N97 mini - brak g³osu w NAVI

Data: 2010-11-02 13:08:37
Autor: gucio
N97 mini - brak g³osu w NAVI
od kilku dni mam przyjemno¶æ posiadaæ Nokiê N97 mini. Dlaczego nie ma komunikatów g³osowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ¶ci±gn±æ poprzez internet?

Data: 2010-11-02 13:33:35
Autor: grin
N97 mini - brak g³osu w NAVI

U¿ytkownik "gucio" <dgucio@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ccfff45$0$21010$65785112news.neostrada.pl...
od kilku dni mam przyjemno¶æ posiadaæ Nokiê N97 mini. Dlaczego nie ma komunikatów g³osowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ¶ci±gn±æ poprzez internet?

Mo¿e g³o¶no¶æ ustawiona na zero ? Sprawd¼ w ustawieniach

Data: 2010-11-02 14:02:41
Autor: gucio
N97 mini - brak g³osu w NAVI

Mo¿e g³o¶no¶æ ustawiona na zero ? Sprawd¼ w ustawieniach
wchodzê w Opcje (podczas odpalonej newigacji)  i G³o¶no¶æ i nic siê nie pokazuje trylko wraca z powrotem do mapy

Data: 2010-11-02 14:48:13
Autor: Tomek
N97 mini - brak g³osu w NAVI

U¿ytkownik "gucio" <dgucio@op.pl> napisa³

od kilku dni mam przyjemno¶æ posiadaæ Nokiê N97 mini. Dlaczego nie ma komunikatów g³osowych w trakcie jazdy w nawigacji? Czy trzeba je ¶ci±gn±æ poprzez internet?

Wystarczy poprzez OVI i w³aczyæ w telefonie komunikaty g³osowe.

Data: 2010-11-02 20:53:57
Autor: Miecio
N97 mini - brak g³osu w NAVI

[...]
nie wiem jak w twoim telefonie, ale ja na E52 jak wgrywa³em Nokia maps to wgrywa³em te¿ pakiet g³osowy. Nie pamietam czy by³ od pocz±tku w telefonie, ale wymienia³em karte na wieksza i wgrywa³em map loaderem mapy europy i pakiet g³osowy (polski) w³a¶nie. Poza tym przyciski g³o¶no¶ci jak pisali poprzednicy, ale przy wyciszeniu to by zdaje sie jaka¶ ikonka by³a na ekranie z przekreslonym g³o¶niczkiem.
pozdrawiam

N97 mini - brak g³osu w NAVI