N za 48 zł - gdzie haczyk

Data: 2009-12-12 17:24:36
Autor: Arek
N za 48 zł - gdzie haczyk
Witam,
gdzie jest haczyk w promocji N za 48 zł przez cały okres umowy za wszystkie pakiety?

--
Arek

Data: 2009-12-12 14:09:59
Autor: Mamut
N za 48 zł - gdzie haczyk

gdzie jest haczyk w promocji N za 48 zł przez cały okres umowy za wszystkie
pakiety?

hm np to że konkurecja ma lepiej?

Data: 2009-12-13 13:11:34
Autor: MM
N za 48 zł - gdzie haczyk
On 12/12/2009 11:09 PM, Mamut wrote:

hm np to że konkurecja ma lepiej?

Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów (szczególnie dla dzieci) jest najlepszy. Ale każdy woli coś innego. W każdym bądź razie polecam składać zamówienie tylko przez www ewentualnie konsultanta z racji na lepsze warunki niż w punkcie.

MM

Data: 2009-12-13 04:35:25
Autor: Mamut
N za 48 zł - gdzie haczyk

Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów
(szczególnie dla dzieci) jest najlepszy. Ale każdy woli coś innnego

masz racje, kazdy woli cos innego.
Wiekszosc woli Cyfre. Nie wiem czy nka ma lepszą eferte kanalow dla
dzieci, ale w komfortowym jest ich chyba 5 lub 6.
Pozostała zawartosc pakietu przewyzsza nke na pewno.

Data: 2009-12-13 14:56:04
Autor: Alias Awatar
N za 48 zł - gdzie haczyk
Mamut pisze:
[...]

:))
A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
Nbox rekorder wszystkie pakiety
oraz PVR C+ pełny pakiet.
Niestety ale C+ prawie nikt nie ogląda.
Ktoś wie dlaczego?

AA

Data: 2009-12-13 07:32:34
Autor: Mamut
N za 48 zł - gdzie haczyk

:))
A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
Nbox rekorder wszystkie pakiety
oraz PVR C+ pełny pakiet.
Niestety ale C+ prawie nikt nie ogląda.
Ktoś wie dlaczego?

bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
pakiecie cyfry. Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal
"wojna i pokoj" Ogladalnosc kilka tysiecy osob w kraju i chyba nsport
- oprocz 4 meczy LM lecacych w kółko przez caly tydzien przerywanych
powtorkami gadajacych glow to nie ma ta nic. Wiec jestem naprawde
niezmiernie ciekawy co tak przyciaga twoją rodzine?

Data: 2009-12-13 16:58:09
Autor: Krzysiak
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8d99101-5c86-4a1c-946c-b529a91681c6m3g2000yqf.googlegroups.com...

:))
[...]

Ja też...... [!!!???]

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4683 (20091213) __________

Data: 2009-12-13 16:02:35
Autor: Waldek Godel
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia Sun, 13 Dec 2009 16:58:09 +0100, Krzysiak napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4683 (20091213) __________

Byłbyś proszę uprzejmy coś zrobić z tym reklamowym spamem wysyłanym z
twojego komputera na grupę?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-13 17:28:21
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
Mamut pisze:
:))
[...]

ceny !!!!
gdyby nie konkurencja dalej płącili byście po 150 w zwyż za m-c
i ta bez żadnego kanału hd.
znam cyfre od początku i wiem jak lubią kasować.
zapomnieliście o słynnych straszakach krukiem??

pozdrawiam. pawell32
Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-13 18:55:47
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
| bardzo jestem ciekawy co takiego jest w n czego nie ma w pelnym
| pakiecie cyfry. Hmmm na mysl przychodzi mi tylko ten ruski kanal
| "wojna i pokoj" Ogladalnosc kilka tysiecy osob w kraju ...

kino radzieckie nalezalo do najpopularniejszych wsrod polskiej widowni
byly to miliony

roznica miedzy holiłódem niewielka

widze, ze mity z DTV zacieraja rzeczywistosc

Data: 2009-12-13 19:06:07
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <pastupam@sci.pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości news:

kino radzieckie nalezalo do najpopularniejszych wsrod polskiej widowni
byly to miliony

roznica miedzy holiłódem niewielka

Dla mnie taka sama jak między sensem oglądania np. NBA a gimnastyki artystycznej.

Data: 2009-12-13 19:24:22
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Witaj Sławku,

Dla mnie taka sama jak między sensem oglądania
np. NBA a gimnastyki artystycznej.

De gustibus.

Niestety, ja nie widzę, bo nie oglądam.
Ale Ci wierzę.

Tak, jak tym co ogladają Polsata, C+ i TV Trwam.

Widocznie to lubią, a nawet często za to płacą.

Pzdr.J.P.

Data: 2009-12-13 19:00:42
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Tak dużo?
No się nie spodziewałem, to zaskoczenie.
Choć w sumie pląsy z gwiazdami też ktoś ogląda....

i chyba nsport- oprocz 4 meczy LM lecacych w kółko przez caly tydzien

Które są równiez na Polsacie Sport....

Data: 2009-12-13 15:44:15
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Alias Awatar" <alias@awatar.eu> napisał w wiadomości news:

A ja testowo w rodzinie postawiłem dwa dekodery
Nbox rekorder wszystkie pakiety
oraz PVR C+ pełny pakiet.
Niestety ale C+ prawie nikt nie ogląda.
Ktoś wie dlaczego?

To już sam musisz zdiagnozować odchyły swojej rodziny.

Data: 2009-12-13 17:25:52
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
Cavallino pisze:
[...]

sam sprawdź odchyły swojej rodziny.
uważasz, że każdy kto wybiera inną platforme od cyfry
ma coś z debila?

Data: 2009-12-13 19:04:43
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:4b251593$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

A jak inaczej określisz robienie czegoś bez wyraźnego i sensownego powodu?
Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.

Data: 2009-12-13 19:52:03
Autor: Marek (UK)
N za 48 zł - gdzie haczyk
Cześć  Cavallino
Sun, 13 Dec 2009 19:04:43 +0100 w <news:hg3abq$d15$1news.onet.pl>
napisałeś:

Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.

jestem w rodzinie 'wśród której nikogo nie interesuje piłka'.
podobnie z boksem, koszykowka, hokejem i kazdą inną sportową
aktywnością.
masz dodatkową diagnozę?
zacząłem sie czuć nieswojo...
--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2009-12-14 01:06:08
Autor: Marek (UK)
N za 48 zł - gdzie haczyk
Cześć  Cavallino
Sun, 13 Dec 2009 23:38:16 +0100 w <news:hg3qcn$n72$1news.onet.pl>
napisałeś:
[...]

no i...?
cały tzw. sport i ten przemysł wali mnie obojętnie w samo centrum.

Data: 2009-12-14 11:10:21
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Marek (UK)" <nie.ma@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:

cały tzw. sport i ten przemysł wali mnie obojętnie w samo centrum.

No właśnie tego współczuję.
Zwłaszcza że więcej u Was tak ma.

Data: 2009-12-14 08:47:27
Autor: MiszMasz
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-13 23:38, Cavallino pisze:

Współczuję.

Współczuć to "tobie" trzeba pacanie.

Data: 2009-12-14 08:54:41
Autor: Tadeusz
N za 48 zł - gdzie haczyk
MiszMasz pisze:
W dniu 2009-12-13 23:38, Cavallino pisze:

Współczuję.

Współczuć to "tobie" trzeba pacanie.

poczekaj, niebawem rozwalą karty, wróci piractwo.
ten co będzie chciał to będzie oglądał za darmo,
a ci co płacą znów będą płacić więcej,
by załatać dziury

Tadeusz

Data: 2009-12-14 11:10:56
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "MiszMasz" <miszmasz@go2.pl> napisał w wiadomości news:hg4r76$mds$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2009-12-13 23:38, Cavallino pisze:

Współczuję.

Współczuć to "tobie" trzeba pacanie.

PLONK

Data: 2009-12-14 23:00:36
Autor: Mikołaj Tutak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg52vf$9io$1@news.onet.pl...

Współczuję.

Współczuć to "tobie" trzeba pacanie.

PLONK

Jeszcze siebie byś splonkował bo drugiego takiego buca to ze świecą szukać na usenecie.

PS: liczę na PLONKa, chyba, że się boisz...

      Mikołaj

Data: 2009-12-14 23:05:18
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w wiadomości news:

PS: liczę na PLONKa, chyba, że się boisz...

LOL
Ciebie?

Data: 2009-12-15 13:28:23
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-14 11:10, Cavallino pisze:
Współczuć to "tobie" trzeba pacanie.

PLONK

Jesteś niesamowity, najpierw ubliżasz człowiekowi, objeżdżasz mu rodzinę ( ja nie mam C+, też się sportem nie interesuje, też mi współczujesz? ) Gdy gościu odpowiada Ci na zaczepki to dajesz mu PLONK'a. Mam pytanie:

co na to Twój psychiatra? Nie zaleca przypadkiem izolacji od społeczeństwa?
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do Ĺźadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-15 13:35:18
Autor: zorka
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hg7vd7$s3t$1news.onet.pl...
2009>W dniu -12-14 11:10, Cavallino pisze:
[...]

