Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?

Data: 2016-10-12 22:17:11
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 12 Oct 2016 20:05:41 +0200  doszła do mnie wiadomość  <owl0ojg7bjks$.yqqt3otol2k5.dlg@40tude.net>
od " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>  :
Witam.
Dostałem zadanie podłączenia jednej myszki bezprzewodowej do dwóch
komputerów. Wyc polega na tym iż wymagania jakie postawiono przed takim
zetawem to jedna myszka i dwa odbiorniki (receivery?) do niej. Każdy z nich
będzie docelowo wpięty do portu USB innego komputera, natomiast sama mysz
ma być jedna.
Moim skromnym zdaniem tak się nie da. Nawet myszki tego samego producenta
działają w ten sposób ze nie można powiązać jednego urządzenia z dwoma
odbiornikami. A wszystko zaczęło się od tego że w zestawie Logitecha
(jakoby) znaleziono drugi odbiornik i wtedy narodził się ten szatański
pomysł, niestety po włożeniu drugiego odbiornika do portu USB komputera
sterowniki instalują się ale wskaźnik myszy nie reaguje na niego. Mnie
wygląda na to iż w zestawie zabłąkał się jakiś inny odbiornik i tylko
wygląda jakby był od tego zestawu. No bo widział ktoś zestaw klawiatury i
myszki z dwoma odbiornikami? Ja się z tym nie spotkałem.

I teraz opinia was, da radę coś takiego zestawić?

Logitech takie robi, mysz:
http://www.logitech.com/pl-pl/product/ultrathin-touch-mouse-t630
Klawiatura:
http://www.logitech.com/pl-pl/product/multi-device-keyboard-k380
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-10-13 16:51:39
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
Skiorvensen naskrobał(a):

Logitech takie robi, mysz:
http://www.logitech.com/pl-pl/product/ultrathin-touch-mouse-t630

No fajna, tylko deczko droga i doktor mnie zabije jak zobaczy cenę.
A nie o to chodzi by mnożyć byty myszowe w gabinecie.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.

Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?