Mysz nie działa po wyłączeniu zasilania.

Data: 2009-10-16 21:53:58
Autor: Mirek
Mysz nie działa po wyłączeniu zasilania.
Mam ten problem z drugim kolejnym komputerem. Po wyłączeniu zasilania (z gniazdka) i ponownym włączeniu komputera nie działa mi mysz. Jest to zestaw bezprzewodowy klawiatura/mysz. Klawiatura działa normalnie. Nie działa równiez inna mysz optyczna, za to działa, stara kulkowa. W starym komputerze także jedynym wyjściem było używanie przez jakiś czas myszki kulkowej. Płyty główne w komputerach to Gigabyte a wszystkie myszki to Logitechy. Czyżby Gigsbyte i Logitech się nie lubiły? Może w biosie Gigabyte coś miesza. Proszę o jakieś rady bo używanie zniszczonej kulkowej myszy to mordęga.
Mirek.

Data: 2009-10-17 14:54:37
Autor: HaWaN
Mirek pisze:
[...]

a próbowałeś resetować połączenie myszy i klawiatury z odbiornikiem?

Data: 2009-10-17 16:20:54
Autor: Mirek

Użytkownik "HaWaN" <HawanTB@gmail.com> napisał w wiadomości news:hbceph$lu9$6news.ds.pg.gda.pl...

a próbowałeś resetować połączenie myszy i klawiatury z odbiornikiem?

Wiele razy. To nie jest problem z zestawem bezprzewodowym. Dzisiaj mysz optyczna przewodowa na PS2 już działa. Po odpięciu końcówki PS2 i podłączeniu przez usb nie działa. To i tak lepiej, bo wczoraj także na PS2 nie działała. Przypomnę, że klawiatura z zestawu (nadajnik wpinany w usb) cały czas działa. Jak się okazuje, i w starym i nowym komputerze pomaga używanie przez jakiś czas myszy kulkowej - ta działa zawsze. Różnica jest taka, że teraz ciągle nie działa na usb. Dodam, że w biosie opcja keyboard/mouse usb support jest oczywiście enabled. Sterowniki do płyty, w tym do usb wgrane. Co się dzieje?
Mirek.

Data: 2009-10-18 11:23:48
Autor: Radosław Sokół
Mirek pisze:
[...] Różnica jest taka, że teraz ciągle nie działa na usb. Dodam, że w biosie opcja keyboard/mouse usb support jest oczywiście enabled. Sterowniki do płyty, w tym do usb wgrane. Co się dzieje?

Obudowa komputera jest uziemiona/wyzerowana?

Czy stary komputer się tak samo zachowywał? Jeżeli tak, to
czy z *tą samą myszką*, czy inną?

Data: 2009-10-18 13:38:30
Autor: Mirek

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości news:2009101809234800grush.one.pl...

Obudowa komputera jest uziemiona/wyzerowana?

Chodzi o gniazdko z uziemieniem czy o coś innego? W każdym razie zera w gniazdku nie ma.

Czy stary komputer się tak samo zachowywał? Jeżeli tak, to
czy z *tą samą myszką*, czy inną?

Podobnie a myszy podpinałem różne. Nowy komputer wyłączyłem z sieci po kilku tygodniach na pół godziny i na usb mysz już nie działa. Google na frazę "nie działa mysz na usb) zwraca masę wyników więc mój problem nie jest odosobniony. Rozwiązania jednak trudno się doczytać.

Data: 2009-11-06 17:44:35
Autor: Radosław Sokół
Mirek pisze:
Chodzi o gniazdko z uziemieniem czy o coś innego? W każdym razie zera w gniazdku nie ma.

Gniazdko z bolcem podłączonym do uziemienia lub zerowania.

Zero w gniazdku MUSI być. Pytanie czy jest obwód ochronny...

[...]

Czyli obstawiam zasilanie.

Data: 2009-10-18 13:19:33
Autor: Tomaszek
Mirek pisze:
Po odpięciu końcówki PS2 i
podłączeniu przez usb nie działa.

Ty to na "żywca" robisz? ( Nie wyłączasz komputera? )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Mysz nie działa po wyłączeniu zasilania.