Zobacz jaki jest jego stosunek do ludzi. To jakiś ewenement, margines. Albo faktycznie chory.

zor

Data: 2009-12-15 13:48:38
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:

Gdy gościu odpowiada Ci na zaczepki to dajesz mu PLONK'a.

A osoby Ci się przypadkiem nie pomyliły?
Bo ten kto dostał PLONKA po prostu bezczelnie zaczepił mnie, to był jego pierwszy post na grupie.
W takich przypadkach żądasz żebym nastawiał drugi policzek?
Bez ĹźartĂłw, please.

Data: 2009-12-15 14:43:36
Autor: MiszMasz
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-15 13:48, Cavallino pisze:
[...]

Pacanie...
Pierwszy post na grupie? LOL
Poszukaj w archiwum bucu, jak to "cię" zwą poniektórzy.
Jak pisałem na tej grupie to ty jeszcze z pod nosa zlizywałeś zielone gile.

MiszMasz

Data: 2009-12-13 23:53:10
Autor: jerzu
N za 48 zł - gdzie haczyk
On Sun, 13 Dec 2009 19:04:43 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.

Śmieszne.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2009-12-14 08:13:55
Autor: Mirek Ptak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia 2009-12-13 19:04,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.

To na poważnie?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-14 11:10:34
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:hg4ojg$9hd$1news.onet.pl...
Dnia 2009-12-13 19:04,  *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.

To na poważnie?

Jak najbardziej.

Data: 2009-12-14 12:47:50
Autor: Cyneq
N za 48 zł - gdzie haczyk
Cavallino pisze:
[...]

Spisz w szaliku?
Chodzisz na ustawki?

--
Cyneq

Data: 2009-12-14 13:10:31
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Cyneq" <cyneq@nospam.com> napisał w wiadomości news:

Spisz w szaliku?
Chodzisz na ustawki?

Nie, a wręcz przeciwnie.
Kibolia mnie nie interesuje, w takim przypadku telewizja byłaby zbędna, jako że nie relacjonuje takich wydarzeń.
Zresztą nie chodzi tylko o piłkę, bo koszykówka, żużel, hokej czy Formuła 1 to kolejne sporty których w N nie uświadczysz.

Data: 2009-12-14 14:51:57
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk

Zresztą nie chodzi tylko o piłkę, bo koszykówka, żużel, hokej czy Formuła 1
to kolejne sporty których w N nie uświadczysz.

Formuły 1 w C+ też raczej nie od paru ładnych lat. /wyłączając przekazy FTA/

Data: 2009-12-14 14:57:58
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:hg5ggs$6gc$1nemesis.news.neostrada.pl...

Zresztą nie chodzi tylko o piłkę, bo koszykówka, żużel, hokej czy Formuła 1
to kolejne sporty których w N nie uświadczysz.

Formuły 1 w C+ też raczej nie od paru ładnych lat. /wyłączając przekazy FTA/

Masz rację, akurat F1 jest w Polsacie.
Również nie w N.
Więc po co to oglądać?

Data: 2009-12-14 17:04:36
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk

[...]

Ale po co mnie pytasz, nie o tym pisałem.

Data: 2009-12-14 19:49:32
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

Masz rację, akurat F1 jest w Polsacie.
Również nie w N.
Więc po co to oglądać?

Ale po co mnie pytasz, nie o tym pisałem.

To było pytanie retoryczne.
Tobie przyznałem rację, jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś.

Data: 2009-12-14 20:26:46
Autor: Jingiel
N za 48 zł - gdzie haczyk
Cavallino pisze:
[...]

Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+ lub kibicami piłki nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co gorsza nie macie htpc to jesteście idiotami w jego rozumowaniu? Przecież to egoista.

Jingiel

Data: 2009-12-14 22:28:44
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxxxx.pl> napisał w wiadomości news:

Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+

Błąd.
Polsat również ma sens, cenowy.

lub kibicami piłki nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co gorsza nie macie htpc to jesteście idiotami w jego rozumowaniu?

Z htpc to trafiłeś kulą w płot.
Rok temu to miało sens, teraz już sam bym nie kupił.

Przecież to egoista.

Zakłamanie coponiektórych ma być lepsze?

Data: 2009-12-14 23:02:30
Autor: Mikołaj Tutak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Jingiel" <xxx@xxxxx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg62bd$4qr$1@node1.news.atman.pl...

Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+ lub kibicami piłki nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co gorsza nie macie htpc to jesteście idiotami w jego rozumowaniu? Przecież to egoista.

Nie egoista tylko zwykły buc ;)

      Mikołaj

Data: 2009-12-15 09:46:58
Autor: zorka
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w wiadomości news:hg6d7r$ojt$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

U Was może i buc. U nas na takich mówi sie ciul.

-- -- -- -- -
Pozdrawiam
zor

Data: 2009-12-15 13:34:50
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-15 09:46, zorka pisze:
U Was moĹźe i buc. U nas na takich mĂłwi sie ciul.

To jest dziecko neostrady:

Data: 2009-12-15 13:32:26
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-14 20:26, Jingiel pisze:
Nie zauważyliście, że gdy nie jesteście abonentami C+ lub kibicami piłki
nożnej, albo lubicie kanał Wojna i Pokój, albo co gorsza nie macie htpc
to jesteście idiotami w jego rozumowaniu? Przecież to egoista.

Nie, to tylko idiota. Idealny klient hipermarketów ( łapie się na każdą promocję, każdy haczyk ) Tacy ludzie bardzo często robią również backup całego internetu. Oto co na razie udało mi się wywnioskować z postów naszego drogiego Cavalino;)

Data: 2009-12-15 13:48:59
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:hg7vkq$s3t$2news.onet.pl...
[...]

Nie, to tylko idiota.

PLONK

Data: 2009-12-15 13:54:07
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-15 13:48, Cavallino pisze:
PLONK

Strasznie się przejąłem;)

Data: 2009-12-13 19:21:47
Autor: zeeltom
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg2uju$gfe$1news.onet.pl...

To już sam musisz zdiagnozować odchyły swojej rodziny.
Kulturalne, to to nie było...

Data: 2009-12-13 23:37:07
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom@gmail.com> napisał w wiadomości news:hg3bch$big$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg2uju$gfe$1news.onet.pl...

To już sam musisz zdiagnozować odchyły swojej rodziny.
Kulturalne, to to nie było...

Fakt, jak to czytam to zdecydowanie był to nieszcześliwy dobór słów.
Przepraszam.
Chodziło o diagnozę ich kiepskich gustów.

Data: 2009-12-14 09:58:19
Autor: zorka
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg3qah$n27$1news.onet.pl...
[...]

Nie ten wątek pierwszy z podobnymi okresleniami.
Taki jesteś i taki juz pozostaniesz, wychodzi z ciebie to co siedzi w środku.

Przepraszam.

Dwa dni temu w innym wątku przepraszałeś za nieodpowiednie zachowanie w stosunkun do starszej kobiety - chyba Klientki.

Chodziło o diagnozę ich kiepskich gustów.

Zdiagnozuj swoja głowe.

Data: 2009-12-14 11:12:47
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:

Dwa dni temu w innym wątku przepraszałeś za nieodpowiednie zachowanie w stosunkun do starszej kobiety - chyba Klientki.

Kłamiesz debilu, a jak nie rozumiesz co do czytasz, to już swój problem, nie musisz nim epatować grupy.

Data: 2009-12-15 13:36:34
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-14 11:12, Cavallino pisze:
Kłamiesz debilu, a jak nie rozumiesz co do czytasz, to już swój problem,
nie musisz nim epatować grupy.

DyĹźurny burak grupy traci rezon - jakie to smutne i oczywiste zarazem;)

Data: 2009-12-15 13:38:43
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-13 23:37, Cavallino pisze:
Chodziło o diagnozę ich kiepskich gustów.

Taki "światowy" człowiek jak Ty nie wie, że o gustach się nie dyskutuje?

Data: 2009-12-14 09:52:18
Autor: zorka
N za 48 zł - gdzie haczyk

[...]

A mnie już wcześniej wydał sie gburem i kawałkiem ciula.
Taki jakiś dziwny był.

Pozdrawiam
zor

Data: 2009-12-14 11:11:45
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "zorka" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hg4ubu$qkp$1news.onet.pl...

[...]

Pyskować to sobie dzieciaki możecie swojemu tatusiowi.
PLONK

Data: 2009-12-14 23:04:14
Autor: Mikołaj Tutak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg530v$9n0$1@news.onet.pl...

Pyskować to sobie dzieciaki możecie swojemu tatusiowi.
PLONK

PLONKUJ wszystko wg. wzorca '.*' zostaniesz bogiem USENET'u :-)

      Mikołaj

Data: 2009-12-14 23:06:03
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Mikołaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w wiadomości news:hg6cr5$bei$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie.
Tylko kretynów to czeka.
Ale Ty mnie bawisz, więc jeszcze poczekam.

