NA CZASIE

Data: 2009-10-14 12:51:11
Autor: Prawusek
NA CZASIE

From: "Patryk Sambinowski" <psambinowski@tele-mole.org>
Subject: Zeznania Panas Romana P.
Date: 14 października 2009 12:51

Idzie strapiony i zafrasowany facet przez las. Nagle na drogę wyskoczyła
mała zielona żabka i mówi ludzkim głosem:
- Czym się tak martwisz ?
- A, bo życie jest do dupy. Dom się wali, żona brzydka, auto w
rozsypce,kasy brak... Ogólnie lipa.
- Nie martw się. Idź do domu a wszystko będzie OK.
Facet wraca, patrzy a tu chata pięknie odstawiona, żona piękna jak
Cindy Crawford, pod bramą garażu stoi Rolls-Royce Phantom, a w skrzynce na
listy wyciąg z konta, który po prostu powalił go na kolana. Jak już doszedł
do siebie, postanowił podziękować żabce za to, co dla niego zrobiła i
wrócił się do lasu. W tym samym miejscu spotkał żabkę i mówi:
- Żabko, jak mogę Ci się odwdzięczyć za twe dobre serce ?
- Nigdy nie kochałam się z nikim...
- Rozumiem, ale ty jesteś żabką. Jak to możemy zrobić ?
- Mogę zamienić się w kobietę. Jednak większość mocy czarodziejskiej
zużyłam na dobry uczynek dla ciebie, więc mogę przemienić się najwyżej w
12-13 letnią dziewczynkę.
- Rób żabko, co chcesz. Zawdzięczam Ci tak wiele, że nie będzie mi to
przeszkadzać.
- ... i tak to było , Wysoki Sądzie a nie tak, jak gada ta gówniara.
Romek Polaniski

Data: 2009-10-14 13:39:31
Autor: pulsar
NA CZASIE
From: "Patryk Sambinowski" <psambinowski@tele-mole.org>
Date: 14 października 2009 12:51

- ... i tak to było , Wysoki Sądzie a nie tak, jak gada ta gówniara.
Romek Polaniski

Eee tam, 'na czasie' to jest Mariusz K.,
który kończy właśnie przesłuchiwać tę
zieloną żabkę...

pulsar

--
Byle co ,byle jak, ale pisac i pisac. /matsum/

NA CZASIE