Mysz holokaustowa...

Data: 2011-02-17 21:53:31
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:8fd2ea22-aeb9-4009-9aa8-a8207313286df36g2000pri.googlegroups.com...
...zlapalem zywa mysz, do sloika.
Nie wiem, co mam z nia zrobic.?
Ma do zarcia ser feta, oraz czekolade - wiec krzywda jej sie nie
dzieje.

Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Przyszla nasza niemiecka kolezanka i mowi, zeby te mysz, razem, z
plastikowa butelka wrzucic do ognia !!!

Na to ja mowie, ze przeciez to nie jest zydowska mysz !!!

Zaliczylem wrogie spojrzenie i kolezanka poszla do swojego pokoju...

Teraz zadaje sobie pytanie: co ta mysz moze powiedziec o zyciu w
Niemczech...???

Jak Ty, Polak, jej nie pomozesz...

R.

Data: 2011-02-17 13:14:18
Autor: Marek
Mysz holokaustowa...
On 17 Lut, 21:53, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote in messagenews:8fd2ea22-aeb9-4009-9aa8-a8207313286df36g2000pri.googlegroups.com...
> [...]

> Zaliczylem wrogie spojrzenie i kolezanka poszla do swojego pokoju...

> Teraz zadaje sobie pytanie: co ta mysz moze powiedziec o zyciu w

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Myslisz, ze niemiecki sad nie bedzie dla niej odpowiedni ???

Data: 2011-02-17 22:30:30
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:55637e48-a6f3-4bd5-9289-cfacfdc0bc3aa11g2000pro.googlegroups.com...
> [...]

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Myslisz, ze niemiecki sad nie bedzie dla niej odpowiedni ???

Moze byc antysemicki...

R.

Mysz holokaustowa...