NA KOLANA OSZCZERCY I PA?KARZE

Data: 2011-02-21 13:59:19
Autor: cytryna
NA KOLANA OSZCZERCY I PA?KARZE
"Jestem córką i bratanicą polityka, jak każdy obywatel interesuję się sprawami naszego kraju. Nie czyni mnie to jednak politykiem. W związku z powyższym informuję, że nigdy nie miałam i nie mam zamiaru kandydować w najbliższych wyborach parlamentarnych" - napisała w swoim pierwszym wpisie na blogu Marta Kaczyńska. --

Data: 2011-02-21 14:00:57
Autor: Panslavista

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:2679.00000933.4d6261a7newsgate.onet.pl...
[...]

No i Chwała  Bogu !!!

Data: 2011-02-21 14:07:36
Autor: Panslavista
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4d62620a$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idzie wiosna, wystarczy nam kaczeńców na mokradłach...

Data: 2011-02-21 14:01:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.00000933.4d6261a7newsgate.onet.pl...
[...]

Stryj też miał nie być premierem!

Data: 2011-02-21 14:25:56
Autor: VSS
NA KOLANA OSZCZERCY I PA?KARZE
W wiadomości:2679.00000933.4d6261a7@newsgate.onet.pl,
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> nastukał:
[...]

czyli w następnych juz wystartuje

--
VSS

Data: 2011-02-21 14:31:23
Autor: bolek

Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał w wiadomości news:ijtp53$14e$1news.onet.pl...
[...]

W następnych to już będzie polityczny niebyt.
Komiczna baba.

bolek

Data: 2011-02-21 06:42:37
Autor: Hans Kloss
NA KOLANA OSZCZERCY I PA?KARZE
On 21 Lut, 14:31, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

W nast pnych to ju b dzie polityczny niebyt.

 Oho, już odraczacie PiSowi polityczny niebyt do następnych"? A
jeszcze niedawno platfonskie szczekaczki bredziły ze to już teraz, już
za chwilę, ostateczny rozpad i niebyt są zupełnie pewne...
Szkoda ze Pani Marta nie chce kandydować ale rozumiem że  obowiązki
matki i żony są dla normalnej kobiety na pierwszym miejscu. Gdyby
jednak dzmieniła zdanie to z pewnościa wniosłaby do Sejmu znacznei
więcej rozsądku i przyzwoitości niż ją sa w stanie wykazać tuziny
platfonskich sportowych emerytów, zwycięzców bigbradera, Pożal-Się-
Boże-reżyserów czy specjalistów od taksonomii muchy plujki.
J-23

Data: 2011-02-21 15:47:56
Autor: bolek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:8ac0f517-34ac-458f-aebb-c988c0627088k38g2000vbn.googlegroups.com...
On 21 Lut, 14:31, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

W nast pnych to ju b dzie polityczny niebyt.

 Oho, już odraczacie PiSowi polityczny niebyt do następnych"?

-- -- -
Ja pisałem o Kaczyńskiej, a nie o PiS-ie.
PiS już jest przeszłością.
Podobnie jak PO.
Głupcy będą głosować na jednych, czy drugich tylko dlatego
że na kogoś muszą.

bolek

Data: 2011-02-21 07:54:51
Autor: Hans Kloss
NA KOLANA OSZCZERCY I PA?KARZE
On 21 Lut, 15:47, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

PiS ju jest przesz o ci . Podobnie jak PO.

Kuroń Jacenty zakładając obecny system polityczny powiedział: "ten
układ jest na 50 lat". I zgodnie z jego tezą jeżeli znikną platfonsy
to się na ich miejsce pojawi jakieś inne post-uwolstwo, jak zniknie
PiS to się na jego miejsce pojawi jakaś inna koalicja  tłukących głową
o mur esbecko-komuszego okrągłostołowego porozumienia a jak zniknie
lsd to na jego miejsce powstanie inna polityczna ekspozytura
pezetpeerowskiej nomenklatury. Peesel czyli reprezentacja
drobnowieśniackiej terenowej  biurokracji ma już nawet gotowego
backupa w postaci samoobronny.
Można nie podzielać sympatii politycznych Jacentego ale trzeba mu
przyznać że na polityce się znał i jestem skłonny wierzyć raczej w
jego oceny sytuacji niż w bredzenia dziesiątków domorosłych, pożal się
Boże, "ekspertów". Zwłaszcza że ostatnie 15 lat zdaje się te jego
oceny potwierdzać.
J-23

Data: 2011-02-21 21:15:08
Autor: cytryna
[...]

************************

Analiza obecnej sytuacji politycznej - madry250, 21 Lutego 2011, 15:38
Rząd oraz PO znaleźli się bardzo kłopotliwej sytuacji. Premier Tusk nie ma już pomysłów na dalsze (nie)rządzenie, spadają sondaże a paliwo antypisowe się skończyło. Da się co prawda karmić jeszcze opinię publiczną takimi tematami jak Marta Kaczyńska i jej mąż, ale dzisiaj kiedy to pani Kaczyńska jednoznacznie zadeklarowała, że do polityki nie wchodzi i ten temat się skończył.

W związku z tym chcąc nie chcąc, media będą musiały zwrócić oczy w stronę rządu. Pan premier się schował, widocznie nie ma już nawet pomysłu w jaki sposób mógłby po raz kolejny okłamać opinię publiczną. Może wie, że niszcząc OFE stracił ostatnich sojuszników, że inteligencja i biznes się od niego odwracają. W związku z tym, kogo mógłby jeszcze dziś premier Tusk okłamać? Emerytów? Oni mu nie wierzyli od początku. Studentów? Po tym jak chce im zabrać darmowy drugi kierunek?

A car tylko czeka aby ukarać bojara co to "jest nie do przyjęcia".Los jest sprawiedliwy i każdy płaci za swoje łajdactwa, wcześniej lub później ale jednak płaci.

Data: 2011-02-21 22:55:36
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2679.0000094d.4d62c7ccnewsgate.onet.pl...
[...]

Do tego wszystkiego wzbiera kolejny ładunek wybuchowy - projekty organziacyjne szkół na rok szkolny 2011/2012, w których jakieś 25% nauczycieli znajdzie się poza burtą (pierwsze ysgnały już są - samorządy rozpoczynają oszczędności, zamykając szkoły - np. w Lublinie powstał dziki pomysł, aby kilka szkół średnich połączyć w zespół, zagęszczając klasy do 40 uczniów, a opróżnione dwa budynki sprzedać.
Do tego chorzy ludzie zaczynają umierać w kolejkach do leczenia.
Będzie dym jak u Kadafiego.
AZ

Data: 2011-02-21 18:15:39
Autor: Hans Koss
[...]

Pierwszym blogu powiadasz? To razem ze stryjem go piszą? ;-)

JanKoss

NA KOLANA OSZCZERCY I PA?KARZE