Data: 2009-12-13 17:23:54
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
Mamut pisze:
Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów
(szczególnie dla dzieci) jest najlepszy. Ale każdy woli coś innnego

masz racje, kazdy woli cos innego.
Wiekszosc woli Cyfre.

przestań.
cyfra to obecnie najstarsza platforma cyfrowa, a najwięcej to chyba
ma polszmat bo uchodzi za najtańszy.
cyfra to był prestiż

  Nie wiem czy nka ma lepszą eferte kanalow dla
dzieci, ale w komfortowym jest ich chyba 5 lub 6.
Pozostała zawartosc pakietu przewyzsza nke na pewno.

nie rozśmieszaj mnie, bo dostane zajadów.
cyfra ma jako jedyna mini, a niektórym ta tym kanale zależy.
5 lub 6, tam jest 2 razy więcej.

poza tym każdy ogląda to co chce.

Data: 2009-12-13 12:17:55
Autor: Mamut
N za 48 zł - gdzie haczyk

nie rozśmieszaj mnie, bo dostane zajadów.

ale co Cie smieszy?
Zapytalem kogos co widzi w full pakiecie nki czego nie ma w cyfrze i
podaje mi przyklad jednego kanalu Bumerang. No sorry ale to chyba max
naciągane, nie sądzisz?
Kiedys cyfra byla najdroższa ale zjechali z cenami maksymalnie. teraz
za 40zl ma sie prawie wszystkie kanaly, w tym HD za free. Wyjatkiem
jest HBO ale ten kanał strasznie podupadl i nie jest wart nawet 10%
tego ile żądają obecnie za niego platformy.
Pomijając wielce elitarny Bumerang (nawet gdybym mial go w pakiecie to
bym nie zauważył) dostajesz najciekawsze kanały z każdego rodzaju. W
sporcie abslutny brak konkurencji. Filmowo canal+ pokazuje wiecej
ciekawych rzeczy niz te wszystkie kanalu z nki razem wziete + 5
kanalów dla dzieci. Czego może brakowac w cyfrze? Jesli tylko
bumerangu no to sorry...
A co ma n? nsport (dobry żart), nfilm (dwie naciagane nowosci na
miesiac?)
Ludzie maja zakodowane w glowie że cyfra była kiedys droga, ale warto
czasem przegladnać najnoowsze promocje i samemu sie przekonac. Wez
sobie ulotki z wszystkich trzech platform, poloz obok siebie i policz.

Data: 2009-12-13 21:54:38
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
Mamut pisze:
[...]

sorry, ale ja nic o boomerangu nie pisałem.
jest kilka kanałów, których nie ma c+ i pisałem,
kwestia gustu kto co chce ogladać.
co do ceny to dopiero teraz zeszli do jakiegoś poziomu, jeszcze 2 miechy
temu tajtańczy abo to 38 za komfortowy + bez ani jednego
kanału hd.
mnie sport nie interesuje, dokument owszem.
  co do filmu to wybacz, hbo które cyfra pierwsza miała to od samego
początku kicha, a c+ daleko nigdy nie odbiegały.
oczywiście to były jedyne w miarę rozsądne kanały jak nie było innych.
długo można było oglądać cyfre za darmo jak i inne zachodnie
platformy więc mam porównanie. pewne jest jedno - nie mam i nie chce tej tv z przyczyn innych, ale nie mam zamiaru jak co niektórzy tutaj
wyzywać tych co wybierają taką czy inną platforme.
mam swoje zdanie bo znam ich od lat.
KAŻDY WYBIERA TO NA CO MA OCHOTĘ.

Data: 2009-12-13 23:39:20
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a14904b4-2150-4d1d-9269-acb22c339a71d20g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Zaraz się dowiesz (tak jak ja parę razy) że jeszcze Discovery HD. ;-)

Data: 2009-12-14 20:10:50
Autor: Alias Awatar
N za 48 zł - gdzie haczyk
Cavallino pisze:
[...]

i tvnHD i TVPHD i Discovery WildHD
ale na co to komu kto ma cyfrę z dekoderem za 1 gr

AA

Data: 2009-12-14 08:28:06
Autor: Mirek Ptak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia 2009-12-13 21:17,  *Mamut* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Pomijając wielce elitarny Bumerang (nawet gdybym mial go w pakiecie to
bym nie zauważył) dostajesz najciekawsze kanały z każdego rodzaju. W
sporcie abslutny brak konkurencji.

Wybacz, ale piłka nożna to to nie jedyna dyscyplina - brak w Cyfrze+ ESPN Amerika, oraz brak zainteresowania w dołączeniu go do oferty jest dyskwalifikujący dla mnie.
Mam tą wygodę, że dostaje cyfrowo zarówno C+ Sport, jak i Posaty Sport - nie mam jeszcze ESPN, ale liczę na jakiś ruch w tym kierunku (Jambox).

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-13 18:48:26
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
cyfra to obecnie najstarsza platforma cyfrowa, a najwięcej to chyba

nie
Polstat jest najstarsza platforma cyfrowa

Data: 2009-12-13 19:12:59
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
| Polstat jest najstarsza platforma cyfrowa

to bylo z pamieci
pamietam, bo przestawialem antene
nawet probowalem obejrzec jeden film
niestety nie moj gust, no, ale sie sprzedaje

a z Wiki:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polsat

"Polsat - pierwsza ogólnopolska telewizja komercyjna."

"Telewizja PolSat rozpoczęła nadawanie sygnału z Holandii 5 grudnia 1992 r.
o godzinie 16:30 z analogowego (wtedy) satelity Eutelsat II F 3, położenie
na orbicie: 16 E."

Data: 2009-12-13 19:43:00
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
N za 48 zł - gdzie haczyk
Jerzy Pastusiak wrote:

[...]

Aha - otóż to. Pierwsza TELEWIZJA. Ale czy pierwsza
ogólnopolska *telewizja* komercyjna jest dla Ciebie
pierwszą *platformą* cyfrową?

--
Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat i ludzka
głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

Data: 2009-12-13 21:10:53
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk

On Sun, 13 Dec 2009, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

| Aha - otóż to. Pierwsza TELEWIZJA. Ale czy pierwsza
| ogólnopolska *telewizja* komercyjna jest dla Ciebie
| pierwszą *platformą* cyfrową?

Masz racje, zle skojarzenie [TV Sat = Cyfra] !!!.
Zapomnialo sie juz o analogu i D2Mac'u.

Pierwsze male anteny do cyfry to Wizja TV, ktora
wchlonela potem Cyfra+.

Czyli:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wizja_TV

"Wizja TV była pierwszą polską telewizyjno-radiową satelitarną platformą
cyfrową która rozpoczęła działalność 1 czerwca 1998 roku. Założona przez
amerykańską firmę At Entertainment, wkrótce potem przejęta przez operatora
telewizji kablowej UPC. 1 marca 2002 roku nastąpiła fuzja Wizji TV z
konkurencyjną platformą CYFRA+, w wyniku której utworzona została Nowa Cyfra+.

Wizja TV nadawana była na satelicie Astra 19,2°E, kodowana w systemie CryptoWorks."

Ponad 10 lat. Jak to ten czas leci :-(

jp ;)

Data: 2009-12-13 21:15:48
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
On Sun, 13 Dec 2009, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

| ogólnopolska *telewizja* komercyjna jest dla Ciebie
| pierwszą *platformą* cyfrową?

nie , sorka , juz wyjasnilem male bóbó

;)

Data: 2009-12-13 20:23:25
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
N za 48 zł - gdzie haczyk
On 2009-12-13 19:12, Jerzy Pastusiak wrote:

"Telewizja PolSat rozpoczęła nadawanie sygnału z Holandii 5 grudnia 1992 r.
o godzinie 16:30 z analogowego (wtedy) satelity Eutelsat II F 3, położenie
na orbicie: 16 E."

TVP Polonia rozpoczął regularną emisje od 31 marca 1993 roku, choć wcześniej, od 24 października 1992 roku nadawana była emisja próbna programu.

Data: 2009-12-13 21:12:31
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
On Sun, 13 Dec 2009, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

| TVP Polonia rozpoczął regularną emisje od 31 marca 1993 roku, choć wcześniej,
| od 24 października 1992 roku nadawana była emisja próbna programu.

Rzeczywiscie.
Dzieki za przypomnienie.

jp

Data: 2009-12-13 19:43:23
Autor: Pawel Hatala
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 13.12.2009 18:48, Jerzy Pastusiak pisze:
cyfra to obecnie najstarsza platforma cyfrowa, a najwięcej to chyba

nie
Polstat jest najstarsza platforma cyfrowa

jako platforma cyfrowa sat cyfra była wczeniej, po wizji tv.
nie mówie, o tym że polsat był pierwszym programem sat polskim

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11 - gnome

Data: 2009-12-13 22:34:18
Autor: Jerzy Pastusiak
N za 48 zł - gdzie haczyk
On Sun, 13 Dec 2009, Pawel Hatala wrote:
| jako platforma cyfrowa sat cyfra była wczeniej, po wizji tv.
| nie mówie, o tym że polsat był pierwszym programem sat polskim

Pomylke wyjasnilem. Polsat byl dla mnie pierwszym polskim
nadawca ogladanym przez satelite. Moj pierwszy kontakt z sat-dig byl stosunkowo pozno, bo w 2000 r.

