N O T G U I L T Y ! do kyrwy nyndzy jak juz ;)

Data: 2010-04-19 19:34:22
Autor: ColgatesBilly
N O T G U I L T Y ! do kyrwy nyndzy jak juz ;)
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hqhu83$use$1mx1.internetia.pl...
Dzisiaj o godzinie 15:20 zapadł wyrok w Sądzie Rejonowym w Świdnicy, w ponownym procesie w mojej sprawie o Żydach. Sąd uniewinnił mnie od stawianych mi zarzutów, oskarżenia z art. 256 kk (artykuł żydowski) i inne (paserstwo programów komputerowych).
Już przed wejściem na salę sądową wiedziałem po zachowaniu protokolantki, że będę uniewinniony. Przechodząca po korytarzu protokolantka, bardzo miłym głosem zapytała, czy ja czekam na ogłoszenie wyroku, jak potwierdziłem skinięciem głowy, powiedziała bardzo uprzejmie, że sędzia zaraz przyjdzie, żebym chwilę poczekał. Potem przechodziła w cywilmym uberaniu sędzina i zwróciła się również do mnie miłym głosem mówiąc, "panie Niedźwiecki, proszę o chwilę cierpliwości, zaraz przyjdę, tylko zostawiłam na górze łańcuch..."...

Jaką strategię przyjąłem w drugim procesie, opiszę innym razem. Najważniejsze, żeby nie wdawać się w dyskusje o zainstalowanych na komputerze programach komputerowych z policją i prokuraturą, jest to każdego prywatna sprawa... W pierwszym procesie złożone wyjaśnienia nie podtrzymałem...

I to by było na tyle...

boukun

Data: 2010-04-19 18:40:38
Autor: boukun
N O T G U I L T Y ! do kyrwy nyndzy jak juz ;)
Zgadza się, tak też pamiętałem, ale jak wrzuciłem do automatycznego tłumacza z niemieckiego "nicht schuldig", to mi tkie coś wyskoczyło. Sam się dziwiłem na ten zwrot?

boukun

Data: 2010-04-19 18:50:37
Autor: rAzor
N O T G U I L T Y ! do kyrwy nyndzy jak juz ;)
Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
Zgadza się, tak też pamiętałem, ale jak wrzuciłem do automatycznego
tłumacza z niemieckiego "nicht schuldig", to mi tkie coś wyskoczyło. Sam
się dziwiłem na ten zwrot?

boukun

To się ucz języków, kmiotku, albo nie używaj, jeżeli nie znasz.

Data: 2010-04-19 19:04:54
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqi1ks$5m9$1news.onet.pl...
[...]

Tamten zwrot "not guilty" znałem pustaku, ale jestem ciekaw, czy ten z automatycznego tłumacza jest też poprawny? Coś możesz na ten temat kundel powiedzieć?

boukun

N O T G U I L T Y ! do kyrwy nyndzy jak juz ;)