Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?

Data: 2014-04-26 12:17:12
Autor: Pszemol
Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?
Mamy dwa pecety - chcemy je obsłużyć z jednego kompletu mysz/klawiatura. Typowy przewodowy przełącznik chcemy zastąpić rozwiązaniem bezprzewodowym.
Wyobrażam sobie jakiś mały guzik/suwak na spodzie myszki którym przerzucałbym ją między dwoma, wcześniej sparowanymi pecetami.
Czy ktoś widział coś takiego?

Data: 2014-04-26 19:57:35
Autor: Piotr Rezmer
Pszemol pisze:
[...]

A nie możesz użyć switcha KVM (właśnie szukam godnego polecenia i chyba zdecyduję się na Aten - patrz 2 wątki wyżej) i do niego podłączyć dongle'a od myszki i klawiatury? Przełączanie pomiędzy urządzeniami możesz zrobić z klawiatury (kombinacja klawiszy) lub za pomocą dedykowanego przycisku na kabelku (Aten CS-682)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-26 13:40:29
Autor: Pszemol
"Piotr Rezmer" <p.r@bezBzdur.pl> wrote in message news:ljgs2n$bn3$1node2.news.atman.pl...
Pszemol pisze:
[...]

A działa z USB transceiverem do myszki? BT lub inne RF?

Data: 2014-04-26 21:37:08
Autor: BQB
Pszemol pisze:
[...]

A jak do kompa podłączysz USB transceiver od myszki BT lub RF, to komp wykrywa USB transceiver czy myszkę?

Data: 2014-04-26 15:02:19
Autor: Pszemol
"BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> wrote in message news:535c0aef$0$2145$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No racja... :-)
Ale teraz sobie uświadomiłem że rozwiązanie ze switchem KVM nie
podejdzie u mnie bo jeden z moich dwu komputerów jest przy biurku
a drugi przy telewizorze i dzieli ich cały duży pokój po przekątnej...
Kabli mi się nie chce ciągnąć, dlatego fajnie byłoby mieć myszkę dwupecetową.

Data: 2014-04-26 15:03:27
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ljh3b4$nml$1dont-email.me...
[...]

Mogę jeszcze pomyśleć o czymś takim jak serwer VNC na pececie
dającym sygnał do HDTV i obsługę go przez VNC client na pececie
przy biurku... Oba pecety są w tym samym LAN, więc nie ma problemu.

Data: 2014-04-27 01:27:09
Autor: mr misio
Użytkownik Pszemol napisał:
[...]

To pomyśl :)

Bo to dziala :)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-27 19:40:06
Autor: Smok Eustachy
Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?
/.../
Mogę jeszcze pomyśleć o czymś takim jak serwer VNC na pececie
dającym sygnał do HDTV i obsługę go przez VNC client na pececie
przy biurku... Oba pecety są w tym samym LAN, więc nie ma problemu.
blututh i smartfon i soft

Data: 2014-04-26 20:31:08
Autor: Tomasz Stiller

Pszemol pisze:
[...]

Z tym to trzeba uważać. Sam mam ATEN'a (cs1784) i on nie każdą myszkę lubi. Powiedział bym, że wręcz jest z tym problem. Np. nie działa z żadną nowszą myszką logitecha dla graczy. Ostatnia działająca to mx518. Support oczywiście na ten temat milczy, pracują nad tym... od lat...

Tomek

Data: 2014-04-27 01:32:20
Autor: mr misio
Użytkownik Tomasz Stiller napisał:

[...]

Bo myszki dla graczy maja wieksza czestotliwosc komunikacji, wiec moze byc to tlumione w KVM (celowo lub niecelowo).

Standard probkowania USB to 125Hz,
a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-27 10:31:22
Autor: Piotr Rezmer
mr misio pisze:

Standard probkowania USB to 125Hz,
a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

Czy jest szansa zweryfikować ten parametr przed zakupem? Ostatnio widzę, że producenci nie podają masy myszki :(

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-27 12:01:23
Autor: mr misio
Użytkownik Piotr Rezmer napisał:
mr misio pisze:

Standard probkowania USB to 125Hz,
a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

Czy jest szansa zweryfikować ten parametr przed zakupem?

szukaj specyfikacji myszek przed zakupem :D

ale mozesz zalozyc wlasciwie, ze jak mysz ma 1000 dpi to i USB rate bedzie musiala miec wyzsze.

np.

Technical Parameters:
Resolution: 200 Dpi to 3,200Dpi (5 ranges adjustable)
Image processing: 368 mega pixels / sec
Acceleration: 30g
Tracking speed: 75 inches / sec
Report rate : 1,000 Hz(4 ranges adjustable)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Key response time: 1ms
160K onboard memory

http://www.bloody.tw/en/product.asp?cid=1&scid=&id=1

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-04-27 13:03:04
Autor: Na przykład Jan Kowalski
W dniu 2014-04-27 01:32, mr misio pisze:
[...]

Ale USB to konkretny protokół którego żadne widzimisie producenta myszki nie zmieni. Co najwyżej KVM może nie radzić sobie z przesłaniem większej ilości informacji ale to raczej jego problem a nie myszki.

Data: 2014-04-27 13:34:58
Autor: Piotr Rezmer
mr misio pisze:

Standard probkowania USB to 125Hz,
a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

Wygląda na to, że częstotliwość jest określana przez OS, najwyżej mysz nie będzie w stanie jej obsłużyć jeśli będzie zbyt wysoka. Znalazłem opisy jak zmienić częstotliwość (zabawa z driverami). Są też programy (mouserate.exe) do odczytu częstotliwości.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-27 17:30:57
Autor: Tomasz Stiller
On Sun, 27 Apr 2014 13:34:58 +0200, Piotr Rezmer wrote:

mr misio pisze:

[...]

Nie kaĹźdy Windowsem Ĺźyje ;)

Tomek

Data: 2014-04-27 14:01:41
Autor: Piotr Rezmer
mr misio pisze:
Bo myszki dla graczy maja wieksza czestotliwosc komunikacji, wiec moze
byc to tlumione w KVM (celowo lub niecelowo).

Standard probkowania USB to 125Hz,
a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

Znalazłem informację że ich wertykalne myszy Evoluent mogą nie współpracować z KVM: http://www.ergovancouver.net/evoluent_comparison.htm

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-27 14:15:17
Autor: Piotr Rezmer
Piotr Rezmer pisze:
A nie możesz użyć switcha KVM (właśnie szukam godnego polecenia i chyba
zdecyduję się na Aten - patrz 2 wątki wyżej) i do niego podłączyć
dongle'a od myszki i klawiatury?

Kilka informacji nt kompatybilności KVM i bezprzewodowych myszy:
http://www.medengineers.com/blog/?p=122

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-04-27 19:41:32
Autor: qwerty
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljgpm0$lqe$1@dont-email.me...
[...]

Zdalny pulpit.

Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?