N26 - doładowanie konta

Data: 2019-05-19 21:26:46
Autor: ń
N26 - doładowanie konta
Najpierw zakładamy konto, a dopiero później zastanawiamy się, jak je zasilić?
BTW czy można w prosty i tani sposób "uznać" kartę debetową?

-- -- -
(SEPA min. 5 zł)

Data: 2019-05-19 21:29:06
Autor: RobertS
N26 - doładowanie konta
W dniu 2019-05-19 o 21:26, ń pisze:
Najpierw zakładamy konto, a dopiero później zastanawiamy się, jak je zasilić?
BTW czy można w prosty i tani sposób "uznać" kartę debetową?

-- -- -
(SEPA min. 5 zł)

uznać to można co najwyżej konto

RobertS

Data: 2019-05-19 23:20:32
Autor: ń
N26 - doładowanie konta
Nie miałeś nigdy zwracanych środków na kartę (np. przy zwrocie towaru)?

-- -- -
uznać to można co najwyżej konto

Data: 2019-05-20 00:58:53
Autor: Dawid Rutkowski
N26 - doładowanie konta
W dniu niedziela, 19 maja 2019 23:20:34 UTC+2 użytkownik ń napisał:

> uznać to można co najwyżej konto

Nie miałeś nigdy zwracanych środków na kartę (np.. przy zwrocie towaru)?

I co, pieniądze wróciły Ci "na kartę" czy na konto?

Zaś wykonanie zwrotu na kartę proste i tanie (choć nie wprost) jest - wymaga "jedynie" posiadania terminalu oraz rachunku do rozliczeń.
Tanie jest "nie wprost", gdyż terminal można obecnie mieć za darmo przez min. 2 lata, ale trzeba prowadzić DG, co wymaga opłacania ZUS - albo w najlepszym wypadku tylko NFZ.
I pewnie jest tak, że terminal jest za darmo, ale operacje nie - a zwroty są zwykle droższe, ZTCP z najlepszych taryf przed wprowadzeniem dotowanych terminali to platność kosztowała od 0,6% do 1% (MC był tańszy niż visa + IF wiadomo, KD 0,2%, KK 0,3%), zaś zwrot ryczałtowe 2zł.

Data: 2019-05-20 11:45:14
Autor: ń
N26 - doładowanie konta
Dokładnie tak samo jak przy obciążaniu karty.

-- -- -
I co, pieniądze wróciły Ci "na kartę" czy na konto?

Data: 2019-05-20 03:06:51
Autor: Dawid Rutkowski
N26 - doładowanie konta
W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 11:45:16 UTC+2 użytkownik ń napisał:

> I co, pieniądze wróciły Ci "na kartę" czy na konto?

Dokładnie tak samo jak przy obciążaniu karty.

To przeczytaj sobie, co jest na każdym slipie:
"Proszę obciążyć moje konto" albo "Proszę uznać moje konto".
Również dla kart kredytowych (bo i one mają konta).

Data: 2019-05-20 12:25:33
Autor: ń
N26 - doładowanie konta
To on chce doładować konto, czy nie?
BTW słowo "konto" ma wiele znaczeń.

-- -- -

Data: 2019-05-20 22:42:46
Autor: RobertS
N26 - doładowanie konta
W dniu 2019-05-20 o 12:25, ń pisze:
To on chce doładować konto, czy nie?
BTW słowo "konto" ma wiele znaczeń.

-- -- -
"Proszę obciążyć moje konto" albo "Proszę uznać moje konto".
Również dla kart kredytowych.

a o jakich my tutaj kontach piszemy? a może chodzi o doładowanie kąta? tylko tutaj już można mieć naprawdę wiele interpretacji...

RobertS

Data: 2019-05-20 22:41:32
Autor: RobertS
N26 - doładowanie konta
W dniu 2019-05-19 o 23:20, ń pisze:
Nie miałeś nigdy zwracanych środków na kartę (np. przy zwrocie towaru)?

sama karta to jedynie kawałek plastyku, aby działała musisz mieć ją podpiętą do konta bankowego

bez znaczenia czy będzie to uznanie czy obciążenie, musisz mieć konto

RobertS

N26 - doładowanie konta