Mysz z długim ogonem

Data: 2019-02-12 18:38:29
Autor: Borneq
Mysz z długim ogonem
Mam komputer obok po lewej stronie, mysz po prawo, zwykła mysz ma za krótki "ogon" by z niej korzystać, korzystam z bezprzewodowej i było by dobrze, gdyby nie to że gdy podłączam klucz USB o wyjątkowo dużej pojemności to coś jest z portami USB że mysz bezprzewodowa przestaje działać a przewodowa działa.
Jaki model myszy ma jak najdłuższy przewód?

Data: 2019-02-12 18:52:50
Autor: Jacek Maciejewski
Mysz z długim ogonem
Dnia Tue, 12 Feb 2019 18:38:29 +0100, Borneq napisał(a):

Jaki model myszy ma jak najdłuższy przewód?

Zakładam że to mysz USB więc kup sobie przedłużkę.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-12 21:27:00
Autor: Marcin Debowski
Mysz z długim ogonem
On 2019-02-12, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote:
[...]

Też tak mam z niektórymi portami USB bo ich obciążalność jest ograniczona. Najprościej wsadzić ustrojstwo od tej myszy bezprzewodowej w inny port USB, jesli masz. Jesli jest on na innym hubie
(koncentratorze) to powinno pomóc. Jeśli jest tylko jeden hub, to można też kupić wspomniany gdzieindziej hub (zewnętrzny) z własnym zasilaniem.

Jaki model myszy ma jak najdłuższy przewód?

Nie wiem, ale zawsze możesz przeciez dokupić jakiś przedłużacz (kabel usb). https://allegro.pl/oferta/kabel-usb-2m-przedluzacz-mesko-zenski-usb-2-0-6674147226

0.5-1m pewnie wystarczy. --
Marcin

Data: 2019-02-12 23:24:57
Autor: Animka
Mysz z długim ogonem
On 2019-02-12, Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl> wrote:
[...]

Ja już nie moge sobie wyobrazic korzystania z myszy na sznurku.
Juz parę lat (może z 10) mam mysz radiową na USB, Odbiornik wetknięty do USB. Mysz mozna wyłączyć (na spodzie jest taki suwaczek) oraz drugi przycisk do ustawienia pracy myszy (np., zeby kursor nie  latał jak wściekły itp.) Baterie mam na zmianę i ładuję w specjalnej ładowarce.
Chciałam kupić taką samą myszkę (żeby mieć drugą w razie czego), ale nigdzie nie ma :-(
Kupiłam raz w Carrefourze też jakąś radiową, ale w domu okazało się, że odbiornik był jakoś dziwnie za duży i nie chciał wejść do gniazdka USB. W takim razie nie wiem w jakich komputerach mogą być większe gniazdka do dongli,czy odbiorników radiowych itp.

--
animka

Data: 2019-02-12 23:00:21
Autor: PiteR
Mysz z długim ogonem
Animka pisze tak:

Ja już nie moge sobie wyobrazic korzystania z myszy na sznurku.
Juz parę lat (może z 10) mam mysz radiową na USB,

kto by mnie zmusił teraz do powrotu do myszki kabelkowej
komp bym wyrzucił i kupił inny ;)

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2019-02-13 01:49:10
Autor: Animka
Mysz z długim ogonem
W dniu 2019-02-13 o 1:00, PiteR pisze:
Animka pisze tak:

Ja już nie moge sobie wyobrazic korzystania z myszy na sznurku.
Juz parę lat (może z 10) mam mysz radiową na USB,

kto by mnie zmusił teraz do powrotu do myszki kabelkowej
komp bym wyrzucił i kupił inny ;)

Przecież do kompa można podłączyć mysz bezprzewodową albo kabelkową.
Po co komp wyrzucać.

--
animka

Data: 2019-02-14 13:36:04
Autor: Queequeg
Mysz z długim ogonem
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

kto by mnie zmusił teraz do powrotu do myszki kabelkowej

Moje sąsiedztwo.

Odkąd się przeprowadziłem, to coś mi tak sieje po 2.4 GHz, że wifi częściej nie działa, niż działa (z tymi urządzeniami, z którymi mogłem, przeszedłem na 5 GHz), klawiatura bezprzewodowa działa, ale mysz bezprzewodowa działa jak wifi, czyli praktycznie wcale...

Rzadko używam myszy (najczęściej jednak touchpada w laptopie), ale zdarza się, szczególnie jak robię coś, co wymaga stosunkowo dużo klikania. Wygodniej mi myszą.

Niedługo mam urodziny, zażyczyłem sobie przewodową. Dell MS-116.

Data: 2019-02-15 03:24:43
Autor: Marcin Debowski
Mysz z długim ogonem
On 2019-02-14, Queequeg <queequeg@trust.no1> wrote:
[...]

Nie masz gdzies w poblizu jakiejs "elektronicznej niani" (baby monitora) lub pochodnego ustrojstwa? Mi taka jedna, jakże by inaczej, firmowa, z wyższej półki, załatwiała wszystko w promieniu 2m. Wcześniej jeszcze spore cyrki miałem z transmiterem wideo/audio, ale to było w czasach standardu "b" gdy wifi dopiero raczkowało.

--
Marcin

Data: 2019-02-22 11:45:16
Autor: Queequeg
Mysz z długim ogonem
Marcin Debowski <agatek@invalid.zoho.com> wrote:

Nie masz gdzies w poblizu jakiejs "elektronicznej niani" (baby monitora) lub pochodnego ustrojstwa?