Poniewaz ocieplali budynek, a moj stojak przeszkadzal rusztowaniu,
wiec musialem przemeblowac zestaw anten (1.2m+silownik, 90cm).
Tez, z marnej pensji uskladalem 3 tys.zl - majatek na tamte
czasy. Kupilem Humaxa i dodatki. Wiesz, u mnie nie jest to proste.
Sasiedni budynek z wielona kominkami, selektywnie przeslania
rozne satelity (dzieki czemu Polacy maja dobra strone, o lokalizacji
i ustawianiu anteny w trudnych warunkach).

Przypominam sobie, ze wtedy majac urlop, przez tydzien meczylem
sie ze zrobieniem zeza Astra1 <-- > Astra 2. Nie wiedzialem, czy
jest to w ogole mozliwe. Chyba wybralem zly transponder.
Cyfra wymaga innej procedury ustawiania, chinskiej (Polanski)
- przestaw, odczekaj, skoryguj.

Dzisiaj to oczywiscie 30 s. A jest nawet stosowny kalkulator.

Tak, gwoli wspomnien wzbudzonych twoja uwaga i listami Kolegow.

Pzdr.J.P.

Data: 2009-12-13 13:36:09
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "MM" <maksymilian.com@poczta.change.hand> napisał w wiadomości news:hg2ma9$3lc$1nemesis.news.neostrada.pl...
On 12/12/2009 11:09 PM, Mamut wrote:

hm np to że konkurecja ma lepiej?

Tzn. kto ma lepiej ? Dla mnie osobiście oferowane zestaw kanałów (szczególnie dla dzieci) jest najlepszy.

Znaczy co jeszcze wymyślono poza tymi 5 czy 6, które są w Komfortowym w Cyfrze, kosztującym 35 zł?
Z których i tak zazwyczaj ogląda się 1?

Data: 2009-12-13 17:01:36
Autor: sensei
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hg2n3o$tq5$1news.onet.pl...
[...]

Cyfra+ z niewiadomych przyczyn nie chce dołączyć kanału Boomerang który jest w n-ce i CP. A tak w ogóle to te kanały dla dzieci powinny być dostępne w bezpłatnej DVB-T to że wyszkolono Polaków że mają oglądać reklamy w kółko lecące na kanałach dziecięcych i do tego jeszcze płacić miesięczny haracz to jest szczyt wyduszania kasy z ludzi...Dzieje sie tak dlatego ze nie ma zadnego kanału dla dzieci dostepnego za darmo...

Data: 2009-12-13 19:02:55
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "sensei" <nieznany@nieznany.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A co takiego w nim jest, że ma być lepszy od 6 innych takich samych?

[...]

Tu masz rację, brak programu dziecięcego fta to duży problem.
A TVP mogłaby coś takiego uruchomić korzystając tylko ze swoich archwiwów.
Za darmo praktycznie.
Kto by nie chciał Reksia, Bolków i Lolków i innych Misiów Uszatków dzieciakom pokazać?

Data: 2009-12-15 13:45:54
Autor: Tomaszek
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 2009-12-13 19:02, Cavallino pisze:
[...]

Tak, tylko że wtedy nie można byłoby na tym zarobić. A tak sprzedaje się prawo do emisji kanałowi Kino Polska i tam teraz można zobaczyć stare polskie kreskówki o 7-mej rano;)

Data: 2009-12-12 19:25:18
Autor: ia
N za 48 zł - gdzie haczyk
no właśnie,
i do kiedy ta promocja?

ja już wypowiedziałem N-ce umowę i czekam do lutego,
aż skończy mi się okres wypowiedzenia,
jednak nie wiem czy wcześniej nie podpisać nowej umowy?

Gostek z biura N-ki wydzwania żeby mnie odwieść od tej decyzji ale ma za słabe argumenty,
teraz mam zwykły dekoder, a chcę nowy z vodem no i antena mi zardzewiała, muszę zmienić.
Za chiny nie zmienią mi waruknów na takie jakie dostaje się przy podpisaniu nowej umowy.

pzdr
ia

Data: 2009-12-13 19:38:40
Autor: Arek
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Arek" <arkady@onet.pl> napisał w wiadomości news:4b23c3c5$1news.home.net.pl...
Witam,
gdzie jest haczyk w promocji N za 48 zł przez cały okres umowy za wszystkie pakiety?

Ale dyskusja.
A mi chodzi o to, w czym tkwi haczyk na promocję za 48 zł.
Czy jakieś problemy z wypowiedzeniem umowy po okresie podstawowym? A może sztuczne wydłużamie tejże?
Czy rzeczywiście 48 zł i mam pełny pakiet na cały okres umowy, po którym po prostu koniec?

--
Arek

Data: 2009-12-13 19:45:18
Autor: Pawel Hatala
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 13.12.2009 19:38, Arek pisze:
[...]

nie ma haczyków. okres wypowiedzenia jest w umowie.
zazwyczaj 30 dni przed końcem

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11 - gnome

Data: 2009-12-13 20:10:08
Autor: wilu
N za 48 zł - gdzie haczyk
nie ma haczyków. okres wypowiedzenia jest w umowie.
zazwyczaj 30 dni przed końcem

no i trzeba pamiętać,o wyłączeniu opcji dodatkowej (chyba o ile dobrze pamiętam Picture Box)

--
wilu1

Data: 2009-12-15 09:45:29
Autor: LEHKO
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "wilu" <cramer@rz.onet.pl> napisał w wiadomości news:hg3ebb$sd5$1atlantis.news.neostrada.pl...
nie ma haczyków. okres wypowiedzenia jest w umowie.
zazwyczaj 30 dni przed końcem

no i trzeba pamiętać,o wyłączeniu opcji dodatkowej (chyba o ile dobrze pamiętam Picture Box)

automatycznie jest wyłączana, aby została trzeba zadzwonić i poprosić :)

pozdrawiam
LEHKO

Data: 2009-12-16 09:04:32
Autor: zeeltom
N za 48 zł - gdzie haczyk
no i trzeba pamiętać,o wyłączeniu opcji dodatkowej (chyba o ile dobrze pamiętam Picture Box)

automatycznie jest wyłączana, aby została trzeba zadzwonić i poprosić :)

No to rzeczywiście poszło na lepsze.
Logiczne, wydawało się, parę miesięcy temu, że kończy się promocja, to wyłączają sami, a jednak buliłem dodatkowo 3 miechy za niechciane programy, bo oczywiście 3 dni za późno przypomniałem sobie o tym, że żeby je wyłączyć trzeba do nich zadzwonić. Teraz płacę 48 zł, za niepełny pakiet i to przez dwa lata, a chiałoby się, żeby włączyli pełny pakiet wszystkim, którzy płacą 48 zł, a nie tylko nowym abonentom. Wtedy chwaliłbym n-kę pod niebiosa ;)
Teraz większość abonentów czuje się, jakby oszukana, bo płacą tyle co inni, a mają mniej.

Data: 2009-12-16 09:57:16
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
zeeltom pisze:
[...]

prawda, ale po pierwsze u operatorów komórkowych jest podobnie,
po drugie co dobre - robią jakieś postępy, czyli głosy do nich
docierają, po trzecie nie wiem kiedy kończy Ci się umowa, bo
jeszcze rok temu w ogóle nie dbali o chcących przedłużać tylko nowych, tak teraz mają propozycje.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2009-12-16 10:02:26
Autor: zorka
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom@gmail.com> napisał w wiadomości news:hga4a3$bgb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co to jest ten PEŁNY PAKIET? Wszystko co mają?
Czy kanały filmowe też? Takie jak HBO.

Po
zor

Data: 2009-12-16 10:18:03
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
zorka pisze:
[...]

pełny pakiet to wszystkie pakiety tematycze (5) - teraz za 48
a opcja full - to wszystko co mają (w tym są opcje dodatkowe
hbo... nfilm...filmbox i vod) 99 zł

Data: 2009-12-23 09:52:51
Autor: MarCiNWz
N za 48 zł - gdzie haczyk
zorka pisze:
Co to jest ten PEŁNY PAKIET? Wszystko co mają?
Czy kanały filmowe też? Takie jak HBO.

Na starcie jest HBO, Cinemax'y i Filmbox'y, z tego co zauważyłem będą wyłączone z ostatnim dniem stycznia 2010. Niestety na start nie dali nFilm.
Promocja trwa tylko do świąt, za 48 zł dostajesz HD Recorder + tuner TNK dosyłany kurierem + abo 48 zł - wszystkie pakiety tematyczne przez okres   całej umowy + Picture Box.

