NAJWYŻSZY CZAS NA EKSHUMACJĘ OFIAR KATASTROFY

Data: 2010-05-21 18:49:36
Autor: cytryna
NAJWYŻSZY CZAS NA EKSHUMACJĘ OFIAR KATASTROFY
Tylko poprawnie przeprowadzona sekcja pozwoli odpowiedziec na pytanie jak i dlaczego zgineli lecący 10 kwietnia br.samolotem Tu154 do Smoleńska. Badanie
wypadku czy też skutków zamachu należy powierzyć Międzynarodowej Komisji z udziałem polskich i NATO'wskich ekspertów. Ściemnianie Anodiny et cons. z udziałem Klicha (nazwisko zobowiązuje?!) nigdy nie zadowoli Polaków. Lepsza najstraszniejsza prawda niż niesłuszne podejrzewanie kogokolwiek o zbrodnię zabójstwa śp. Prezydenta. Chyba, że utajnimy międzynarodową zmowę
przestępczą
na 50 lat, a potem na kolejne 50 lat, stosownie do precedensu z 4 lipca 1943 na Gibraltarze.

Podpisz żądanie powołania Międzynarodowej Komisji Technicznej dla zbadania przyczyn katastrofy  źródło/autor prof. dr hab. Jacek Trznadel   wtorek, 20 kwietnia 2010 16:49
LIST OTWARTY W SPAWIE KATASTROFY SMOLEŃSKIEJ

Do Prezesa Rady Ministrów RP Donalda Tuska

Ze względu na wyjątkową wagę dla Polski katastrofy samolotu prezydenckiego pod Smoleńskiem, w dniu 10 kwietnia 2010 roku, w której zginął Prezydent Rzeczypospolitej, Lech Kaczyński, i osoby kierujące najważniejszymi Instytucjami Państwa Polskiego, i ponieważ miało to miejsce nie w Polsce, lecz na terenie innego państwa - zwracam się do Pana, Panie Premierze, o powołanie niezależnej, Międzynarodowej Komisji Technicznej dla zbadania przyczyn katastrofy.
Wnioski takiej Komisji, z udziałem najlepszych światowych ekspertów, miałyby podstawowe znaczenie dla opinii publicznej i dla historii.

prof. dr hab. Jacek Trznadel
Przewodniczący Rady
Polskiej Fundacji Katyńskiej

Warszawa, 19 kwietnia 2010
Popierających wniosek o powołanie Międzynarodowej Komisji proszę o skladanie podpisów: http://www.jacektrznadel.pl

--

NAJWYŻSZY CZAS NA EKSHUMACJĘ OFIAR KATASTROFY