Mysz holokaustowa...

Data: 2011-02-18 10:27:50
Autor: D. J. MC Donald Musk
Mysz holokaustowa...

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:8fd2ea22-aeb9-4009-9aa8-a8207313286df36g2000pri.googlegroups.com...
...zlapalem zywa mysz, do sloika.
Nie wiem, co mam z nia zrobic.?
Ma do zarcia ser feta, oraz czekolade - wiec krzywda jej sie nie
dzieje.

Teraz pytam wszystkich naokolo, co proponuja z ta mysza zrobic.

Przyszla nasza niemiecka kolezanka i mowi, zeby te mysz, razem, z
plastikowa butelka wrzucic do ognia !!!

Na to ja mowie, ze przeciez to nie jest zydowska mysz !!!

Dobrze, ze tego nie zrobiles bo bys musial myszom na calym swiecie placic milionowe odszkodowania!

Data: 2011-02-18 14:10:36
Autor: raff
Mysz holokaustowa...

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:ijle2i$1996$1news.ett.com.ua...

[...]

To moze tak: ustalmy czy to jest mysz zydowska. Jak nosi jarmulke to tak, jesli nie, to jest zwykla goim i moze ja zagonic do kreciolka.

R.

Mysz holokaustowa...