N na kartę - brak AXN

Data: 2012-01-29 20:29:57
Autor: ja
N na kartę - brak AXN
Witam. Aktywowałem i brakuje AXN, cała reszta bez problemu. Czy AXN to słabszy transponder? Antena 1,2m z zezem na Astrę, bardzo możliwe, że woła o regulację, ale chwilowo odpada ze względu na warunki pogodowe. Z Astry również wszystko jest. Co jeszcze mogę sprawdzić/spróbować ?

Data: 2012-01-29 20:37:03
Autor: pawell32
N na kartę - brak AXN
W dniu 29.01.2012 20:29, ja pisze:
[...]

bardzo możliwe, że sygnał za słaby. może lekko konwerter trzeba skręcić.

Data: 2012-01-29 21:07:54
Autor: ja
N na kartę - brak AXN
On 29.01.2012 20:37, pawell32 wrote:
[...]

Ubrałem się, obejrzałem i nawet dotknąłem, ale manipulacja 18-letnim kablem przy dzisiejszym mrozie raczej nie pomoże. Pytanie nieco przy okazji - czy wkrótce spodziewać się kruszenia kabla? Ktoś spotkał tak zahodowane okazy?

Ps. Bardzo przepraszam za RE na priv.

Data: 2012-01-30 14:52:33
Autor: ja
N na kartę - brak AXN
[...]

Strzał w 10. Tymczasowo "wyregulowane". Dzięki.

Data: 2012-02-25 07:06:59
Autor: dychta
N na kartę - brak AXN
W dniu niedziela, 29 stycznia 2012, 20:29:57 UTC+1 użytkownik ja napisał:
[...]

Ja mam podobny problem lecz manipulacja LNB nic nie dała. Wszystkie transpondery wyszukuje mi bez problemu, siła sygnału 90% a jakość 75%. Ma ktoś jakiś pomysł ? Mam TNK HD

Data: 2012-02-25 16:34:17
Autor: Cavallino
N na kartę - brak AXN
Użytkownik <dychta@gmail.com> napisał w wiadomości news:16691800.420.1330182419839.JavaMail.geo-discussion-forumsynlt17...
[...]

Ustawić precyzyjnie antenę, lub zmienić na większą.

Data: 2012-02-25 07:59:20
Autor: Szymon Max
N na kartę - brak AXN
On 25 Lut, 16:34, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik <dyc...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:16691800.420..1330182419839.JavaMail.geo-discussion-forumsynlt17...
> [...]

>ktoś jakiś pomysł ?

Ustawić precyzyjnie antenę, lub zmienić na większą.

Antena 85 cm, a nie wiem czy da sie jeszcze bardziej precyzyjnie. Ale
innych kanałów nie brakuje.

Data: 2012-02-25 17:24:37
Autor: Cavallino
N na kartę - brak AXN
Użytkownik "Szymon Max" <dychta@gmail.com> napisał w wiadomości news:25f1a69a-4cdd-4bd3-99a6-2caef9c7bf09gw9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Ustawić precyzyjnie antenę, lub zmienić na większą.

Antena 85 cm, a nie wiem czy da sie jeszcze bardziej precyzyjnie. Ale

Miałem kiedyś tak z nsportem z TNK.
Ni cholery ten transponder nie chciał działać, ale po wymianie na 80 cm i dokładnym ustawieniu anteny wszystko zagrało.

Data: 2012-02-25 08:52:04
Autor: Szymon Max
N na kartę - brak AXN
On 25 Lut, 17:24, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "Szymon Max" <dyc...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:25f1a69a-4cdd-4bd3-99a6-2caef9c7bf09gw9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Ni cholery ten transponder nie chciał działać, ale po wymianie na 80 cm i
dokładnym ustawieniu anteny wszystko zagrało.

Naprawione. Po hard resecie dekodera pojawił się AXN oraz 3 nowe kanał
Fox HD, FoxLive HD, National Geo HD,

N na kartę - brak AXN