N5630 opinie? a może i7110 lub G900?

Data: 2009-10-30 23:16:53
Autor: bratPit
N5630 opinie? a może i7110 lub G900?
Witajcie,
ostatnio moja E51 zwiesza się regularnie po każdorazowym zaniku zasięgu, rozłącza rozmowy itp., a że zmęczony jestem walkami z serwisem pomyślałem o zmianie na 5630, jakoś mi się spodobał ten telefon,
zastosowania? porozmawiać, wysłać smsa, czasem zrobić zdjęcie jakichś elementów automatyki w szafach sterowniczych [tu E51 jest tragiczna], oczywiście _nie będę_ słuchał na niej muzyki :-)
pytanie do Was jakie wrażenie sprawia ta 5630? obudowa, menu, itd, jest szansa że nie będzie się wieszał? i pytanie o głośność/jakość rozmów, ważne jest to dla mnie o tyle że czasem muszę pogadać w "warunkach przemysłowych" i E51 z jej cichym głośnikiem jest utrapieniem wówczas,
w telefonie korzystam też czasem z notatek, kalendarza /przypomnienia, urodziny itd/,
rozważam też Samsunga i7110 /nie miałem w ręce ale klawiatura chyba nie będzie mi odpowiadać ze względu na swoją 'płaskość' i SE G900, [ale chciałbym uniknąć szoku zmiany marki i filozofii producenta w związku z tym],
dzięki za podpowiedzi,
brat

N5630 opinie? a może i7110 lub G900?