N - MGM

Data: 2009-12-17 09:56:11
Autor: zorka
N - MGM
Czy na platformie N, program MGM nadaje cały czas w jakosci HG czy tylko wybrane filmy?

Podobne pytanie odnosnie TVP HD - czy cały czas leci w jakości HD?

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-17 10:28:09
Autor: Ziomall
N - MGM
Podobne pytanie odnosnie TVP HD - czy cały czas leci w jakości HD?

Namietnie nie ogladam ale co przelacze to zawsze jest w HD

Pozdr.
Ziomall

Data: 2009-12-17 10:36:02
Autor: Cavallino
N - MGM
Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości news:hgctnu$i2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Podobne pytanie odnosnie TVP HD - czy cały czas leci w jakości HD?

Namietnie nie ogladam ale co przelacze to zawsze jest w HD

TVP HD z założenia zawsze jest w HD.
Przez to jest tam sporo powtórek, bo nie puszczają jak to mają w zwyczaju inne stacje HD upscalowanych innych materiałów.

Data: 2009-12-17 10:45:26
Autor: zorka
N - MGM

Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
Sprawa dotyczy platformy N.

Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

Pozdr
zor

Data: 2009-12-17 11:01:00
Autor: Leszek
N - MGM
zorka pisze:
[...]

we wrześniu nic takiego nie dawali,

pozdr,

Data: 2009-12-17 11:21:36
Autor: zorka
N - MGM

Użytkownik "Leszek" <leszek47usunto@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgcvh1$kd1$1news.onet.pl...
zorka pisze:
[...]

Dzwoniłem do punktu "N" i okazało się , że nie dają. Nawet nie wiedzą gdzie to mozna kupić i za ile.
Mowia, że mozna se/sobie połączyć kablem z routerem, ale w moim przypadku kabel musiałby iść przes srodek domu.
Tak więc kicha.

Pozdr
zor

Data: 2009-12-18 09:55:16
Autor: VSS
N - MGM
zorka wrote:
[...]

to weź jakikolwiek inny AP z funkcj a klienta
--
VSS
http://vss.pl

Data: 2009-12-17 11:23:22
Autor: Cavallino
N - MGM
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgcujl$ies$1news.onet.pl...

Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
Sprawa dotyczy platformy N.

Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160

LOL.
Jasne, do tego jeszcze samochód klasy D do wyboru. ;-)

Data: 2009-12-17 11:32:20
Autor: zorka
N - MGM

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgd0qq$pcs$1news.onet.pl...
[...]

Sciągam z ciebie plonka :-).
Jesteś człowiekiem bardzo mało wymagającym (w pewnych kwestiach).

Czy wymagania aby w zestawie był kabel HDMI też jest zbyt wygórowane twoim zdaniem (jedni dają inni nie)? A może zwykły euro to też zbyt wiele? Z kabel zasilający? Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do pilota czy nie? Sporna kwestia tak na dobrą sprawe. Gdzie jest granica? Sprawa umowna!

Na stronie "N" jest pokazane połączenie dekodera z routerem poprzez DAP-1160. Nie ma ani słowa, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie. Nie ma tez ani słowa, że jest. Stad moje pytanie. Pytanie a nie ŻĄDANIE.

-- -
zorka

Data: 2009-12-17 12:06:54
Autor: Cavallino
N - MGM
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

Czy wymagania aby w zestawie był kabel HDMI też jest zbyt wygórowane twoim zdaniem (jedni dają inni nie)?

Tak.

A może zwykły euro to też zbyt wiele?

Bardzo często.
To samo dotyczy kabla USB jeśli już pytasz.

Z kabel zasilający? Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do pilota czy nie?

Nie ma takiego obowiązku.
Przeważnie nie dodają.

Na stronie "N" jest pokazane połączenie dekodera z routerem poprzez DAP-1160.

Czy jak na stronie producenta samochodów pokażą tankujący samochód , to będziesz oczekiwał, że przy zakupie samochodu, dostaniesz za friko stację benzynową?

Nie ma ani słowa, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie.

