NA PODŁODZE JEST JESZCZE ZASCHNIĘTA KREW

Data: 2010-10-22 00:45:21
Autor: Antenka
NA PODŁODZE JEST JESZCZE ZASCHNIĘTA KREW

Byłem dziś w moim łódzkim biurze, gdzie w ścianach są ślady po kulach,
a na podłodze jest jeszcze zaschnięta krew. Na biurku stoi otwarty
komputer
 i leżą papiery, nad którymi w ostatnich minutach życia pracował Marek
Rosiak... Niemożliwe, to się śni. To nie mogło się przecież zdarzyć.

Zabójca dobrze się do ataku przygotował. Miał pistolet, paralizator i
nóż. Najpierw kilkoma kulami zabił Marka Rosiaka, potem paralizatorem
zwalił z nóg Pawła Kowalskiego i rzucił się, żeby mu podciąć gardło.
Kowalski, obezwładniony paralizatorem, bronił się przed następnymi
ciosami. Gdyby nie jego walka, napastnik mógłby przeładować broń i
zabrać się za zabijanie dalszych ofiar. W biurze było jeszcze trzech
innych pracowników.

Chwała strażnikom miejskim, którzy odważnie rzucili się i obezwładnili
mordercę. Ratunek dla Pawła Kowalskiego nadszedł w ostatniej chwili.
Dla Marka Rosiaka było już za późno.

Ciepły, serdeczny, pomocny ludziom człowiek zginął za biurkiem, wśród
papierów, przy otwartym komputerze. Zginął w niepojętym akcie
oszalałej nienawiści. Nie mam siły o tym pisać...

Janusz Wojciechowski

http://niezalezna.pl/artykul/na_podlodze_jest_jeszcze_zaschnieta_krew/40449/1

Wyrazy serdecznego współczucia Panie Pośle :-(

Antenka

Data: 2010-10-22 15:50:27
Autor: Jarek nie obronił kżyża
NA PODŁODZE JEST JESZCZE ZASCHNIĘTA KREW
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał ...

Popatrz druciak jak możesz wyglądac. To twoi byli koledzy po przeróbce.

http://wyborcza.pl/duzy_kadr/1,97904,8553431,Niesamowite_filipinskie_pieknosci.html

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

NA PODŁODZE JEST JESZCZE ZASCHNIĘTA KREW