NADCHODZA NACJONALISCI

Data: 2009-11-13 21:31:02
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI
Data: 2009-11-13 21:56:29
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 21:31:02 +0100, boukun napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=5sOkA1OeuWo&feature=channel

Podczepiłbyś się komuszku, co? Jak gwno do okrętu, byleby tylko móc
powiedzieć: płyniemy!

Data: 2009-11-13 12:58:16
Autor: Tzva Adonai
NADCHODZA NACJONALISCI
On 13 Lis, 21:56, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

Podczepiłbyś się komuszku, co? Jak gwno do okrętu, byleby tylko móc
powiedzieć: płyniemy!

On nie musi się podczepiać, bo stanowi integralną część tej grupy..
Jarosław Niedźwiecki to polski narodowiec i nacjonalista, jak również
genetyczny Polak personifikujący typowe polskie narodowe wady...
Pogódź się z tym...

Data: 2009-11-13 22:09:46
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 12:58:16 -0800 (PST), Tzva Adonai napisał(a):

[...]

Hm, ale gembem ma podobną do ciebie i odór też wydziela taki sam, to co on
za Polak? Wisz kupa, gdy was czytam, to poza ewidentną dysproporcją w waszym poziomie
inteligencji, nie ma różnic. Obaj pierdzicie w klimacie pogardy dla
polskości.

Data: 2009-11-13 21:57:53
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1np822fhwvzsd.1fa3vaiu0z3o7$.dlg40tude.net...
[...]

I co głupi Piotrusiu, wyspałeś się, teraz będziesz spamował?  Ty dziadu się już nigdzie nie podczepisz!

boukun

Data: 2009-11-13 22:10:39
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 21:57:53 +0100, boukun napisał(a):

Podczepiłbyś się komuszku, co? Jak gwno do okrętu, byleby tylko móc
powiedzieć: płyniemy!

I co głupi Piotrusiu, wyspałeś się, teraz będziesz spamował?  Ty dziadu się już nigdzie nie podczepisz!

Ja nie muszę się uwiarygadniać, bido wałkuńska. :-)

Data: 2009-11-13 22:14:23
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:krrcorzol50y.18vewmchac8z2.dlg40tude.net...
[...]

Ciebie głupi Piotrusiu  ni chuja nikt nie zrozumie, coś ty za debil i co ty chcesz od życia. Taka prawdziwa zrzędząca bida osmarkana, taki dziadek z pampersem stukający prymitywne pyskówki w klawiaturę.

boukun

Data: 2009-11-13 22:20:43
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:14:23 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Dlaczego piszesz "nikt", skoro tylko ty nie rozumiesz?
Używasz prymitywnej formy manipulacji słowem, być może w zawodówce albo
przy bandzie to było coś, ale tu tylko zalatujesz wioskowym Makiawellim.

Data: 2009-11-13 22:41:37
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:3a2jok1ba74r$.jnrew4qz9c82$.dlg40tude.net...
[...]

I co głupi Piotrusiu, napisałeś coś jeszcze równie "mądrego" dzisiaj?

Boszsz, jak można być takim debilem?
Kto cię dziadu zrobił?

boukun

Data: 2009-11-13 22:51:40
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:41:37 +0100, boukun napisał(a):

[...]

:-) Ale bido kwiczysz, he, he... Albo manipulujesz albo kwiczysz...

Mam dla ciebie dowcip, hałsfrał:

Wiesz co powstanie ze skrzyżowania głupiutkiej hałsfrał z psem husky?

Diabli wiedzą, ale... (Achtung, Willy!)

Ale napewno będzie dobrze ciągnąć!

Data: 2009-11-13 22:52:01
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1i9yrofj9jtxk.1b83vrtqhxn1n$.dlg40tude.net...
[...]

Taaak, teraz będziesz wylewał te swoje prymitywizmy głupi Piotrusiu tutaj...
Dowcip jak na najgłupszego użytkownika psp przystało...

boukun

Data: 2009-11-13 23:07:28
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:52:01 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Podejrzewałem, że nie zrozumiesz... To jednak nie jest kawa na ławę z
jutuba...
Ale zbyt skomplikowane też nie, hm, to ty aż taki tępak jesteś wałkun?
Ale, to nie jest mój problem...

To może wersja lajt tego szpasu?

