N95 i błąd systemu.

Data: 2009-03-04 11:24:19
Autor: neelix
N95 i błąd systemu.
Mam Nokię N95. Wybieram funkcję "Radio" i pada odpowiedź "Błąd systemu". Czy jest to błąd Symbiana czy operatora (Simplus) i jak temu zaradzić? Niedawno zainstalowałem taki programik ze strony WP - "AutoKoszt 1.1" i mam malutkie skojarzenie/podejrzenie. F-Secure nie wykrył wirusa.

neelix

Data: 2009-03-08 00:51:04
Autor: Endi
N95 i błąd systemu.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:goll0a$8ml$1atlantis.news.neostrada.pl...

zainstalowałem taki programik ze strony WP - "AutoKoszt 1.1"

odinstaluj i sprawdź

Data: 2009-03-08 12:47:12
Autor: neelix
N95 i błąd systemu.

Użytkownik "Endi" <haxior@gmail.com> napisał w wiadomości news:gov1cu$shq$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:goll0a$8ml$1atlantis.news.neostrada.pl...

zainstalowałem taki programik ze strony WP - "AutoKoszt 1.1"

odinstaluj i sprawdź

Mam dużo wpisów z kwotami i datami. Pewnie od tego trzeba zacząć.

neelix

N95 i błąd systemu.