NADGODZINY

Data: 2009-05-29 16:09:24
Autor: Amico
NADGODZINY
Mam takie pytanie,a mianowicie ile w polsce płaci sie za nadgodziny a konkretnie mam np10zł na /h jeżdźmi do miejsca pracy jakieś 200km do innej miejscowości i pracujemy tam po 18-20-godzin jakieś 2 razy w tygodniu i chciałbym się dowiedzieć ile trace na każdej godzinie po przepracowaniu standardowych 8-h przypomnę że obojętnie ile pracuje to i tak mam po dyszce za KAŻDĄ godzinę.POZDRAWIAM

Data: 2009-05-29 16:28:03
Autor: adam
NADGODZINY

Użytkownik "Amico" <baczewski@amorki.pl> napisał w wiadomości news:gvoqak$be6$1news.onet.pl...
[...]

Na dobę 18-20 godzin? kiedy śpicie ? BHP.
Kiedyś było (moze i jest nadal) , dwie pierwsze po 8 godzinach , stawka +50%
stawki , każda następna stawka + 100%stawki , (a jak w nocy bo przy 20
godzinach musi być noc to powinno chyba być dodatek za noc) , a jak dni
wolne to stawka + 100% od pierwszej godziny , a jak na wolne to....1do 1.

Data: 2009-05-29 18:09:23
Autor: Robert Tomasik
NADGODZINY
Użytkownik "adam" <kkolcar@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvordg$6ic$1news.task.gda.pl...
[...]

Jeżdżą dwa razy w tygodniu. Więc średnio co trzy dni. W pozostałe dwa mogą spać.

[...]

Moim zdaniem, to nie będą nadgodziny, tylko jakiś "porąbany" rozkład czasu. W końcu pracują w tygodniu do 40 godzin.

NADGODZINY