Co powstanie z skrzyzowania głupiutkiej hałsfrał z psem husky?

najgłupszy pies w stadzie,

albo:
zdzira odporna na mróz.

Data: 2009-11-13 23:13:23
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:htkabersnu8i.15f4lhvxscel6$.dlg40tude.net...
[...]

Tak, tak głupi Piotrusiu, kto by chciał twoje trollowanie rozumieć. To jest choroba psychiczna, w zaawansowanym stadium i od tego sie do śmierci głupolu nie uwolnisz...

boukun

Data: 2009-11-13 23:16:52
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:13:23 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Znaczy wyszedł najgłupszy pies w stadzie. A mogłeś być odporny na mróz, he,
he.

Data: 2009-11-13 23:18:59
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1pgnx2fdrfuaf.15snq35wq5pk2.dlg40tude.net...
[...]

Poczekamy, aż powie głupi Piotruś a teraz spierdalaj...

boukun

Data: 2009-11-13 23:25:24
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:18:59 +0100, boukun napisał(a):

Znaczy wyszedł najgłupszy pies w stadzie. A mogłeś być odporny na mróz, he,
he.

Poczekamy, aż powie głupi Piotruś a teraz spierdalaj...

A nie, dzisiaj mi się wyjątkowo dobrze z toba gada, wałkun.
Niech zgadnę dziś nie jadłeś ścierek na obiad?

Data: 2009-11-13 23:28:12
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1nhsvb837cumy.g74wrx6eti4x.dlg40tude.net...
[...]

To jest monolog głupi Piotrusiu, jak zawsze sfrustrowanego pojebanego debila z Katowic. Kto by tu z głupkiem chciał gadać...., a raczej wdawać się w prymitywne pyskówki z burkiem...

boukun

Data: 2009-11-13 23:36:43
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:28:12 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Hm, drogi matołku przecież ty nie umiesz przestać "wdawać się w prymitywne pyskówki". Zauważ, że gdybym ja nie przestawał to odpowiadałbyś jak jakiś
durny bot, do usranej śmierci, wg zasady, głupi ma zawsze ostatnie słowo. PS.
Mówisz w liczbie mnogiej o swoich przekonaniach. Ile ci razy trzeba
napisać, głupolku, że to prymitywna manipulacja?

Data: 2009-11-13 23:40:00
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1j6biitq2rvfe$.wlrj4kwh1j4e.dlg40tude.net...
[...]

Czy ty głupi Piotrusi nie zauważyłeś, że z tobą nikt nie dyskutuje, nawet ja. Już to przerabialiśmy kiedyś. Trudno byś oczelkiwał, że zaczepiany prymitywnymi pyskówkami przez jakiegos burka z Katowic, nie mówił mu, że jest schorowany idiotą i tak do końcA TWOJEJ PYSKÓWKI. tY TEGO POTRZEBUJESZ JAK WODY DO ŻYCIA PRYMITYWIE.

BOUKUN

Data: 2009-11-13 23:47:54
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49e66y0ipfxd.upgsyicx35wh.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, na próżno moje tłumaczenia. Głupek nie zrozumie, że nie może zacząć i skończyć pyskować, trzeba go upominać... Ty głu[pi Piotrusiu jesteś niepoczytalny, nie wiesz co robisz i straciłeś już dawno kontakt z rzeczywistością. Ty jesteś po prostu od mojej osoby uzależniony, to jest aż przykro patrzeć, jak nawet w każdym innym wątku podkreślasz kompleks na moim punkcie.

Do le ka rza...

boukun

Data: 2009-11-14 00:00:27
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:52:31 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Bystry to ty nie jesteś, he, he. 3X!

Data: 2009-11-14 00:07:22
Autor: Piotr
NADCHODZA NACJONALISCI
Dnia Sat, 14 Nov 2009 00:02:58 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Myślę, że  p i ę c i o k r o t n e  powtórzenie wystarczy, uważam moją
tezę:

[...]

 za udowodnioną.

A teraz spierdalaj trolu.

Data: 2009-11-14 00:08:07
Autor: boukun
NADCHODZA NACJONALISCI

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1k5gaksa038jw$.1krle9x4m1qyn.dlg40tude.net...
[...]

Tak tak, głupi trollu, od razu mówiłem, że tak skończysz te swoje prymitywne pyskówki. Czy ty przygłupie nie rozumiesz, że to nie grupa dla trolla i nikt tego nie czyta ca fanzolisz?