N 6700 czy SE W-995 ostatni dzień na przedłużenie umowy

Data: 2010-01-07 08:22:12
Autor: P.Gawryjolek
N 6700 czy SE W-995 ostatni dzień na przedłużenie umowy
Od 3 miesiecy przeglądam różne fora i już mam straszliwy mętlik w głowie.
Wydaje mi się , że parametry ma lepsze SE ale nie wiem jak tam jest dokładnie z GPS em
Z drugiej strony Nokia to Nokia wygląd i wogóle.
Proszę doradźcie, żeby nie dać d....
Pozdrawiam
Piotr G.

N 6700 czy SE W-995 ostatni dzień na przedłużenie umowy