N85 i dzwonki

Data: 2010-08-14 13:35:28
Autor: Krasnal
N85 i dzwonki
Witam.
Posiadam N85 i mam problem. Nie mogę zmienić dźwięków, tak jakby ich nie
było. Wchodząc w narzędzia, ustawienia, ogólne, personalizacja, dźwięki po
kiknięciu na dźwięk dzwonka, sygnał odbioru wiadomosci czy inny dźwięk do
wyboru mam tylko "nie", czyli wyłaczenie dźwięku. Nie widzi żadnych innych
ani systemowych ani z karty. Nic się nie da wybrać oprócz "nie". Przy
próbie edycji profilu to samo. O ile dźwięk dzwonka mogę zmienić klikając
na pliku mp3 i w opcjach wybierając "ustaw jako dzwonek" to już dźwięku SMS
nie da się tak ustawić. Gdzie wgrać mp3, żeby telefon widział inne dźwięki
do wyboru. Jak mam zmienić dźwięk SMS? Wie ktoś co to się mogło stać?
Z góry dzięki.

--
Krasnal...

N85 i dzwonki