PzdR

Data: 2009-12-23 10:25:03
Autor: zorka
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "MarCiNWz" <marcinwz@o2.pl> napisał w wiadomości news:hgsmdp$fld$1nemesis.news.neostrada.pl...
zorka pisze:
[...]

Picture Box chyba nie.

Zdecydowałem sie i kupiłem w tej "promocji" (jak ja tego słowa nie lubie) na 68 złotych.
Na razie jestem zadowolony.

Miałem wczesniej cyfre+ i philipsa z twardym dyskiem.  Po kilku dniach zabawy stwierdzam, że te dwa tunery to różne epoki. Cyfra to niemal epoka lodowcowa w porownaniu z dekoderem eNki.
(np. przed chwilą przegladałem program telewizyjny i uruchomiłem sobie nagrywanie - a znajduje się 40 km od domu).

Oferta programowa - zobaczymy. Nie mam oczywiscie canal+ (a ten czasami ogladałem). Są za to nFilm-y. I co dla mnie BARDZO wazne - dużo programów w jakości HD bez dopłat. W cyfrze+ musiałem dopłacać co miesiac aby moc ogladnąc coś w jakości HD, podobnie chyba było w polsacie cyfrowym. Tu to normalna sprawa, a za to co jest uwazane za norme nie ma dopłat.

Na razie mi sie podoba.

Pozdrawiam
zorka

Data: 2009-12-23 08:10:25
Autor: Mamut
N za 48 zł - gdzie haczyk

[...]

czyli masz hbo cinemaxy i filmboxy przez miesiac gratis, potem stala
bardzo wysoka cena.
Nieprawdą jest że cyfra nie daje kanalów HD gratis, od kilku miesiecy
daje (na caly okres umowy).
Jak tak porownuje konkurencyjny pakiet cyfry plus czyli komfortowy
(49zl na 18miesiecy) to wypada on duzo lepiej niz odpowiednik w n
(48zl na 24miesiace), nie tylko umowa krótsza, ale 4 kanaly canal+ za
darmo na caly okres umowy (filmy i sport bez porownania z tymi w
pakiecie za 48 w n), do tego kilka kanalow ktorych w n nie ma. A co
jest n czego nie ma w cyfrze? Jak napisano wyzej - bumerang i wojna i
pokoj. Dla mnie to duzo slabsza oferta, ale zawsze to lepiej niz
familyjny w polsacie.
Faktem jest że dekoder w n jest duzo lepszy, to jedyna przewaga jak
dla mnie tej platformy, ale duza czesc ludzi ma już swoje dekory i na
to nie zwraca uwagi.

Data: 2009-12-23 23:40:53
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 23.12.2009 17:10, Mamut pisze:

[...]

jaka bardzo wysoka? znasz obecną oferte?

Nieprawdą jest że cyfra nie daje kanalów HD gratis, od kilku miesiecy
daje (na caly okres umowy).

ale to nowość i duży postęp

[...]

sport? nie znam się na tym, a co do filmów się niezgadzam,
uważam że obecnie oferta jest lepsza

  do tego kilka kanalow ktorych w n nie ma. A co
jest n czego nie ma w cyfrze? Jak napisano wyzej - bumerang i wojna i
pokoj.

nie, jest ich kilka (D historia, D hd, eska tv, mgm, tvn hd, TVP HD, ...)

  Dla mnie to duzo slabsza oferta, ale zawsze to lepiej niz
familyjny w polsacie.

każdy ocenia wg swojego upodobania

Faktem jest że dekoder w n jest duzo lepszy, to jedyna przewaga jak
dla mnie tej platformy, ale duza czesc ludzi ma już swoje dekory i na
to nie zwraca uwagi.

nieprawda, 95% dekoderów posiadanych na własność to dekodery sd,
poza tym w nboxie jest dodatkowo radio internetowe z dobrze napisaną listą i youtube

Data: 2009-12-26 12:19:51
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W środa, 23 grudnia 2009 17:10, Mamut wyraził następujacą opinię:

[...]
darmo na caly okres umowy (...), do tego kilka kanalow ktorych w n nie ma.
[...]
 Może niech każdy pisze o tym co zna, czyli o swojej platformie i o tym ile za nią płaci. Ja mam umowę na 13 miesięcy, dostałem za darmo tuner z nagrywarką a sumaryczny koszt całej umowy to 526zł, za to mam 72 kanały płatne w tym 10 HD co mi osobiście całkowicie wystarcza.  Jako bonus mam: TNK z opłaconą na trzy miesiące pełną ofertą {nie muszę jej instalować pod swoim adresem więc pójdzie jako prezent}, Do końca stycznia 8 kanałów filmowych w tym dwa HD.  Nie mam: Kanałów filmowych N-ki i nie będę ich kupował bo jaki sens jest płacić co miesiąc kasę za filmy które rok wcześniej mogłem obejrzeć w kinie a za rok obejrzę w każdej innej telewizji  ;-)  to samo dotyczy wszelkich innych kanałów filmowych C+, HBO itp. itd.  No cóż, okres promocji już się skończył, więc podobnej umowy już się prawdopodobnie nie podpisze, ale szansę miał każdy  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-26 19:04:46
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:

[...]

Nieźle.
Jak by w tym było C+ i względnie HBO, to byłaby to fajna cena.
W każdym innnym przypadku nie jest warta nawet 50 zł za rok, a co dopiero 500. ;-)

Data: 2009-12-26 20:45:04
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W sobota, 26 grudnia 2009 19:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Czytać nie umiesz czy tylko problemy ze zrozumieniem tekstu? Powtórzę: "Kanałów filmowych N-ki i nie będę ich kupował bo jaki sens jest płacić co miesiąc kasę za filmy które rok wcześniej mogłem obejrzeć w kinie a za rok obejrzę w każdej innej telewizji  ;-)  to samo dotyczy wszelkich innych kanałów filmowych C+, HBO, itp. itd. "

W każdym innnym przypadku nie jest warta nawet 50 zł za rok, a co dopiero
500. ;-)
 Kogo interesują opinie? Opisz fakty, czyli sumaryczny koszt umowy, ilość dostępnych programów, ilość kanałów HD, zalety pakietu z którego korzystasz. Rozumiesz? Fakty, a nie bicie piany jakie cały czas uprawiasz.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-26 22:43:39
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:

Jak by w tym było C+ i względnie HBO, to byłaby to fajna cena.

Czytać nie umiesz

Umiem, a nawet i bez tego wiem, że N Canal+ nie ma, więc nie możesz go mieć w tamach tejże umowy.
Co dyskwalifikuję ofertę, jako nic nie wartą.

[...]

A gdzie ja pisałem, że chodzi mi o c+ dla filmów?
Więc jeśli ktoś czegoś nie rozumie to Ty sam.

W każdym innnym przypadku nie jest warta nawet 50 zł za rok, a co dopiero
500. ;-)

Kogo interesują opinie?

Jeśli to co powyżej napisałeś to nie jest opinia, to co Twoim zdaniem?

Opisz fakty, czyli sumaryczny koszt umowy, ilość dostępnych programów, ilość
kanałów HD,

Ale po co?
Nie lepiej opisywać rzeczy istotne?

Rozumiesz?

Rozumiem.
Robiłem już to nie raz, więc nie będę powtarzał specjalnie dla jakiegoś lenia, któremu się kilku postów przeczytać nie chce.

Fakty, a nie bicie piany

Dokładnie o to mi chodzi.
Ilość kanałów w ogóle czy hd to właśnie bicie piany i kiepski marketing rodem z n.
Fakty to zawartość oferty na tychże kanałach, co już skrzętnie ukrywane.

Jakbyś nie zrozumiał - wystarczy kilka kanałów, ale takich na których często jest coś co chciałbym obejrzeć, w miejsce 1000 takich na których nie nic ciekawego.

Data: 2009-12-26 22:54:47
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W sobota, 26 grudnia 2009 22:43, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 W takim razie Twoje zdanie o każdej platformie innej niż C+ nie ma absolutnie żadnej wartości  :-)  a zdanie o C+ jest równie bezużyteczne skoro jesteś C+ zaślepiony  :-)
Opisz fakty, czyli sumaryczny koszt umowy, ilość dostępnych programów,
ilość kanałów HD,
Ale po co?
 No comments  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-26 23:00:42
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Bzdura.
Bo cały czas nie chodzi o sam Canal+, tylko o jego zawartość.
Gdyby N (czy Polsat) kupiła tyle piłki, co C+, z polską ligą włącznie, to z miejsca zmieniłbym platformę.
W tym samym dniu, w którym piłka skończyłaby się w C+.
Cała reszta to dla mnie tylko dodatek do sportu, który jest niestety tylko w C+.
Całą resztę mogę mieć wszędzie, za podobną kasę, sportu już niestety nie - to on robi różnicę.

Data: 2009-12-27 12:58:38
Autor: Mirek Ptak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia 2009-12-26 23:00, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie utożsamiaj sportu z piłką nożną (zwłaszcza naszej ligi). Poza nią jest jeszcze bardzo dużo innych dyscyplin sportowych, także takich, których nie ma w C+, a nawet w całym pakiecie Cyfry.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-27 13:35:00
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Nie utożsamiam, na Cyfrze oprócz piłki oglądam też inne: NBA, GP na żużlu itd
To ostatnie również na wyłączność jeśli chodzi o bezpośrednie transmisje.

