Data: 2011-06-08 22:55:11 | |
Autor: Kris_Poland | |
N TV Dekoder nagrywanie | |
zareklamoalem usluge, dekoder zle funkcjonuje i nie nagrywa wlasciwie
czasem sie to zdarza ze jest czarny obraz, albo nie nagra koncowki filmu gdzie wsciec mozna sie na maxa Szanowny Panie, informuję, że wniesiona reklamacja nie została rozpatrzona pozytywnie. W kwestii problemów z funkcjonowaniem Turbodekodera HD wyjaśniam, że we wskazanym przez Pana terminie telewizja nowej generacji n nie odnotowała awarii, skutkującej ograniczeniem dostępu do świadczonych usług. 1 Rozdział XI ustęp 2 punkt 2 Regulaminu Świadczenia Usług 2 Rozdział XI ustępy 2 3 Regulaminu Świadczenia Usług Rozdział IX ustęp 2 Regulaminu Świadczenia Usług Zaznaczam, że reklamowana przez Pana usługa nagrywania nie jest objęta opłatą abonamentową, w związku z tym nie przysługuje odszkod owanie w rozumieniu regulaminowym Ponadto informuję, że w przypadku nieprawidłowego działania sprzętu dekodującego służą Konsultanci telefonicznego Centrum Abonenta. Natomiast w przypadku stwierdzenia usterki Abonent zobowiązany jest do dostarczyć dekoder i kartę dekodującą do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży i Serwisu W opisanym przez Pana problemie pomocne może być przywrócenie ustawień domyślnych dekodera -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- gdyby to bylo USA adlo by pytanie co jest do cholery tutaj usluga ktore jest opcja dodatkowo platna bo za dekoder sie placi extra nie jest objeta jakas oplata abonamentowa, no dobra ale dzierzawie dekoder i zaplacilem za to z gory na rok wiec jak nie nagrywaja mi sie filmy, a ostanio jest ok, to dlaczego skampia z rekompensata czyli upustem skoro usluga nie zostala wykonana |
|