Mysz bezprzewodowa do laptopa

Data: 2009-05-24 23:23:46
Autor: bagno
Mysz bezprzewodowa do laptopa

Użytkownik "Ewa" <e@wa.com.pl> napisał w wiadomości news:gvbcdl$o5h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Używałam przy laptopie małą myszkę firmy Trust
(kupioną razem z torbą do laptopa), ale chyba
przerwał się kabelek nawijany na rolkę, pozwalającą
go wydłużać i skracać. Kursor myszy nie porusza się.
Myszka była fajna, ale ten zwijający się kabelek
już mniej.
Chcę zatem kupić myszkę bezprzewodową.
Nigdy takiej nie miałam i stąd moje pytania:
- czy myszka bezprzewodowa do laptopa powinna
 spełniać jakieś szczególne wymagania?
- na co warto zwrócić uwagę przy wyborze myszki?
- przez jaki mniej więcej czas wytrzymuje bateria?

Myszki bezprzewodowe to swietna rzecz ale jesli chodzi o takie na
2,4Ghz to jest maly problem. Jak poloze blisko telefon i on zadzwoni
to komunikacja pada. Musze wyjac odbiornik z portu i wlaczyc
ponownie. Nie wiem jak myszki na bluetooth.

A jesli chodzi o czas zycia baterii to pewnie od kilku dni do prawie
roku (np moj logitech MX620).

Mysz bezprzewodowa do laptopa