NADCHODZˇ WYBORY- CZAS NA W¦LIZGI

Data: 2011-04-17 15:39:46
Autor: the_foe
NADCHODZˇ WYBORY- CZAS NA W¦LIZGI
W dniu 2011-04-17 14:26, cytryna pisze:
"Jaki Prezydent taki zamach"
komorowski nigdy nie wypowiedzial tych slow.

--
the_foe

Data: 2011-04-17 20:16:14
Autor: cytryna
> [...]
W dniu 2011-04-17 14:26, cytryna pisze:

> "Jaki Prezydent taki zamach"

komorowski nigdy nie wypowiedzial tych slow.

***************************************

Uprzejmie informuję,że Festiwal Łgarstwa dla aktywistów Porażki Obywatelskiej
odbędzie się za kilka miesięcy w Rawiczu i we Wronkach. Tytułem zachęty do wzięcia udział taki oto tekst:
" Jaki Prezydent taki zamach" słowa Marszałka(2010-04-13 17:31)
~Andrzej" Jaki Prezydent taki zamach" słowa Marszałka Komorowskiego wypowiedziane po nieudanym zamachu na konwój Prezydenta Kaczyńskiego w Gruzji. http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/news/termin-wyborow-jutro-kolejne-
konsultacje/komentarze,1463922,,29652425

Data: 2011-04-18 12:35:50
Autor: jadrys
NADCHODZÄ„ WYBORY- CZAS NA WĹšLIZGI
W dniu 2011-04-17 15:39, the_foe pisze:
W dniu 2011-04-17 14:26, cytryna pisze:
"Jaki Prezydent taki zamach"
komorowski nigdy nie wypowiedzial tych slow.

Oj, jednak wypowiedział.

Data: 2011-04-18 14:04:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ioh4f9$7rf$2news.onet.pl...
W dniu 2011-04-17 15:39, the_foe pisze:
W dniu 2011-04-17 14:26, cytryna pisze:
"Jaki Prezydent taki zamach"
komorowski nigdy nie wypowiedzial tych slow.

Oj, jednak wypowiedział.

Jesteś w błędnym błędzie.

"- Wczorajszy incydent w Gruzji będzie miał negatywny wpływ na stosunki polsko-rosyjskie. Taką opinię wyraził w wywiadzie dla "Radia Wrocław" marszałek Sejmu Bronisław Komorowski. - Jaka wizyta, taki zamach, bo z 30-tu metrów nie trafić w samochód to trzeba ślepego snajpera - powiedział."
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,5981294,Komorowski__Jaka_wizyta__taki_zamach.html

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-04-18 14:09:39
Autor: jadrys
[...]

"Jaka wizyta taki zamach".. Nie mam nic do dodania.

NADCHODZˇ WYBORY- CZAS NA W¦LIZGI