Mysz i skaner w jednym LG-LSM 100

Data: 2012-02-19 11:54:10
Autor: vmaxim
Mysz i skaner w jednym LG-LSM 100
Witam
Mam zamiar kupić tę myszkę. Czy ktoś z was może miał okazję do przetestowania
działania skanera. Filmy reklamowe są wspaniałe, ale jaka jest rzeczywistość.
Pozdrawiam
vmaxim

Data: 2012-02-19 13:12:28
Autor: ToMasz
W dniu 19.02.2012 12:54, vmaxim pisze:
Witam
Mam zamiar kupić tę myszkę. Czy ktoś z was może miał okazję do przetestowania
działania skanera. Filmy reklamowe są wspaniałe, ale jaka jest rzeczywistość.
Pomysł rewelacja!. niemniej jednak, kabel - którego nie widać w reklamie. dwa - nie możesz oderwać ręki, bo myszka nie będzie wiedziała gdzie ma umieścić kolejny skanowany fragment. trzy coś za ładne parametry - kontrast jasność gama. To zazwyczaj się ustawia po pre-skanie, więc tu boję się że albo są idelane, albo..masz za słabą kopię do zeskanowania. OStatnia kwestia - to jest cis czy ccd? jak Cis... to daruj sobie, chyba ze _zawsze_ będziesz miał idealną płaską kartkę. Ponadto do sprawdzenia: waga i szybkość.
ToMasz

PS sam jestem ciekaw jak to działa w prawdziwym, _realnym_ świecie, a nie na równiutkiej białej karteczce. czy szybciej zeskanuję fakturę w tradycyjny sposób czy taką mychą?

Data: 2012-02-19 13:32:02
Autor: qwerty
Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jhqovd$2nd$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedyś widziałem (na THG?) sposobu modyfikacji sterowników/oprogramowania myszki, która dostała możliwości skanowania (niestety w odcieniach szarości).

Data: 2012-02-19 13:34:28
Autor: Wojciech Otapowicz
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

PS sam jestem ciekaw jak to działa w prawdziwym, _realnym_ świecie, a nie na równiutkiej białej karteczce. czy szybciej zeskanuję fakturę w tradycyjny sposób czy taką mychą?

Na te pytania może nam odpowiedzieć ktoś kto miał ten skaner w ręce,

Data: 2012-02-20 07:59:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mysz i skaner w jednym LG-LSM 100

"ToMasz" jhqovd$2nd$1@inews.gazeta.pl

Pomysł rewelacja!. niemniej jednak, kabel - którego nie widać w reklamie. dwa - nie możesz oderwać ręki,
bo myszka nie będzie wiedziała

0. Widać, widać. :)
1. Nigdy już dobrowolnie nie kupię nic produkcji LG.
2. Po co komu skaner?

OCR -- OK. Ale skaner? Za 450 złotych?

  http://www.tekstowo.pl/piosenka,marek_grechuta,ach__gdyby_byl_taki_aparat.html

A do tego pstryk jest taki soft, że głowa boli.

Mysz i skaner w jednym LG-LSM 100