W domu nie mam, a co mają sąsiedzi, to diabli ich wiedzą... ale to bardzo możliwe. Nigdzie indziej nie miałem takich cyrków z 2.4 GHz jak tu.

Data: 2019-02-12 21:47:22
Autor: Andrzej P. Wozniak
Mysz z długim ogonem
Osoba podpisana jako Borneq <borneq@antyspam.hidden.pl>
w artykule <news:q3v0aj$a0e$1node2.news.atman.pl> pisze:

[...]

To po prostu trzeba kupić nowy zasilacz. Ostatnio przypominałem o tym
w następujących tematach:
* ,,Pendrive vs HDD zewnętrzny", październik 2018
* ,,Czym testować dysk", grudzień 2018
* ,,Win10 i audio-cd", styczeń 2019

Jaki model myszy ma jak najdłuższy przewód?

Będzie gorzej... Zamiast przedłużacza do myszy kup aktywny koncentrator USB
(z zasilaczem) i tam podłączaj wszystko poza klawiaturą i myszą.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)

Data: 2019-02-12 22:24:10
Autor: Borneq
Mysz z długim ogonem
W dniu 12.02.2019 o 21:47, Andrzej P. Wozniak pisze:> Osoba podpisana

> Będzie gorzej... Zamiast przedłużacza do myszy kup aktywny koncentrator USB
> (z zasilaczem) i tam podłączaj wszystko poza klawiaturą i myszą.
> Nawet mam taki, ale obawiałem się że będzie gorzej - skoro jest konflikt osobnych gniazdek USB, to jak będzie gdy z jednego wyprowadzę z pięć?
Przy okazji - czarne gniazdka to USB2 a niebieskie USB3?

Data: 2019-02-12 22:34:16
Autor: Jacek Maciejewski
Mysz z długim ogonem
Dnia Tue, 12 Feb 2019 22:24:10 +0100, Borneq napisał(a):

Przy okazji - czarne gniazdka to USB2 a niebieskie USB3?

Tak.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-02-12 22:35:55
Autor: Czarek
Mysz z długim ogonem

W dniu 12.02.2019 o 22:24, Borneq pisze:
 > Nawet mam taki, ale obawiałem się że będzie gorzej - skoro jest konflikt osobnych gniazdek USB, to jak będzie gdy z jednego wyprowadzę z pięć?

Będzie lepiej jeśli będzie miał swoje zasilanie z dodatkowego zasilacza

Przy okazji - czarne gniazdka to USB2 a niebieskie USB3?

Tak.

--
Czarek

Data: 2019-02-13 02:26:43
Autor: Andrzej P. Wozniak
Mysz z długim ogonem
w artykule <news:q3vdho$mi2$1node2.news.atman.pl> pisze:

[...]

Nie ma konfliktu w sensie logicznym. Urządzenia mają swoje identyfikatory,
i każdy port też ma swój identyfikator, stąd np. przełączenie myszy po raz
pierwszy do innego portu powoduje, że Windows przez chwilę miga instalatorem
wprowadzając zmiany w rejestrze. Dzięki temu system rozpoznaje, które
urządzenie jest które, nawet gdyby było podłączonych więcej jednakowych
urządzeń.

Problemem mogą być rozmiary fizyczne urządzeń, których czasem nie da się
podłączyć do sąsiednich portów, ale obecnie najczęściej problemem jest
wydajność prądowa, stąd m.in. wprowadzenie USB 3.0 (niebieski), który może
tego prądu dawać znacznie więcej.

Jednakże to tylko teoria, bo w praktyce ten prąd musi popłynąć z zasilacza.
A kiedy już są takie objawy niewydolności, to podłączenie aktywnego
koncentatora USB często tylko odwleka nieuchronną śmierć zasilacza, która
może pociągnąć za sobą uszkodzenie płyty głównej. Zatem podłączając
koncentrator dajesz sobie czas na zbieranie pieniędzy i decyzję, co kupić -
nowszy zasilacz czy nowszy komputer.

Wiem, że to straszenie, ale lepiej chyba dmuchać na zimny kadłubek niż na fajczący się zasilacz...

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)

Data: 2019-02-13 09:53:17
Autor: ń
Mysz z długim ogonem
Niekoniecznie, bardzo często wszystkie są czarne.
USB 3.0 powinny być opisane jako SS-.

-- -- -
czarne gniazdka to USB2 a niebieskie USB3?

Data: 2019-02-13 12:55:38
Autor: pueblo
Mysz z długim ogonem
Witaj ń, 13 lut 2019 w news:q40lu1$rbb$1node2.news.atman.pl napisałeś/aś:

Niekoniecznie, bardzo często wszystkie są czarne.
USB 3.0 powinny być opisane jako SS-.

-- -- -
czarne gniazdka to USB2 a niebieskie USB3?

ń ku@ta.sie
Znowu mi wyskoczyłeś z wora KF - jak to się stało?

Data: 2019-02-15 08:44:03
Autor: Kamil 'Model'
Mysz z długim ogonem
W dniu 12.02.2019 o 18:38, Borneq pisze:
[...]
To kupić mysz taką bez dongla i podpiąć się bezpośrednio po bluetoothu kompa. Ja od dawna tak robię i nie mam problemu z USB...

Mysz z długim ogonem