N e51 vs e6303 classic

Data: 2009-08-13 17:50:41
Autor: Marek
N e51 vs e6303 classic
Wiem, telefony z dwóch róznych półek (symbian w e51). Mogę wybrać w pracy
jeden z tych dwóch. Który polecacie ? Dla mie wazne, by dało się zmieniać
wielkośc liter, bo mi się autofocus popsuł, i musze mieć troche większe
litery ;) W SE K750 nie było takich ustawień. Jak długo w praktyce przy
średnim używaniu telefonu wytrzymuja baterie tych aparatów ?

Data: 2009-08-13 22:05:04
Autor: Piotr M
N e51 vs e6303 classic
Marek pisze:
[...]

W 6303 bateria dłużej będzie Ci trzymać i litery będziesz miał większe. W jednym i w drugim można zmieniać wielkość, ale, 6303 będzie dla Ciebie przyjaźniejszy w tej kwestii (bardziej przejrzysty i czytelniejszy).

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-14 00:23:51
Autor: AL
N e51 vs e6303 classic
Marek pisze:
[...]

e51 na czuwaniu - do 5 dni
Normalne uzywanie codzienne (poo trochu rozmowy, wifi, bt) - wytrzymuje spokojnie 3-4 dni.
Najczesciej doladowuje 2 razy na tydzien (raczej nie zdarza sie by trzeba bylo czesciej - wyjatkiem jest jak uzywam nokii jako nawigacji np. rowerowej - wowczas 8-10 godzin z wlaczonym ekranikiem (nawigacja to Garmin ToPo) i aktywnym BT - powoduje, ze wieczorem dobrze ja podlaczyc do ladowarki).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-14 10:52:36
Autor: Wycior
N e51 vs e6303 classic
wytrzymuje spokojnie 3-4 dni.

A długo ją masz? Mi po nie całym 1,5roku trzymała okrągłe 30h maksyalnie :)

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-14 11:31:27
Autor: AL
N e51 vs e6303 classic
Wycior pisze:
wytrzymuje spokojnie 3-4 dni.

A długo ją masz? Mi po nie całym 1,5roku trzymała okrągłe 30h maksyalnie :)

bedzie z rok

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-08-14 12:54:06
Autor: Wycior
N e51 vs e6303 classic
bedzie z rok

Może trafiłeś jakiś egzemplaż lepszy... Znajomy, który kupił telefon razmem ze mną miał takie same osiągi jak ja.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-14 17:42:13
Autor: hikimokorisan
N e51 vs e6303 classic
Wycior wrote:
bedzie z rok

Może trafiłeś jakiś egzemplaż lepszy... Znajomy, który kupił telefon razmem ze mną miał takie same osiągi jak ja.

wylaczyc BT :)

Data: 2009-08-16 08:36:52
Autor: Grzegorz Sułek
N e51 vs e6303 classic
Wycior <wyciorek69_cutout_@wp.pl> wrote:
> bedzie z rok

Może trafiłeś jakiś egzemplaż lepszy... Znajomy, który kupił telefon razmem ze mną miał takie same osiągi jak ja.

Wyłącz 3G, w mojej E51 to znacznie wydłuża czas pracy na baterii.

--
gs

Data: 2009-08-16 15:12:39
Autor: hikimokorisan
N e51 vs e6303 classic
Grzegorz Sułek wrote:
[...]

A w mojej ni xuja nie pomaga ;)

Kiedys testowala ta zlota rade, zadnych roznic w rozladowywaniu bakterii... ale moze ja po prostu mam zasieg 3g...

Data: 2009-08-17 09:57:50
Autor: Wycior
N e51 vs e6303 classic
BT uruchamiany jedynie kiedy był potrzebny.

Wyłącz 3G, w mojej E51 to znacznie wydłuża czas pracy na baterii.

Hehe :). Jak 3G miałem wyłączony prawie od samego poczatku, gdy tylko zorientowałem się, że mój egzemplaż ma coś nie tak. Gdy pracował w 3G nikt nie mógł się do dzwonić, a telefon wskazywał np. full zasięg. Także problem baterii nie związany z preferiami, czy prądożerniejszym trybem.

--
Pzdr., Wycior

Data: 2009-08-14 17:41:50
Autor: hikimokorisan
N e51 vs e6303 classic
Wycior wrote:
wytrzymuje spokojnie 3-4 dni.

A długo ją masz? Mi po nie całym 1,5roku trzymała okrągłe 30h maksyalnie :)

Ja mam ponad rok i laduje 2-3 razy w tygodniu uzywajac kom. dosc intensywnei :)

N e51 vs e6303 classic