NA BUDOWIE HEDERU...

Data: 2010-11-02 03:58:08
Autor: Panslavista
NA BUDOWIE HEDERU...
    Chodził po dachu jakiś młody szczupły i przekonywał innych jakobym był
Żydem...
Cieć starał się to wmówić budowlańcom. Ciekawe, w jakim celu?

Data: 2010-11-02 11:12:40
Autor: sofu
NA BUDOWIE HEDERU...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4ccf7e4e$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
   Chodził po dachu jakiś młody szczupły i przekonywał innych jakobym był
Żydem...
Cieć starał się to wmówić budowlańcom. Ciekawe, w jakim celu?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Hm....?
Ja myśle, że on widział cię wcześniej przez okno jak dziwnie przebrany z takim niewielkim skórzanym pudełkiem na głowie kiwasz sie rytmicznie coś mamrocząc
i to mu się jakoś skojarzyło. Ale nie przejmuj się wszyscy przeciez wiedzą, że jestes prawie Polakiem.

sofu

Data: 2010-11-03 11:22:54
Autor: Panslavista
NA BUDOWIE HEDERU...
"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:iaoo6s$836$1node1.news.atman.pl...

[...]

Wal się pajacu! Rytmikę uprawiam na Marudzie. I na innych dorosłych kobietach - jak się trafi.

NA BUDOWIE HEDERU...