Cały czas popełniasz błąd logiczny.
Jeśli sprzedawca się nie chwali że jest, to lepiej przyjąć że nie ma.
Zazwyczaj sie sprawdza.
A Ty na siłę chcesz postępować odwrotnie.

Data: 2009-12-17 12:32:31
Autor: zorka
N - MGM

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgd3ce$17u$1news.onet.pl...
[...]

Co bardzo często? Zbyt wiele czy nie?

To samo dotyczy kabla USB jeśli już pytasz.

Nie pytam o kabel usb.

Z kabel zasilający? Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do pilota czy nie?

Nie ma takiego obowiązku.
Przeważnie nie dodają.

Czego nie dają, kabla zasilającego czy baterii? Bo ja od kiedy pamietam zawsze otrzymuje wraz ze sprzetem kabel zasilający i baterie do pilota.

[...]

Wiesz było by fajnie gdyby dali krótka informację, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie. Nic więcej.

http://n.pl/n/info/internet.html

[...]

To twoj punkt i sposób widzenia świata. Twoja sprawa.

Data: 2009-12-17 12:58:12
Autor: Cavallino
N - MGM
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hgd4sf$60v$1news.onet.pl...

A może zwykły euro to też zbyt wiele?

Bardzo często.

Co bardzo często? Zbyt wiele czy nie?

Bardzo często to zbyt wiele (w sensie nie dają), więc lepiej sobie nie robić nadziei.

To samo dotyczy kabla USB jeśli już pytasz.

Nie pytam o kabel usb.

To analogia była.

[...]

A ja chyba baterie dostawałem tylko od Cyfry, nie pamiętam żeby ktoś inny dawał w zestawie.

Wiesz było by fajnie gdyby dali krótka informację, że elementu DAP-1160 nie ma w zestawie.

Może masz rację, powinni brać poprawkę na niektórych, to wiele nie kosztuje.
Zastanawiam się czy nie powinno również dotyczyć internetu na własność. ;-)
To samo dotyczy stacji benzynowej w zestawie z samochodem.

Jeśli sprzedawca się nie chwali że jest, to lepiej przyjąć że nie ma.
Zazwyczaj sie sprawdza.
A Ty na siłę chcesz postępować odwrotnie.

To twoj punkt i sposób widzenia świata. Twoja sprawa.

Zgadza się.
I jak widzisz się sprawdza, nie zadaję dziwnych pytań o oczywiste rzeczy na grupach, nie mam pretensji że sprzedawca mnie oszukał itd
Nie lepiej skorzystać i naśladować taki punkt widzenia?

Data: 2009-12-17 13:08:06
Autor: zorka
N - MGM

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgd6cl$aaq$1news.onet.pl...

[...]

Oj naśladować to chyba nie ma kogo ( w tym przypadku).
Ja juz wolę zadawać swoje pytania i pozostać człowiekiem.

Data: 2009-12-17 13:18:50
Autor: Cavallino
N - MGM
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

Oj naśladować to chyba nie ma kogo ( w tym przypadku).
Ja juz wolę zadawać swoje pytania i pozostać człowiekiem.

Takie teksty raczej nie pozwalają mieć złudzeń że masz na to szanse, musiałbyś się najpierw od chamstwa uwolnić.
Ale i tak jak zwykle nie zrozumiałeś co czytasz, chodziło o przyjęcie pewnych założeń i naśladowanie podejścia do tego co się widzi (na ekranie, w sklepie etc).

Data: 2009-12-17 12:37:35
Autor: pawell32
N - MGM
zorka pisze:

[...]

spokojnie, myślę założyli to w oprogramowaniu i za jakiś czas się
pojawi, tak jak odbiornik dvb-t.
nie musisz ciągnąć kabla przez cały dom, możesz kupić tani (ok 90 zł)
access point z funkcją klienta i podpiąć pod lan, będzie to samo.
poza tym taki na usb będzie w podobnej cenie.
ja na ten przykład mam po hot-plugu

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-17 12:44:38
Autor: pawell32
N - MGM
pawell32 pisze:
zorka pisze:

[...]

sorry, on nie jest na usb

Data: 2009-12-17 13:47:20
Autor: Bartłomiej Zieliński
N - MGM
Użytkownik pawell32 napisał:
ja na ten przykład mam po hot-plugu

Hot-plugu czy HomePlugu?

