N8 i PR Trójka przez GSM

Data: 2013-09-26 19:22:18
Autor: ...:::WISKOLER:::...
N8 i PR Trójka przez GSM
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Ghost
naskrobał(a):

Witam!

    Da sie słuchać na N8 Trójki (Polskie Radio rzecz jasna) ale przez GSM, sprawdzilem kilka aplikacji i kiszka. Ma ktos sprawdzony, skuteczny pomysl?

TIA

Ghost

Sprawdzałeś TuneInRadio? U mnie na HTC działą właśnie z trójką.
--
....::: WISKOLER :::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli

Data: 2013-09-27 07:58:16
Autor: Ghost
N8 i PR Trójka przez GSM
Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh> napisał w wiadomości news:5qhmywpszzep$.1pf8y8u0vbojl.dlg40tude.net...
[...]

Nie wyglada by mialo dzialac na N8, w kazdy razie na strinie TuneIn.com nie ma systemu nokii.

N8 i PR Trójka przez GSM