

Przestanie wtedy spełniać wymogi dyrektywy RoHS ;-)

Podepnij kawałem platyny. ;)

Data: 2014-01-23 17:38:42
Autor: Czarek
Mysz bezprzewodowa

W dniu 2014-01-23 16:40, Eneuel Leszek Ciszewski napisał/a:

"Czarek" lbqs8r$p0h$1@usenet.news.interia.pl

  Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć...

Przestanie wtedy spełniać wymogi dyrektywy RoHS ;-)

Podepnij kawałem platyny. ;)

Nic nie będę robił, to nie ja mam "problem"
"kawałem" to jest Twój  post.

--
Czarek

Data: 2014-01-24 00:02:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mysz bezprzewodowa

"Czarek" lbrgij$v73$1@usenet.news.interia.pl

  Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć...

Przestanie wtedy spełniać wymogi dyrektywy RoHS ;-)

Podepnij kawałem platyny. ;)

Nic nie będę robił, to nie ja mam "problem"
"kawałem" to jest Twój  post.

Więc można (; podepnąć ;) moim postem... ;)
[ponoć głupota jest ciężka jak ołów, więc...]

Data: 2014-01-22 12:30:02
Autor: 666
Mysz bezprzewodowa
HP x5000 ?

-- -- -
A może jakies sensowne typy bezprzewodowe od innego producenta?

Data: 2014-01-22 19:35:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mysz bezprzewodowa

"Waldek" lbljvt$ahm$1@node1.news.atman.pl

Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek

Do 20 pln to Ci doradzę Omegę z galerii handlowych.
Bez przewodów -- na ogonku 2.4 GHz, z laserkiem,
z jednym (dołączonym) paluszkiem... (chyba AAA)

Do TV Samsunga pasuje.

Pozostałe 180 pln możesz wydać na cokolwiek. ;)

Mysz bezprzewodowa