Poza nią jest jeszcze bardzo dużo innych dyscyplin sportowych, także takich, których nie ma w C+, a nawet w całym pakiecie Cyfry.

Nie wątpię.
Ale nie jestem dziwolągiem oglądającym dziwne dyscypliny, więc to co jest jest dla mnie akurat. ;-)

Data: 2009-12-27 17:10:54
Autor: jerzu
N za 48 zł - gdzie haczyk
On Sun, 27 Dec 2009 13:35:00 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale nie jestem dziwolągiem oglądającym dziwne dyscypliny, więc to co jest jest dla mnie akurat. ;-)

No właśnie, dla Ciebie. A co jest dobre dla Ciebie, niekoniecznie jest
dobre dla innych. A Ty cały czas próbujesz wmówić innym że się nie
znają i kupują CP czy n-kę a nie C+.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2009-12-27 22:59:14
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4k1fj55rug2gnad2qrl3c6s0ik9nsbblg84ax.com...
On Sun, 27 Dec 2009 13:35:00 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ale nie jestem dziwolągiem oglądającym dziwne dyscypliny, więc to co jest
jest dla mnie akurat. ;-)

No właśnie, dla Ciebie.

A Ty myślałeś że ja występuję w czyimś imieniu?
W przeciwieństwie do wpadających tu czasem marketingowców z N, wyrażam tylko SWOJE zdanie.

Data: 2009-12-27 14:38:11
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W sobota, 26 grudnia 2009 23:00, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 No widzisz, i o takie informacje właśnie chodzi, nie o dzikie wrzaski "oferta innej platformy jest nic nie warta" ale o konkrety "za taką kasę dostałem od platformy XYZ taką ofertę i uważam że jest dobra", albo zła - jeśli ofertą jesteś zawiedziony.  Z Twojej wypowiedzi wynika, że płacisz jedynie za kanały C+ a właściwie za piłkę, nie wiem czy nie taniej wyszłoby gdybyś zamiast płacić za C+ po prostu jeździł na co ciekawsze mecze  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-27 22:58:16
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Cały czas je przedstawiam, musiałeś być nieźle zahibernowany, jeśli nie wiedziałeś o co idzie.

[...]

Bilet na jeden mecz potrafi kosztować sporo więcej niż abonament za miesiąc.
A w weekend zdarza mi się obejrzeć z 5.

I mowa TYLKO o biletach na polską ligę, za jeden bilet na Real-Barcelona C+ mogę sobie abonować przez kilka lat, nie licząc kosztów podróży.

Data: 2009-12-27 23:34:25
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W niedziela, 27 grudnia 2009 22:58, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Chyba nie sądzisz że będę tworzył Twój profil psychologiczny, analizując wszystkie dostępne wypowiedzi tylko po to, żeby zrozumieć co miałeś na myśli pisząc że oferta N-ki nie jest warta 50zł rocznie?  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-28 10:50:45
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:hh8ndh$bfp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie musisz niczego tworzyć, wystarczy że będziesz czytał co się pisze ZANIM zaczniesz stawiać nieuprawnione zarzuty wynikające z tego że nie przeczytałeś.

Data: 2009-12-28 22:49:02
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W poniedziałek, 28 grudnia 2009 10:50, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Wystarczyło żebyś napisał "N-ka jest dla mnie warta tyle samo co C+, czyli jakieś 50zł rocznie. Jedyne za co płacę XXzł dla C+ to rozgrywki pewnych lig piłkarskich" i nie byłoby dyskusji.  No, ale trzeba umieć/chcieć jasno wyrażać swoje zdanie  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-28 23:30:13
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Twoim zdaniem powinienem to powtarzać jak mantrę w każdym poście, bo komuś się czytać nie chce?
Nie ma tak dobrze.
Jak ktoś faktycznie ciekaw, to zapyta dlaczego.
A jak nie, to niech sobie żyje ze swoim lenistwem w nieświadomości?

Data: 2009-12-29 01:07:07
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W poniedziałek, 28 grudnia 2009 23:30, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Czytać wszystko co napiszesz?? Przecież pisałem, że nie mam ochoty doktoryzować się z "Twojego przypadku"  ;-)
Nie ma tak dobrze.
Jak ktoś faktycznie ciekaw, to zapyta dlaczego.
A jak nie, to niech sobie żyje ze swoim lenistwem w nieświadomości?
 A Tobie zależy na tym żeby być zrozumianym czy żeby mieć pretekst do dalszego pisania?  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-29 01:16:05
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

I ja też nie mam ochoty powtarzać oczywistych rzeczy w każdym poście.
Zainteresowanym wyjaśnię, nieczytaci sami są sobie winni.

Data: 2009-12-26 23:04:18
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
N za 48 zł - gdzie haczyk
On 2009-12-26 22:54, Dariusz Zygmunt wrote:

Opisz fakty, czyli sumaryczny koszt umowy, ilość dostępnych programów,
ilość kanałów HD,
Ale po co?

No comments  :-)

To jest bardzo dobre pytanie. Liczba dostępnych programów jest w ogóle nieznacząca, jeżeli 99,9 % z nich to telewizja śniadaniowa (obiadowa/kolacyjna/niepotrzebne skreślić), edusaty, tv markety czy wedding tv.

Data: 2009-12-27 14:09:15
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W sobota, 26 grudnia 2009 23:04, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wyraził następujacą opinię:
On 2009-12-26 22:54, Dariusz Zygmunt wrote:

[...]
 Wróć do szkoły {idź do szkoły??}, dowiedz się co to jest procent, potem policz ile programów {płatnych} mają poszczególne platformy, policz jaki procent całości oferty stanowi jeden program i wtedy może uda Ci się napisać coś sensownego  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-27 12:41:02
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 26.12.2009 22:43, Cavallino pisze:
[...]

sorry, ale co jest takiego w C+?
miałem to nawet za darmo (pewnie niedługo znów będzie), i jakoś
nie widziałem

Data: 2009-12-27 13:32:15
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

Umiem, a nawet i bez tego wiem, że N Canal+ nie ma, więc nie możesz go
mieć w tamach tejże umowy.
Co dyskwalifikuję ofertę, jako nic nie wartą.

sorry, ale co jest takiego w C+?

Sport.
I tylko z tego powodu trzymam.

Data: 2009-12-27 13:35:35
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 27.12.2009 13:32, Cavallino pisze:
[...]

eee, to moje zdanie znasz ;-)
mnie i wielu moich znajomych sportem się nie ineresuje.
wole isc na koncert ;-)

Data: 2009-12-27 13:49:42
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

sorry, ale co jest takiego w C+?

Sport.
I tylko z tego powodu trzymam.

eee, to moje zdanie znasz ;-)

Jasne.

mnie i wielu moich znajomych sportem się nie ineresuje.
wole isc na koncert ;-)

Każdy ma prawo lubić co innego.
Inaczej świat byłby nudny.

Nie ma jednak złudzeń, że Cyfra istnieje praktycznie tylko dzięki sportowi, lwia część ich userów jest u nich tylko z tego powodu (reszta jest wszędzie).
Gdyby zmaścili sprawę to szybko staliby się najmniej liczną platformą w kraju.
Więc raczej nie odpuszczą i konkurencja jeszcze długo nie będzie miała na tym polu wiele do zaoferowania.

Data: 2009-12-28 09:09:17
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk

Więc raczej nie odpuszczą i konkurencja jeszcze długo nie będzie miała na
tym polu wiele do zaoferowania.

C+ nie ma siatkówki i F1 przez co wielu abonentów skreśla te platforme.

Data: 2009-12-28 10:51:16
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:hh9pnt$hul$1nemesis.news.neostrada.pl...

Więc raczej nie odpuszczą i konkurencja jeszcze długo nie będzie miała na
tym polu wiele do zaoferowania.

C+ nie ma siatkówki i F1 przez co wielu abonentów skreśla te platforme.

Zwłaszcza tych, którzy nie mają dostępu do naziemnego Polsatu...

Data: 2009-12-28 12:29:18
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk

[...]

To w naziemnym polsacie lecą dwa dni treningów i kwalifikacje F1?

Data: 2009-12-28 12:33:39
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Kwalifikacje - i owszem.

Data: 2009-12-28 13:21:51
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:hha7jm$m8j$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Zaskoczę Cię - C+ też nie puszcza treningów piłkarskich, żużlowych czy koszykarskich.
Tragedia normalnie, nie?

Data: 2009-12-28 13:58:56
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

To, że Ciebie to nie interesuje to niczego nie dowodzi, powiem więcej lotto mi to. :)
Tak jak polska liga dla desperatów.

