Mysz+klawiatura

Data: 2016-03-13 12:09:06
Autor: qwerty
Mysz+klawiatura
Witam.
Posiada kto¶ zestaw bezprzewodowy klawiatura+myszka o zasięgu >5m w cenie do 100zł, który dobrze sobie radzi na nierównym podłożu (myszka) oraz niezacinaj±ce się klawisze, o cichym skoku (klawiatura)?

Data: 2016-03-13 21:49:36
Autor: PiteR
Mysz+klawiatura
qwerty pisze tak:

[...]

Nie wiem co to jest "niezacinaj±ce się klawisze o cichym skoku"
ale myszka od MK260 działa elegancko na po¶cieli karbowanej
(typu kora czy cu¶) lub gładkiej i na wszelkich szmatach oprócz czarnych dzinsów. Na wykładzinie przycina. Na deskach wszelkich działa.

Kupiłem w kerfurze trzy po 70zł. Teraz to chyba nierealna cena więc nie spełnia warunku 100zł.

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-03-13 22:05:43
Autor: JaNus
Mysz+klawiatura
W dniu 2016-03-13 o 21:49, PiteR pisze:
qwerty pisze tak:

Posiada ktoś zestaw bezprzewodowy klawiatura+myszka o zasięgu >5m
w cenie do 100zł, który dobrze sobie radzi na nierównym podłożu
(myszka) oraz niezacinajÄ…ce siÄ™ klawisze, o cichym skoku
(klawiatura)?

Nie wiem co to jest "niezacinajÄ…ce siÄ™ klawisze o cichym skoku"
ale myszka od MK260 działa elegancko na pościeli karbowanej
(typu kora czy cuś) lub gładkiej i na wszelkich szmatach oprócz
czarnych dzinsów. Na wykładzinie przycina. Na deskach wszelkich działa.

Kupiłem w kerfurze trzy po 70zł. Teraz to chyba nierealna cena więc nie
spełnia warunku 100zł.

Ja kupiłem bezprzewodowy komplet kierując się niską ceną, i niestety klawisze lubią "nie załapać", choć walę w nie coraz mocniej. Najwyraźniej siła nie ma tu nic do rzeczy, ale odruch trudno przezwyciężyć. Widziałem nie tak dawno komplet Logitecha mieszczący się poniżej stówy, ale nie przysięgnę, czy nie był on "second hand"? Firma swoją reputację ma, więc jeśli poszperasz na Allegro, i będzie coś od nich, to bierz nawet używane, o ile będzie gwarancja, choćby 14-to dniowa!

Dobre rady nic nie kosztujÄ…

    i przewaĹĽnie warte sÄ…
                 swojej... ceny!

Data: 2016-03-13 22:44:06
Autor: PiteR
Mysz+klawiatura

qwerty pisze tak:

> [...]

czarnych dzinsów. Na wykładzinie przycina. Na deskach wszelkich
działa. Kupiłem w kerfurze trzy po 70zł. Teraz to chyba nierealna cena

Ja kupiłem bezprzewodowy komplet kieruj±c się nisk± cen±, i
niestety klawisze lubi± "nie załapać", choć walę w nie coraz
mocniej. NajwyraĽniej siła nie ma tu nic do rzeczy, ale odruch
trudno przezwyciężyć. Widziałem nie tak dawno komplet Logitecha
mieszcz±cy się poniżej stówy, ale nie przysięgnę, czy nie był on
"second hand"? Firma swoj± reputację ma, więc je¶li poszperasz na
Allegro, i będzie co¶ od nich, to bierz nawet używane, o ile
będzie gwarancja, choćby 14-to dniowa!

http://www.staples.com/Logitech-Wireless-Combo-MK270/product_57256
http://www.morele.net/klawiatura-mysz-logitech-wireless-combo-mk270-920-004508-575947/
http://www.oleole.pl/zestawy-mysz-i-klawiatura/logitech-mk270.bhtml