Data: 2009-12-17 13:54:40
Autor: pawell32
N - MGM
Bartłomiej Zieliński pisze:
Użytkownik pawell32 napisał:
ja na ten przykład mam po hot-plugu

Hot-plugu czy HomePlugu?

sorrki, masz racje.
dzięki za poprawę, tak jest robi się kilka rzeczy na raz
i potem się miesza ;-)

Data: 2009-12-18 07:57:09
Autor: Bartłomiej Zieliński
N - MGM
Użytkownik pawell32 napisał:
dzięki za poprawę,
[...]

Właściwie to nawet nie chciałem poprawiać, tylko upewnić się, czy dobrze kojarzę ;-)

Data: 2009-12-17 13:44:20
Autor: Bartłomiej Zieliński
N - MGM
Użytkownik zorka napisał:
Z kabel zasilający?

Raz kupiłem instrument klawiszowy bez zasilacza w komplecie. Bo tak daje
producent. Zasilacz trzeba było kupić oddzielnie. Ale poza tym to jednak
kabel zasilający na ogół jest.

Czy uważasz, że powinny być w zestawie baterie do pilota czy nie?

Szanująca się firma daje baterie do pilota. Od kilku lat nie spotkałem się z brakiem takowych. Ba, nawet dali do myszki bezprzewodowej.

Data: 2009-12-17 13:55:11
Autor: Cavallino
N - MGM
Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:hgd934$dol$1polsl.pl...
Użytkownik zorka napisał:
Z kabel zasilający?

Raz kupiłem instrument klawiszowy bez zasilacza w komplecie. Bo tak daje
producent. Zasilacz trzeba było kupić oddzielnie.

A właśnie - kiedyś zastanawiałem się nad centralką hdtv.
Też nie miała zasilacza w komplecie.

Szanująca się firma daje baterie do pilota. Od kilku lat nie spotkałem się z brakiem takowych.

Ba, nawet dali do myszki bezprzewodowej.

Szanująca się firma do myszki daje akumulatory z ładowarką.

Data: 2009-12-17 12:33:18
Autor: MF[PL]
N - MGM
zorka pisze:
Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
Sprawa dotyczy platformy N.

Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

Żadnego AP nie dostajesz. Z tego co wiem, ten akurat AP ma być wykorzystywany w (przyszłej) usłudze multiroom (ma mieć n-kowy firmware). Do podłączenia n-boxa do internetu wystarczy dowolny AP z trybem "AP client", czyli np TP-Link TL-WA500G za 60-kilka złotych.

Data: 2009-12-18 22:17:00
Autor: jo44
N - MGM
zorka pisze:
Nie chce tworzyc nowego tematu a mam jeszcze pytanie.
Sprawa dotyczy platformy N.

Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

Chyba masz kłopot z internetem. A raczej z poruszaniem sie ponim.
Punkt dostępowy DAP-1160 trzeba sobie  zorganizować. Jest on
jednak potrzebny tylko wtedy gdy nie możesz dekodera podpiąć do internetu kablem.
Możesz go także kupić w sklepie N, za bodajże 190 PLN.
Wszystko to jest na znanej już Ci stronie www.n.pl .

Data: 2009-12-19 20:59:48
Autor: jerzu
N - MGM
On Thu, 17 Dec 2009 10:45:26 +0100, "zorka" <ciapka@.wp.pl> wrote:

Czy do dekonera HD z nagrywarką dają punkt dostepowy DAP-1160, czy moze należy go sobie zorganizowac we własnym zakresie?

http://www.dlink.pl/cs/Satellite?c=Press_C&childpagename=DLinkEurope-PL%2FDLPressRelease&cid=1197382329000&p=1197318912847&packedargs=locale%3D1195806723073&pagename=DLinkEurope-PL%2FDLWrapper

http://jerzu.waw.pl GG:129280

N - MGM