N95 i błąd systemu audio.

Data: 2009-12-19 17:14:20
Autor: neelix
N95 i błąd systemu audio.
Telefon Nokia N95. Najpierw straciłem radio. Przy próbie włączenia pojawia się komunikat "błąd systemu". Ostatnio słuchawka Plantrionics na BT straciła możliwość wybierania głosowego z poziomu słuchawki i też jest "błąd systemu audio". Rok temu zainstalowałem programik do obsługi kosztów samochodu Auto Koszt 1.1. Jakoś po tym zauważyłem brak radia. Uruchomiłem w Simplusie na miesiąc tzw. "Darmowy numer" a po kolejnym wpisie zakupionego paliwa nagle pojawił się komunikat o kosztach rozmowy z tym numerem. Nie wiem, może to zbieg okoliczności. Ktoś na grupie poradził bym odinstalował ten program. Właśnie to zrobiłem, ale nadal nie ma ani radia ani pełnej pracy słuchawki. Jest taki kod *#7370#. W jakim stanie będzie telefon i wgrane programy po jego wprowadzeniu? Jak on wpłynie na "zawartość" telefonu typu książka telefoniczna, dokumenty tekstowe, zdjęcia itp i czy coś pomoże. ? Co z tym zrobić?

neelix

Data: 2009-12-19 18:19:17
Autor: qwerty
N95 i błąd systemu audio.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgiupf$q5v$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Po wpisaniu tego kodu tracisz wszystko. Symbian to wielka pomyłka (w szczególności na tym telefonie).

Data: 2009-12-19 19:33:00
Autor: neelix
N95 i błąd systemu audio.

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgj1ul$mbr$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Nie da się przywrócić zapisów z karty pamięci?
neelix

Data: 2009-12-19 19:52:02
Autor: qwerty
N95 i błąd systemu audio.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgj6dk$6a1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Nie da się przywrócić zapisów z karty pamięci?

Możesz zrobić kopię kontaktów i sms za pomocą Nokia PC suite. Nie pamiętam jak z aplikacjami.

Data: 2009-12-20 00:19:59
Autor: Jacek
N95 i błąd systemu audio.
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgj7ci$rgs$1achot.icm.edu.pl...
[...]

programem Nokii do aktulizacji/reinstalacji firmware w tym telefonie zrobi równie backup zainstalowanych aplikacji i przywróci je.

Jacek

Data: 2009-12-21 10:40:17
Autor: neelix
N95 i błąd systemu audio.

Użytkownik "Jacek" <stoout@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgjn3b$qb7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy nie ma zagrożenia, że telefon nie wstanie po zmianie firmware? Jak zawsze pewnie jest tylko jak duże?
neelix

Data: 2009-12-21 12:16:40
Autor: qwerty
N95 i błąd systemu audio.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgngbr$4n4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Czy nie ma zagrożenia, że telefon nie wstanie po zmianie firmware? Jak zawsze pewnie jest tylko jak duże?

Duże, jak w czasie wgrywanie zniknie prąd (dlatego takie rzeczy robię na laptopie). Jeżeli masz na gwarancji to nie ma czego się obawiać. Nawet jak uśmiercisz telefon poprzez wgrywanie oprogramowania to serwis musi go wskrzesić.

Data: 2009-12-21 14:04:28
Autor: neelix
N95 i błąd systemu audio.

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgnlep$tjr$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Po gwarancji. Po zmianie komputera nie działa stary UPS. Brak UPSa.
neelix

Data: 2009-12-21 22:05:34
Autor: Jacek
N95 i błąd systemu audio.
Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgnsdj$mg5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

po gwarancji też wskrzesili. Zrobiłem tak starą nokie N73, w autoryzowanym serwisie powiedziałem ze padł mi prąd podczas aktualizacji i od ręki go odpalili i zrobili update. Wystarczyło być miłym.

Jacek

N95 i błąd systemu audio.