Mysz holokaustowa...

Data: 2011-02-17 12:51:12
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
....zlapalem zywa mysz, do sloika.
Nie wiem, co mam z nia zrobic.?
Ma do zarcia ser feta, oraz czekolade - wiec krzywda jej sie nie
dzieje.

Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Przyszla nasza niemiecka kolezanka i mowi, zeby te mysz, razem, z
plastikowa butelka wrzucic do ognia !!!

Na to ja mowie, ze przeciez to nie jest zydowska mysz !!!

Zaliczylem wrogie spojrzenie i kolezanka poszla do swojego pokoju...

Teraz zadaje sobie pytanie: co ta mysz moze powiedziec o zyciu w
Niemczech...???

Data: 2011-02-17 13:27:30
Autor: Hans Kloss
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 21:51, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Wyjście najbardziej sadystyczne- dać ją w prezencie owej Niemce.
Albo samemu okazać się dobrym Niemcem i posłuchać rady niemieckiej
koleżanki.
Trzecia opcja- okazać się lepszym Niemcem niż owa koleżanka i mysz
zagazować.
Czwarte wyjście czyli tzw. metoda rosyjska- włożyć ją w tej butelce do
zamrażarki.
Piąty sposób- metoda rosyjska "przyspieszona", dostępna wyłącznie
posiadaczom wiatrówek.
Wyjście szóste- wyeksmitować bydlę na dwór, niech sobie sama radzi.
Pomysł nr.7- wdrożyć hodowlę myszy zapewniając jej godziwe warunki
(daj spokój z tym karcerem, kup jej klatkę!) oraz wikt.
Sposób nr 8 "samoobrończy"- dać mysz kotu (niekoniecznie swojemu).
Wybór należy do ciebie.
J-23

Data: 2011-02-17 21:52:26
Autor: u2
Mysz holokaustowa...
W dniu 2011-02-17 21:51, Marek pisze:
Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Wypuść ją zboku.

Data: 2011-02-17 12:55:12
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 21:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-17 21:51, Marek pisze:

> Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Wypuść ją zboku.

Zzarla nasze zapasy...cholera jedna...
Moja zona wyrzuca wszystko z piwnicy !!!

Data: 2011-02-17 13:21:49
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 21:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-02-17 21:51, Marek pisze:

> Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Wypuść ją zboku.

Na razie trzymam ja w sloiku i zastanawiam sie, jak moglbym podniesc
jej podatki, zeby na mnie pracowala...

Data: 2011-02-17 22:29:54
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:98566a89-d0d4-46ec-a99e-915c7972428bu23g2000pro.googlegroups.com...
On 17 Lut, 21:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Wypuść ją zboku.

Na razie trzymam ja w sloiku i zastanawiam sie, jak moglbym podniesc

Kup jej kolowrotek. Niech prąd kręci.

R.

Data: 2011-02-17 13:42:15
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 22:29, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in messagenews:98566a89-d0d4-46ec-a99e-915c7972428bu23g2000pro.googlegroups.com...

On 17 Lut, 21:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wypuść ją zboku.

Na razie trzymam ja w sloiku i zastanawiam sie, jak moglbym podniesc
jej podatki, zeby na mnie pracowala...

Kup jej kolowrotek. Niech prąd kręci.

R.

Jutro wrzuce jej do sloika flage Unii Europejskiej, zeby poczula sie ,
jak u siebie...

Data: 2011-02-17 13:44:58
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 22:42, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> Kup jej kolowrotek. Niech prąd kręci.

> R.

Jutro wrzuce jej do sloika flage Unii Europejskiej, zeby poczula sie ,
jak u siebie...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

....i zeby poczula, co czuja Polacy

Data: 2011-02-17 22:59:55
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:32d3d9e4-65df-410a-8b9c-08ccc3b9e781g11g2000vbq.googlegroups.com...
> [...]

> Kup jej kolowrotek. Niech prąd kręci.

> R.

Jutro wrzuce jej do sloika flage Unii Europejskiej, zeby poczula sie ,

Ja bym sprawdzil czy nie jest obrzezana.

Bo mozesz miec przesrane.

R.

Data: 2011-02-17 21:53:31
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:8fd2ea22-aeb9-4009-9aa8-a8207313286df36g2000pri.googlegroups.com...
[...]

Jak Ty, Polak, jej nie pomozesz...

R.

Data: 2011-02-17 13:14:18
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 21:53, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in messagenews:8fd2ea22-aeb9-4009-9aa8-a8207313286df36g2000pri.googlegroups.com...
> [...]

> Zaliczylem wrogie spojrzenie i kolezanka poszla do swojego pokoju...

> Teraz zadaje sobie pytanie: co ta mysz moze powiedziec o zyciu w

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Myslisz, ze niemiecki sad nie bedzie dla niej odpowiedni ???

Data: 2011-02-17 22:30:30
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:55637e48-a6f3-4bd5-9289-cfacfdc0bc3aa11g2000pro.googlegroups.com...
> [...]

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Myslisz, ze niemiecki sad nie bedzie dla niej odpowiedni ???

Moze byc antysemicki...

R.

Data: 2011-02-18 10:27:50
Autor: D. J. MC Donald Musk
Mysz holokaustowa...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:8fd2ea22-aeb9-4009-9aa8-a8207313286df36g2000pri.googlegroups.com...
[...]

Dobrze, ze tego nie zrobiles bo bys musial myszom na calym swiecie placic milionowe odszkodowania!

Data: 2011-02-18 14:10:36
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:ijle2i$1996$1news.ett.com.ua...

[...]

To moze tak: ustalmy czy to jest mysz zydowska. Jak nosi jarmulke to tak, jesli nie, to jest zwykla goim i moze ja zagonic do kreciolka.

R.

Mysz holokaustowa...