N95, pad w trakcie upgrade

Data: 2009-02-28 12:12:39
Autor: Hants
N95, pad w trakcie upgrade
No i stalo sie - choc nie wiem dlaczego: N95 z wersja softu 12...xx, w trakcie upgradu do 14.xxxx zbiesila i sie i zamarla wyswietlajac bialy ekran z napisem Nokia. Restart da sie zrobic tylko wyciagajac baterie.
Telefon nie jest wykrywany przez pc suite, - jedynie vista cos tam widzi (jakies pliki uploadera AOD, ADL, czy jakos tam.. Pod XP zero postepu.

Google wypluwaja tylko - probowac do skutku, ale po kilku godzinach zaczynam sie poddawac.

Czy sa jakies magiczne kody: *XX, wlaczanie z wcisnietym przyciskiem, etc - aby dokonczyc proces uploadu? Jakies inne porady?

Data: 2009-02-28 14:11:14
Autor: hefal
N95, pad w trakcie upgrade
Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:gob9n9$mfh$1inews.gazeta.pl...
[...]

* Wiem, ze podstawowa calkowicie operacja - ale mi tez sie zdarly zws podczas
updateu i zawsze si udawalo doknczyc.Mianowicie
telefon odlaczony, wyjmij baterie na co najmniej 20 sekund, wlóz na powrót po
czy przyrzymaj klawisz wlaczania telefonu - dluzej przez 5-10 sekund. U mnie dzialalo.

ZDrawim.

Data: 2009-03-02 12:34:54
Autor: Hants
N95, pad w trakcie upgrade
"hefal" <hefalWYTNIJ@TOgazeta.pl> wrote in message news:gobd4t$fks$1inews.gazeta.pl...

updateu i zawsze si udawalo doknczyc.Mianowicie
telefon odlaczony, wyjmij baterie na co najmniej 20 sekund, wlóz na powrót po
czy przyrzymaj klawisz wlaczania telefonu - dluzej przez 5-10 sekund. U mnie dzialalo.

Sprobowalem jeszcze wczesniej kombinacji 3 +*+zielona sluch - tez mi nie pomoglo..

Dwu magikow walczylo kilkanascie minut - trzeci ponad godzine, po czym zapakowal telefon do pudelka i wyslal do serwisu Nokia ze stwierdzeniem, ze mam bardzo duze szanse na nowy aparat.

Niemniej dzieki za pomoc.

N95, pad w trakcie upgrade