Myszka Logitech MX1100

Data: 2009-04-18 20:07:48
Autor: Netx
Myszka Logitech MX1100
Chciałbym kupić tę mysz i mam pytania, może ktoś posiada i mógłby się podzielić wiedzą:
- czy kółko po wciśnięciu działa jak "środkowy" przycisk myszy?
(chciałem się upewnić, bo nie wiem czy środkowy przycisk nie działa jako zmieniacz trybu działania rolki)
- czy można zaprogramować przyciski osobno dla kilku aplikacji i żeby mysz dostosowywała je zależnie jaka aplikacja jest uruchomiona (to by było bardzo pomocne i wywnioskowałem z lektury komentarzy na Komputronik że tak chyba jest w "Logitech VX Nano" - a czy jest tak w MX1100)?

Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-04-19 00:04:53
Autor: legus
Myszka Logitech MX1100
<ciach>
Witam,
Mogę tylko pomoc Ci w ad.1.
Do zwolnienia kółka służy mały przycisk widoczny powyżej rolki. Rolka ma za to trzy pozycje, w dół na prawo i lewo.
Pozdrawiam

Data: 2009-04-19 00:49:27
Autor: Szarlih
Myszka Logitech MX1100
Netx jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi runami na koźlej skórze:

- czy kółko po wciśnięciu działa jak "środkowy" przycisk myszy?
(chciałem się upewnić, bo nie wiem czy środkowy przycisk nie działa jako
zmieniacz trybu działania rolki)

zmieniacz jest powyżej. o ile tego nie zmienisz, bo wszystko jest w pełni konfigurowalne to kółko to środkowy.

- czy można zaprogramować przyciski osobno dla kilku aplikacji i żeby
mysz dostosowywała je zależnie jaka aplikacja jest uruchomiona

tak, można. i bardzo ładnie to działa.

--
                 _____

Myszka Logitech MX1100