Data: 2009-12-28 14:12:27
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Nie żartuj, a kogo testy interesują?
Od kiedy nie można testować w trakcie sezonu, oglądanie tych niby "treningów" mija się z celem, bo i tak nie jesteś w stanie pojąć co oglądasz, to są testy bolidów a nie żadne treningi.
No i treningi piłkarskie na pewno też mają swoich zwolenników....
Ale dla mnie wszystko co jest "o nic" nie jest warte funta kłaków.

Data: 2009-12-28 14:50:37
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk

Zaskoczę Cię - C+ też nie puszcza treningów piłkarskich, żużlowych czy koszykarskich.
Tragedia normalnie, nie?

To, że Ciebie to nie interesuje

Nie żartuj, a kogo testy interesują?

Widać kogoś interesują skoro je transmitują, ba ludzie nawet płacą za to żeby na nich być i oglądać live. To dopiero dziwy.
Ale to w sumie nic przy kibicowaniu przepłaconych meczy w którch tak naprawdę biega się 'o nic' bo wynik z góry ustalony :PPP

Data: 2009-12-28 15:28:26
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:hhadns$amb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Sugerujesz iż znasz kogoś, kto właśnie w tym celu zakupił PC?

To dopiero dziwy.

Nie sposób się nie zgodzić.

Ale to w sumie nic przy kibicowaniu przepłaconych meczy

To prawda.
Dlatego każdy normalny kibic kibicuje mocno wrocławskiej prokuraturze, a efekty jej pracy już widać na boisku.
Oby tak dalej.
A pracę mają ciężką, nie zawsze można liczyć że jakiś Alonso wsypie swój team. ;-)

Data: 2009-12-28 15:52:22
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk

[...]

W jakim celu, aby oglądać polsat z satelity, a nie anteny naziemnej w tym treningi F1, mecze które nie lecą na polsacie naziemnym itd? Przecież na zwykłym polsacie leci z 10% sportu który oni nadają na swoich kanałach.

To dopiero dziwy.

Nie sposób się nie zgodzić.

Ale to w sumie nic przy kibicowaniu przepłaconych meczy

To prawda.
Dlatego każdy normalny kibic kibicuje mocno wrocławskiej prokuraturze, a efekty jej pracy już widać na boisku.

Chyba normalni inaczej, nasza liga to szambo i dużo wody jeszcze będzie musiało upłynąć zanim to się zmieni. /wcześniej lato, listkiewicz i 'koledzy z boiska' muszą kopnąc w kalendarz/

Data: 2009-12-28 16:06:09
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Pisałeś tak:
">kogo testy interesują?

Widać kogoś interesują skoro je transmitują, ba ludzie nawet płacą za to
żeby na nich być i oglądać live. "

Co znaczyło, że gdyby treningów nie było, to by nie płacili.
Co jest IMO 100% bzdurą.

Przecież na zwykłym polsacie leci z 10% sportu który oni nadają na swoich kanałach.

Nawet pewnie nie tyle, w końcu oni muszą czymś te 24 h godziny w PS wypełnić.
Niemniej na otwartym leci wszystko, co jest godne zainteresowania, poza Ligą Europejską.

Dlatego każdy normalny kibic kibicuje mocno wrocławskiej prokuraturze, a efekty jej pracy już widać na boisku.

Chyba normalni inaczej

Sugerujesz, że każdy kogo interesuje piłka ligowa jest nienormalny?
No to niestety Cię zmartwię - jest dokładnie odwrotnie.
Normalny chłop bez piłki żyć nie może, a jak się nie ma co się lubi, to się lubi, co się ma, resztę dopowiedz sobie sam.

Data: 2009-12-28 17:00:34
Autor: jerzu
N za 48 zł - gdzie haczyk
On Mon, 28 Dec 2009 16:06:09 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Normalny chłop bez piłki żyć nie może

To ja znam wielu "nienormalnych chłopów" wg Twojej definicji.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2009-12-28 19:07:28
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6glhj5dntn3ssc8stdel87ulk89o7vmbo84ax.com...
On Mon, 28 Dec 2009 16:06:09 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Normalny chłop bez piłki żyć nie może

To ja znam wielu "nienormalnych chłopów" wg Twojej definicji.

Nie bierz tego zdania tak na poważnie, zwłaszcza bez wypowiedzi poprzednika.

Data: 2009-12-28 23:31:34
Autor: Mirek Ptak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia 2009-12-28 16:06, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Brakowało mi tu jednego drobiazgu w dyskusji :) - PS nadaje F1 w 16:9 - otwarty Polsat w 4:3 - to też spory argument za CP dla niektórych.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-28 23:45:39
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:

Brakowało mi tu jednego drobiazgu w dyskusji :) - PS nadaje F1 w 16:9 - otwarty Polsat w 4:3

Nie, w 4:3, a w Letterboxie.
Ale mam nadzieję że to kwestia czasu, skoro TVP już zrezygnowała z letterboxa w cyfrowych emisjach i nadaje 16:9, może i Polsat to niebawem zrobi.

Data: 2009-12-30 11:46:24
Autor: bufi
N za 48 zł - gdzie haczyk
Mirek Ptak wrote:

> [...]

Brakowało mi tu jednego drobiazgu w dyskusji :) - PS nadaje F1 w 16:9
- otwarty Polsat w 4:3 - to też spory argument za CP dla niektórych.

I nie tylko. Przecież LM i siatkówka również w letterboxie leci.
Koszmar. Na PSExtra wszystko właściwie jest w 16:9. No i jest jeszcze
PolsatSportHD, tam też pokazują wyścigi.

Pozdrawiam - Mirek

Pozdrawiam

Data: 2009-12-30 09:26:27
Autor: Julek Kozłowski
N za 48 zł - gdzie haczyk
wracając do pierwotnej dyskusji zastanawiam się może czy ta Nka nie ma
jakis okresów promocyjnych, bo ja jak brałem neostradę z telewizją w
tp to tez tak było że były meisiące promocyjne a potem normalna cena
ale akurat dużych różnic w cenie nie było

Data: 2009-12-30 19:20:17
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W środa, 30 grudnia 2009 18:26, Julek Kozłowski wyraził następujacą opinię:

[...]
 No właśnie nie, od początku do końca płacisz tyle samo, od razu wiesz też za co płacisz, żadnego "dymania" klientów "niskimi" cenami które po jakimś okazują się "nieco" wyższe  :-) Właśnie zainstalowałem TNK którą dostałem jako bonus do umowy - gdybym miał zapłacić to bym tego w życiu nie wziął, bida z nędzą, ale skoro nic mnie to nie kosztuje to nie ma powodu narzekać  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-30 19:25:23
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

LOL, jakbym reklamę N-ki słyszał.
Jesteś jej autorem, czy dałeś sobie ich marketingowi mózgownicę wyprać?

Data: 2009-12-30 21:31:11
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W środa, 30 grudnia 2009 19:25, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

 Czy tak trudno jest Ci zrozumieć że czasami reklama może mówić prawdę?  :-)  Oferta N-ki mi odpowiada więc nie przewiduję przejścia do innej TV w ciągu najbliższych 13-tu miesięcy, płacę tyle samo co przed promocją, dostałem tuner z nagrywarką, na okres Świąt i Nowego Roku kanały filmowe, tuner TNK*, dwa pakiety których do tej pory nie miałem i jeszcze miesiąc za darmo**.  Wiem, wiem, Ty byś nawet dopłacił żeby tylko N-ki nie mieć - ale to już jest Twój problem  :-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  * - w reklamie TV i radiowej mówi się chyba tylko o drugim tunerze, to że jest to TNK albo się nie mówi albo mówi bardzo małymi literami  ;-) ** - za darmo są trzy miesiące, ale 48 zł kosztuje aktywacja a następne 48 zł to opłata za miesięczne wypowiedzenie poprzedniej umowy.  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-30 22:24:41
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Ale ten trzeci rodzaj prawdy.
Nikomu normalnemu nie robi różnicy czy umowa jest na x zł comiesięcznie na rok czy na średnio ten sam x zł przez rok.
Co to za różnica jest?

Data: 2009-12-31 02:07:42
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W środa, 30 grudnia 2009 22:24, Cavallino wyraził następujacą opinię:
[...]

:-)
Jasne.
Ale ten trzeci rodzaj prawdy.
 Może jakieś konkrety? Czy znowu bicie piany?  :-)
Nikomu normalnemu nie robi różnicy czy umowa jest na x zł comiesięcznie na
rok czy na średnio ten sam x zł przez rok.
Co to za różnica jest?
 Skoro nie ma różnicy, to czemu reklamy kręcą się wokół "nawet X miesięcy za darmo"? Na co liczą twórcy takich reklam? Do kogo kierują takie reklamy? Do "humanistów" którzy boją się matury z matematyki?  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2009-12-31 10:23:48
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Rozumiem, że to pytania retoryczne?
Bo dość celne, a odpowiedź jest oczywista.
Jak to w reklamie, jej zadaniem jest pokazanie czegoś czego faktycznie nie ma, w tym przypadku tej niby wyższości takiego rozwiązania.

