N - dokladny spis kanalow

Data: 2010-12-29 19:05:40
Autor: Bariac
N - dokladny spis kanalow
Strona telewizji N jest jakas dziwna.
Czy mozecie mi wskazac miejsce gdzie znajde pelna liste programow w aktualnej promocji za 48 pln
Czy to jest to?
http://n.pl/nsklep/wszystkie_pakiety_n.html
jesli tak to co jest w pakietach tematycznych

A moze to jest to?
http://n.pl/oferta/kanaly.html
Ale po czym rozroznic ktore kanaly do ktorego pakietu sa przypisane?

Data: 2010-12-29 20:15:02
Autor: Dariusz Zygmunt
N - dokladny spis kanalow
W ¶roda, 29 grudnia 2010 19:05, Bariac wyraził następujac± opinię:

Strona telewizji N jest jakas dziwna.
Czy mozecie mi wskazac miejsce gdzie znajde pelna liste programow w
aktualnej promocji za 48 pln
 Wszystkie pakiety tematyczne plus HBO?
http://n.pl/oferta/kanaly.html
Ale po czym rozroznic ktore kanaly do ktorego pakietu sa przypisane?
 Po najechaniu na symbole kanałów w "panoramie" pod¶wietla się pakiet do jakiego należ± i w drug± stronę tak samo, najazd na nazwę pakietu pod¶wietla kanały.  Pakiety tematyczne s± w górnym rzędzie {6}, kanały płatne "ekstra" w dolnym {5}.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

N - dokladny spis kanalow