N 3120c - wyświetlanie informacji o sieci

Data: 2009-08-23 08:02:01
Autor: blue_boy
N 3120c - wyświetlanie informacji o sieci
Witam Wszystkich Grupowiczów,

mam pytanie dotyczące opcji "Wyświetlanie informacji o sieci"
dostępnej w telefonie Nokia 3120 classic. Po jej włączeniu na głównym
ekranie powinny pojawiać się komunikaty z kanału 50 - czyli informacje
o miejscu w jakim aktualnie się znajduję. Niestety po jej włączeniu
żadne dodatkowe informacje nie pojawiają się na  ekranie. Co ciekawe,
kiedy włączę odbiór wiadomości sieciowych i wprowadzę kanał 50, to
dostaję takie informacje bez problemu, tyle że w postaci sms'a. Czy
jest jakiś sposób, aby uaktywnić opcję wyświetlania tych informacji
bezpośrednio na ekranie głównym?

Z góry dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
blue_boy

Data: 2009-08-23 16:06:55
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 23 Aug 2009 08:02:01 -0700 (PDT), blue_boy napisał(a):

[...]

Nie, bo jedno (to gdzie podajesz numer kanału) to kanały informacyjne GSM
(Cell broadcast) i te przychodzą jako SMS, a to drugie (wyświetlane na
ekranie głównym) to CellInfo. To dwie zupełnie różne rzeczy, często tylko Cell Info ma taką samą treść
jak kanał 50 Cell broadcast.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-23 08:09:53
Autor: blue_boy
On 23 Sie, 17:06, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

ekranie głównym) to CellInfo.
To dwie zupełnie różne rzeczy, często tylko Cell Info ma taką samą treść

awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po

Ok, rozumiem, że to nie te same rzeczy. Ale zakładam, że skoro w taka
sama opcja "Wyświetlanie informacji o sieci" występuje także w innym
modelu N3110 c i tam działa bez problemu, to powinna także działać bez
problemu w N 3120 c (a może i tu się mylę), a skoro tak, to dlaczego
tak nie jest? Może w N 3120 c poza samą opcją "Wyświetlanie informacji
o sieci" trzeba włączyć coś jeszcze?

Data: 2009-08-25 13:04:53
Autor: JoteR
"blue_boy" napisał:

Może w N 3120 c poza samą opcją "Wyświetlanie informacji
o sieci" trzeba włączyć coś jeszcze?

Może opcję "Wszystkie języki"?

JoteR

Data: 2009-08-25 12:06:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 25 Aug 2009 13:04:53 +0200, JoteR napisał(a):

Może opcję "Wszystkie języki"?

to dotyczy Cell Broadcast a nie Cell Info

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

N 3120c - wyświetlanie informacji o sieci