Data: 2009-12-31 12:31:10
Autor: pawell32
N za 48 zł - gdzie haczyk
W dniu 30.12.2009 22:24, Cavallino pisze:
[...]

ten trzeci rodzaj pawdy to taki, że dałeś się naciągnąć na tv ;-)

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2009-12-31 12:43:12
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

ten trzeci rodzaj pawdy to taki, że dałeś się naciągnąć na tv ;-)

Na nic nie dałem się naciągnąć, po prostu ŚWIADOMIE dopłaciłem do HBO, żeby mieć ten tv, cała reszta pakietu dokładnie trafiła w moje potrzeby.
Inaczej bym nie wziął, mimo że crt u dzieciaka już się ostro kończył.

Data: 2010-01-04 09:05:21
Autor: BaX
N za 48 zł - gdzie haczyk
[...]

Dopasowałeś swoje wymagania do ich oferty, to też jest jakieś tłumaczenie ;)

Data: 2010-01-04 10:24:35
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:hhs7kb$t29$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie, cały czas mam niezmienne.
Canal+ - wiadomo, dla sportu, a że Komfortowy to minimalny pakiet w którym występuje TVP Sport, to od dłuższego czasu (czytaj od zakodowania TVP na Astrze) zastanawiałem się nad jakąś fajną ofertą żeby wziąć te dwa pakiety.
Ta taka była, skoro dali 50% zniżki na 2 lata, to i cena stała się do przyjęcia.
Czyli poza zakresem moich wymagań leżało tylko HBO, więc stwierdziłem że warto zapłacić te 29 zł miesięcznie, żeby je mieć jeśli w zamian dostaję telewizor.
Multiroom, HD i tuner za friko tylko ułatwiły decyzję.

Data: 2010-01-11 14:30:02
Autor: LEHKO
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hhg5um$406$1news.onet.pl...
[...]

Widze że nie odpuszczasz platformie N, i nawet jak zrobili oferte przejrzystą bez żadnych haczyków, co zresztą reklama mówi, to i tak jest to pranie mózgu, natomiast Syfra + ma normalnie taką przejrzystą że szok, kolezanka dostala TV HD a ze nie dopytala, nikt nie podpowiedzial to dekoder wcisneli SD. To po kiego licha piszecie przy tym telewizorku wielkimi HD a dekoder domyśnie dajecie SD, to jest wlasnie pranie mozgu. Nie wiem dokladnie o co tam chodzi ale kolezanka musi dzwonic co miesiac i z czegos tam rezygnowac zeby dodatkowych oplat nie bylo. Tak wlasnie wyglada polityka Syfry +.

Data: 2010-01-11 15:18:09
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:hif9a8$i84$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Pranie mózgu to jest takie gadanie, jak właśnie przedstawiasz.

[...]

Dajecie?
Na łeb Ci padło, czy po sobie sądzisz?
Daj znać swojemu dyrektorowi, że nie tylko pracownicy konkurencji potrafią się poznać na Waszych marketingowych sztuczkach.

Nie wiem dokladnie o co tam chodzi ale kolezanka musi dzwonic co miesiac i z czegos tam rezygnowac zeby dodatkowych oplat nie bylo.

Nie znam aktualnych ofert Cyfry, ale ja się o takie rzeczy pytam z góry i jak coś trzeba wyłączać, to nie każę włączać od samego początku.
A jak brałem ofertę z telewizorem nie było ani jednej opcji, którą mógłbym dostać za friko, a potem musiał wyłączać, więc znowu możesz powiedzieć swojemu dyrektorowi, że ten marketingowy bełkot jest niezgodny z prawdą i musi odświeżyć informację, żeby dalej uprawiać czarny pr.

P.S.
Jako że ta grupa to nie miejsce na propagowanie marketingu NTV, więc PLONK WARNING

Data: 2010-01-12 21:44:08
Autor: LEHKO
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hifc17$ig4$1news.onet.pl...
[...]

to jest grupa dyskusyjna a nie prywatna wiadomosc wiec zastanow sie czy Tobie na łeb nie padło

Daj znać swojemu dyrektorowi, że nie tylko pracownicy konkurencji potrafią się poznać na Waszych marketingowych sztuczkach.

nie mam nad soba zadnego dyrektora poprostu interesuje sie ta oferta

[...]

ale jakim znowu telewizorem widzisz jak ci mozg sprali, no sory ale cos wielkosci 23" nazywac telewizorem? Jak juz to telewizorkiem, albo dodatek do umowy bo w sumie slono sie za nia placi. I jeszcze raz - nie mam dyrektora

P.S.
Jako że ta grupa to nie miejsce na propagowanie marketingu NTV, więc PLONK WARNING

nie no, jestes bezczelny, propagowanie???????? poczytaj swoje posty, znajdz jakas obiektywna swoja opinie nt platform cyfrowych, IMHO to jestes cyfroonanistą bo inaczej nie potrafie Ciebie sklasyfikowac, zrob mi ta przyjemnosc i daj mi plonka zebym po zadnej swojej obiektywnej wypowiedzi nie musial czytac Twojej odpowiedzi.

Data: 2010-01-12 22:04:52
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:

Jako że ta grupa to nie miejsce na propagowanie marketingu NTV, więc PLONK WARNING

nie no, jestes bezczelny, propagowanie????????

Tak.
W sumie możesz dalej sobie PR uprawiać, ale ja nie muszę tego czytać.
PLONK

Data: 2010-01-13 00:44:32
Autor: Dariusz Zygmunt
N za 48 zł - gdzie haczyk
W wtorek, 12 stycznia 2010 22:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:
Użytkownik "LEHKO" ...

PLONK
 Czy jest jeszcze na grupie ktoś kogo nie splonkowałeś??  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

Data: 2010-01-13 10:00:14
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości news:hij1h0$3m7$1inews.gazeta.pl...
W wtorek, 12 stycznia 2010 22:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:
Użytkownik "LEHKO" ...

PLONK

Czy jest jeszcze na grupie ktoś kogo nie splonkowałeś??  ;-)

Owsze, takich co to mają coś do powiedzenia w temacie i nie jest to próba czepiania się mnie osobiście jest zdecydowana większość.
Powyższy jegomość do takowych zdecydowanie nie należał - obejrzałem sobie historię jego postów, oprócz kilkunastu prób wywołania kłótni ze mną napisał może ze dwa inne posty.
Wszystkie o N.
Konkluzja jest prosta - pr-owiec tej platformy.

Data: 2010-01-13 22:39:12
Autor: Mikołaj Tutak
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <darek_spam_na_Madagaskar_@czat.homelinux.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hij1h0$3m7$1@inews.gazeta.pl...
W wtorek, 12 stycznia 2010 22:04, Cavallino wyraził następujacą opinię:
Użytkownik "LEHKO" ...

PLONK

Czy jest jeszcze na grupie ktoś kogo nie splonkowałeś??  ;-)

Z przykrością stwierdzam, iż mnie odmówił sPLONKowania ;(((

      Mikołaj

Data: 2009-12-27 12:55:38
Autor: Mirek Ptak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia 2009-12-26 22:43, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Cyfra nie ma ESPN America, co dyskwalifikuje jej ofertę, jako nic nie wartą :-P

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-27 13:32:54
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:

Cyfra nie ma ESPN America, co dyskwalifikuje jej ofertę, jako nic nie wartą :-P

Dla mieszkańca USA być może.

Data: 2009-12-27 14:32:44
Autor: Mirek Ptak
N za 48 zł - gdzie haczyk
Dnia 2009-12-27 13:32, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Cyfra nie ma ESPN America, co dyskwalifikuje jej ofertę, jako nic nie
wartą :-P

Dla mieszkańca USA być może.

Ciągle mieszkam w Polsce :)
W C+ Sport oglądam w zasadzie tylko NBA, czasem pokera :), dobrze że mam Polsaty Sport tam jest więcej ciekawych dyscyplin.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-11 11:49:33
Autor: LEHKO
N za 48 zł - gdzie haczyk

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hh7k5l$4k1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:

Cyfra nie ma ESPN America, co dyskwalifikuje jej ofertę, jako nic nie wartą :-P

Dla mieszkańca USA być może.

Z czego wnioskujesz, że jedynie mieszkańcy USA oglądają ten sport?

Data: 2010-01-11 12:22:11
Autor: Cavallino
N za 48 zł - gdzie haczyk
Użytkownik "LEHKO" <lehko81M@LPAgmail.com> napisał w wiadomości news:hievta$q1j$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Żadnego "jedynie" nie napisałem.
Co najwyżej zasugerowałem, że pozostali są pomijalnym marginesem, w granicach błędu statystycznego.

Data: 2009-12-16 11:53:20
Autor: LEHKO
N za 48 zł - gdzie haczyk

[...]

w lipcu regulamin sie zmienił, mogłeś zerwać umowe, i teraz już nawet jak zapomniałbys, to tylko miesiąc byś przeplacil bo teraz mozna włączać/wyłączać w jednym miesiacu dowolna ilosc pakietow oraz opcji dodatkowych

pozdrawiam
LEHKO

N za 48 zł - gdzie haczyk